Panowie, piszecie że wystarczy zderzak plus box i macie RS, owszem w wersji 4x4 po boksie czy cipie takie 1.8 zrobi wiatrak z RSa, seryjnego, za chwilę będzie można zrobić chipa w Rsie i mamy 300 koni na przedniej osi która w trasie zagnie nie jedno znacznie mocniejsze auto a wtedy przewaga 1.8 nad RS maleje :wink:
Odbieglismy troszke od tematu, wiec spytam pol zartem, pol serio,
Co latwiej zmienic, silnik czy dolozyc 4x4? :wink:
greg505, mniejsze koszta zmienić silnik ale tylko wtedy jak ci padnie obecny bo przecież nie ma żadnego sensu zamiana sprawnego silnika na drugi sprawny ale trochę mocniejszy :wink:
Jeżeli chodzi o dołożenie 4x4 to w przypadku kombi będzie łatwiej ale jest to już rzeźba którą można przeprowadzić np w moim 8 letnim rzęchu a nie nowej furze za 100kzł :wink:
Sebastian75, nie, mam manual. Nie byłem do końca przekonany do DSG po jeździe próbnej + ew. chip + 8tys. dopłaty, więc odpuściłem piramida, to też brałem pod uwagę przy wyborze silnika greg505, optymalnie sprzedać auto i kupić Golfa R albo S3 limousine 8)
Mój wybór to 2,0tdi 184 4x4 dsg i też mam taką zajawke żeby zmienić przynajmniej tylni zderzak na ten od rs i odrazu założyc wydech od 2,0tsi ,wszysko chciałbym zrobic w serwisie jeszcze przed odebraniem auta.A teraz moje pytanie ,ile może kosztowac zderzak od rs nowy (przypuszczam za używanego nie znajde), oraz jak bym to zrobił poza aso czy strace gwarancje.A jeszcze jedno czy dekory pinolak z wersji l&k są gdzieś dostępne.
Mam zwykły 1.4 blue race i jak jest czysciutki ludzie sie czasem oglądaja i na parkingu zwraca uwagę bo kolor jest rewelacyjny
Czasem mam wrażenie że na drodze też ludzie zjeżdżają jak widzą szybko zbliżającą się niebieska octavię, aczkolwiek może mi sie tylko wydawać
Więc nie rozumiem ludzi którzy wychwalają jaka to o2 była piekna a o3 beznadziejna..
To jest naprawdę ładny samochód, imho
wojcian, tylnych zderzakow jest calkiem sporo na allegro, kwestia tylko trafienia odpowiedniego koloru.
Z przednim jest wiekszy problem, bo to albo nie ma halogenow, albo brakuje czujnikow, albo ktos wymontowal kratki :/
oraz jak bym to zrobił poza aso czy strace gwarancje.
stracisz
Ale tylko na zderzak i ewentualnie, jak mu udowodnią, że wpłynęło to na inne elementy... A z tym raczej będzie ciężko, jeśli założenie zderzaka to kwestia kilku klipów i wkrętów.
Oczywiście, jak porysują nadwozie, które później zacznie rdzewieć to na pewno mu tego nie uznają, ale nie będzie tak, że przyjedzie do ASO, bo mu się silnik wysypie, a ktoś powie: "ale był zderzak wymieniany - do widzenia".
Musieliby udowodnić, że wymiana zderzaka wpłynęła na uszkodzenie silnika... Brzmi to dosyć kuriozalnie, co nie?
Chris11, masz racje ,do tego samego wniosku doszedłem. greg505, tak sprawdzałem ,i faktyczni tylnich jest wsroc, i tylko ten mnie interesuje,przodu nie zamierzam tykać, za dużo rzeżbienia. Pytałem a aso czy mi zmienią wydech na ten ,od rs , mówią że spoko.Porównywalem troche zdjecia i wydaje mi sie że to nie bedzie raziło ża tylko tył , generalnie to tylko zmnieniam z powodu wydechu od rs.Jakoś cienko widze przeróbki w orginale na dwie koncówki.A w 1,8 tsi są dwa czy jeden wydech .
Powiem Wam, że temat gwarancji to kwestia tylko i wyłącznie ludzi co pracują po obu stronach, zajmowałem się tym jakiś czas temu w pewnym ASO i wszystko idzie "załatwić" tylko trzeba chcieć. Ale w dzisiejszych czasach każdy każdego chce udupić więc trzeba uważać z wszelakimi modami bo np Panu w ASO Skoda się nie spodoba i podważy warunki itd...Osobiście olewam ich gwarę bo i tak przez te 2 lata mało się ze Skodą będzie działo, resztę sam zrobię - sprężyny, olej plus filtr sam wymienię, jakieś pierdoły raczej też.
Tak więc gdybym miał możliwość zmiany zderzaków to nawet by się nie zastanawiał...
Generalnie jeżeli dojdzie do zakupu tdi 4x4 dsg, to zderzak kupie poza aso i polakieruje , nastepnie zawioze do aso i niech zamontują razem z wydechem od rs,taki jest mój plan.Wybieram tez dodatkową gwarancje plus 2 lata i 120ooo. Dlatego wydech chce zamontować w aso. Wszystko jest jednak kwestią kasy ,ile mi aso za to ryknie,czekam na kontakt ze strony aso . Jeżeli cena mnie powali ,to raczej wrócę do pierwszej opcji i wybiorę 1,8tsi tylko bez 4x4i dsg,ale z tym samym wyposażeniem. Aso narazie nie ponaglam bo auto będe zamawiał koło listopada, tak żeby odebrać w 2015, jak teraz zamówię to może sie zdarzyć że bedzie w grudniu,atego bym nie chciał.
mam kolege w B-B który jest w trakcie przekładania tylnego zderzaka RSowego do 1,8 TSI 4x4. Robi to w ASO za normalne pieniądze , zderzak kupił na allegro. Wcale nie trzeba wydechu wymieniac bo połaczenie z końcówkami w zderzaku można zrobić odpowiednimi przedłużkami. Co do przedniego zderzaka jest problem z doprowadzeniem powietrza do filtra.. w RSie jest jakos inaczek kanał dolotowy , który właśnie biegnie jakos przez zderzak.
Jak ja miałbym teraz możliwość zamówić nowy samochód to właśnie 1,8 TSI 4x4. Jedynie co Rs ma to zajebiste fotele ale one nie są elektryczne.
gachul
czarniutka dwulitrowka combi elegance...była...jest... dwa litry brąz mocca combi platinum
Komentarz