Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Chiptuning 1.5 tsi!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Chiptuning 1.5 tsi!


    0_20201027_132002.jpg Cześć. Wrzucam wyniki strojenia Octavia 1.5 tsi ACT.

  • #2
    To jest box, czy wgrany program do sterownika auta? Po wynikach wygląda jak typowy box, na necie widziałem już troche takich wykresów z boxem dajace 180-185KM i troche ponad 300Nm. Widziałem też modyfikacje softu i moc była wtedy ponad 200KM a moment około 350Nm.

    boxy
    Dyno Test on Seat Ibiza 1.5 TSI 150PS. Do you want to see the improvements? - YouTube [email protected]
    VW Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG Performance Test - Serie vs. Chiptuning Box - YouTube [email protected]

    wykres tc performance box https://www.tc-performance.eu/app/up...TAGE-1.jpg.jpg [email protected]

    Zaktualizuj swoją przeglądarkę | Facebook [email protected]
    Ostatnio edytowany przez paryzanin; [ARG:4 UNDEFINED].

    Komentarz


    • #3
      Delikatny program wgrany do sterownika. Auto służy do jazdy na codzień i robi niestety duże przebiegi, dlatego miał być to delikatny program. Miało być żwawiej i jest! Do wożenia moich Kaszojadów jest w sam raz

      Komentarz


      • #4
        Grunt że właściciel zadowolony i oto chodzi

        Komentarz


        • #5
          Wzrosty spalania na jakim poziomie?

          Komentarz


          • #6
            Przy normalnej jeździe nie zauważam różnicy, ale podczas ostrej wzrost o około 1 litra napewno. Spalanie sprawdzone na tych samych odcinkach drogi przed i po wirusie, ze wzrostem około 0,5 litra średnio.


            Komentarz


            • #7
              ile taka przyjemność ?

              Komentarz


              • #8
                u mnie wyszło takcompsport.jpg

                Komentarz


                • #9
                  Czy tuning wpłynął jakkolwiek na kangurowanie, zachowanie przy ruszaniu? Czy silnik się odmulił, tzn jego czas reakcji na dodanie gazu się skrócił w porównaniu do serii gdzie kiedy jedziemy sobie np z obrotami 2,5k, na czwórce i po wciśnięciu gazu do oporu auto z pełną mocą idzie dopiero po około 4sek...
                  Ostatnio edytowany przez Pita1111; [ARG:4 UNDEFINED].

                  Komentarz


                  • #10
                    ja nie miałem nigdy problemu z kangurowaniem, jest aktualizacja, która pozbywa się problemu... reakcja jest zdecydowanie lepsza, ale musimy pamiętać, że to nie 1.4 tsi tam reakcja była zero jedynkowa...tu jest zdecydowanie inaczej..

                    Komentarz


                    • #11
                      Nie jest to prawda , nie ma aktualizacja która całkowicie załatwia problem kangura. Kangur jest nawet w OIV. Mam na to papiery nawet od importera, napisali że to auto ma szarpać i koniec, jest ogromna rzesza użytkowników którym te motory ciągle szarpią.
                      A że drażni mnie jeszcze ten ogromny turbo lag to szukam ratunku w chipie lub boxie.
                      Vtech ma chyba ofertę na boxa i zwrot w 14 dni, więc chyba wypróbuję.
                      Jeśli motor zacznie jakoś rozsądniej reagować na dodanie gazu to będzie ok.
                      Teraz jak mam wyprzedzac to gaz do oporu daje jakieś 3 sek wcześniej aby dać mu czas na przygotowanie się do startu...

                      Komentarz


                      • #12
                        Witam.
                        Dawno mnie tu mnie nie było, więc będzie mała aktualizacja.
                        Auto na sofcie ma zrobione 40 tys. kilometrów. Podczas tego przebiegu nie zauważyłem nic co mogłoby niepokoić kierowcę. Auto zdecydowanie lepiej przyspiesza i reaguje na dodanie gazu. Co do tzw. "kangutowania", przed programem było i to zauważalne. Czy teraz występuje? Raczej nie, chyba że poprostu nauczyłem się jeździć i omijać newralgiczne obroty silnika. Niemniej jednak jeśli obroty podczas ruszania wynoszą około 1500, to występuje coś podobnego, ale napewno nie jest to kangurowanie. Staram się raczej startować z wyższych obrotów.
                        Czy program ma sens? Jak najbardziej tak. Auto jest szybsze, elastyczniejsze, lecz niestety przy prędkościach powyżej 150km/h jest bardziej paliwożerne. Ale na ten efekt nie zwracam uwagi. Coś za coś, albo moc albo małe spalanie.
                        Ja już szukam info, co można zrobić w tym silniku by jeszcze podnieść moc!
                        Pozdrawiam.

                        Komentarz


                        • #13
                          Bardzo dziękuję za podzielenie się wrażeniami i spostrzeżeniami.
                          Jeśli chodzi o kangura to ja mam na myśli dwie rzeczy.
                          Na zimnok kiedy jedziemy wolno i rowno na dwojce czy jedynce np między progami lub po garażowcu a auto zaczyna szarpać(to wiem że występuje nawet w O4 i Golf8)
                          Druga rzecz to właśnie to o czym piszesz, kiedy ruszamy już nawet nagrzanym autem z lekkim gazem(obroty poniżej 1500 ) to auta rusza i potem tak jakby potrafi zwolnić.
                          Strasznie mnie to wkurza bo brak mu płynności po prostu.
                          Cholernie żałuję że nie wziąłem 1,0 lub po prostu diesla.
                          Myślałem że może tuning całkowice to wytnie i uratuje auto. Pogadam też z tunerami pewnie znają temat...

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez ZGRYWUS Zobacz wpis
                            Ja już szukam info, co można zrobić w tym silniku by jeszcze podnieść moc!
                            Pozdrawiam.
                            Hybrydowe turbo + intercooler. Poniżej filmik 250KM i 380Nm

                            Komentarz

                            POWRÓT NA GÓRĘ
                            Pracuję...
                            X