Pytanko do posiadaczy Szkodnika ze skrzynią manualną.
Czy pod pedałem gazu, jak naciśniecie do oporu, też słychać i czuć, jakby pedał trafiał na przycisk kick down?
Jak wiadomo, w DSG służy on zbijaniu biegu na niższy, ale w manualu? Zunifikowali pedały do wszystkich wersji skrzyni?
O kuuurde... Misterna teoria.
Ale w OIII nie ma chyba czegoś takiego, jak ogranicznik prędkości. Owszem - jest informacja o przekroczeniu, ale to wciąż nie jest ogranicznik.
może poszli na masówke i zostawili w rs takie coś w każdej na jakimś etapie składania auta :P nie patrząc jaką skrzynie ładują. pewnie dam guzik, bez podłączenia :lol:
Ale ja nie mam RS.
W OII takie przypadki mogły się zdarzać, bo pedały wizualnie były takie same, montowało się je osobno, a różniły się tą właśnie funkcją, która notabene była elementem pedału.
W OIII przycisk musi być w podłodze.
Chris11, koledze chyba nie chodziło o typowy kaganiec tylko o ogranicznik, który możesz sobie ustawić sam. Przykład: nie chcesz żeby Cię straż wiejska dupnęła w jakimś obszarze zabudowanym (jednym domem na km^2) to sobie ustawiasz np. 55 km/h i jak mocniej gazu nie wciśniesz to nie przekroczysz
A nie jest tak , że jak się ma front assist to działa w każdym zakresie wciśnięcia pedału gazu, a jak się wciśnie na full to ten "przycisk" pod pedałem gazu daje informację co by funkcja była nieaktywna?
[ Dodano: Nie 26 Paź, 14 21:56 ]
znalezione w inst. obsługi :
System może być uszkodzony lub niedostępny np. w następujących
sytuacjach.
› Przy złej widoczności (np. podczas mgły, ulewy, gęstych opadów śniegu).
› Podczas jazdy „na ostrych“ zakrętach.
› Przy całkowicie wciśniętym pedale gazu.
› W przypadku zaistnienia usterki.
› W przypadku ingerencji jednego z układów wspomagania hamowania (np.
ESC).
Ooo dokładnie, to może mieć z tym związek! To ma za zadanie być opcją awaryjną w sytuacji, gdy coś w aucie elektronicznego mogłoby ograniczać możliwość przyśpieszenia.
Komentarz