Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Recenzja O3 TSI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Recenzja O3 TSI

    witom wieczorowo

    damjanq witom na forum spoty sa organizowane raz jest w jaworznie raz pod krakowem w kryspinowie

    najbliższy 16 -10 w kryspinowie a cala rozpiska jest u kolegi qu_bek wejdz na
    Terminy Spotów Śląsko-Małopolskich

  • #2
    Recenzja O3 TSI

    Najnowsza recenzja O3 RS?

    Komentarz


    • #3
      Nie zauważyłem aby mówił wszystko na Nie, recenzja wporządku.

      Jesli chodzi o DSG to niestety tak to działą, musi byćte 0.5 - 1 s aby zredukowała bieg i pocisneło.

      Dużo pozytywnych rzeczy też mówi o Octavce, nie chce mi się wymieniać. wszystko jest w filmiku

      Komentarz


      • #4
        Dlatego zamawia sie kierownice do DSG i zapomina o czasach redukcji. Klik i mamy bieg w dol i jedziemy wtedy kiedy tego trzeba, a nie za 1s jak juz cos z naprzeciwka jest coraz blizej. Chyba ze ktos jezdzi ciagle na S to wtedy problemu nie ma.
        Spritmonitor.de

        Komentarz


        • #5
          Mi się wydaje ten test taki dość uczciwy. Widać, że na dziurach jest twardo, słychać , że to super ciche nie jest (RSa nie testowałem). Fajnie gość to opisał IMO. Mi się wydaje , że powiedział to co jest właśnie cechą takich sportowych "cywilli". Do szybkiej jazdy same zalety w skodzie ( o spalaniu nie wspominał za wiele bo jak się pałuje to musi palić) no ale komfortu w rekreacyjnym cruisingu będzie brakować. Można by się posilić o żal, że nie ma tam skomplikowanego naprawdę dającego wyraźną różnicę i szeroki zakres charakterystyki zawieszenia ale to pewnie byłby wtedy na minus dla ceny i dla Polaka, któremu to by się nie podobało bo rodzi ryzyko kosztów później.
          Ja odbieram ten test bardzo OK.
          I wydaje mi się też słuszna konkluzja na końcu. Jeśli komuś te zalety w szybkiej jeździe będące pewnym dyskomfortem w normalnym przemieszczaniu nie podchodzą niech zastanowi się nad 1,8 zwykła, sobie ją zmodzi na zakupie i potem sam m.in. w zderzaki itp pierdy aby pod RSa upodobnić i być może będzie z niej tak samo, jak nie bardziej zadowolony. Jeśli nie ma problemu emocjonalnego, że musi wyróżniać się oryginalnym RS-em.

          Ciekawi mnie bardzo opinia kolegów posiadających tu RS-y na temat tego testu.

          Komentarz


          • #6
            Test jak test nie da się dobrze poznać auta w jeden dzień. Mnie zawieszenie bardzo odpowiada. Jest idealnym kompromisem miedzy komfortem i sztywnością. Auto kupione było głównie z myślą o sprawnym podróżowaniu z rodziną i nikt nie narzeka że jest za twardo. Może dlatego że przesiedliśmy się z auta które było też dość twarde. Co do dsg to kwestia przyzwyczajenia. Gość trochę przesadza jak dla mnie wymaga żeby skrzynia czytała mu w mmyślach chyba. Przecież jak się depta po gazie skrzynia dostaje info i redukuje musi to trwać jakieś ułamki sekund. Jak dla mnie działa to bardzo sprawnie.
            Generalnie test odbieram pozytywnie nie ma co się nad nim rozwodzić, ja jestem bardzo zadowolony z auta,a to co mówią inni to ich sprawa. Jak dla mnie to wolałbym nawet żeby test zniechęcił innych do kupna wtedy byłoby ich mniej
            Jak już się ma auto i zna je z codziennego użytku to inaczej się patrzy na testy. Wiem bo miałem prawie 9miesiecy na czytanie i z każdym kolejnym przeczytanym testem miałem mętlik w głowie i pojawiały się nowe wątpliwości i pytania. :roll:
            Moja biała jak welon dziewicy O3 vRS

            Komentarz


            • #7
              Lubie te testy Zachara... sprawiają wrażenie takich praktycznych.. on też nie czasami się myli - ale to ma swój urok. Co do testu RS - to już trzecia O3 jaką testuje - myślę, że jeśli to byłby pierwszy test było by obszerniej i więcej plusów...

              Ja ten odbieram pozytywnie...
              Paseratti B8 1.8 TSI DSG

              VW Jetta 1.2 TSI

              Komentarz


              • #8
                Opis zawieszenia też nieco mnie zdziwił. Miałem okazję jechać RSem w kombi (nie wydaje mi się aby była jakaś różnica). Przyznam, że na nierównych, dziurawych drogach jechało mi się bardziej komfortowo niż mojej O2FL na 17". Było sprężyście ale nie urywało głowy. Po prostu w sam raz.

                Test jak najbardziej Ok. Na pewno lepszy niż niektóre testy mocniejszych i bardziej ekskluzywnych aut, gdzie wychodził brak obycia (jako testera).

                Komentarz


                • #9
                  Recenzja Zacharego "od serca"



                  [youtube]HHsx3WrV-wA[/youtube]

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X