Moja Octavia wyprodukowana w 1 tygodniu grudnia jest wzywana na akcję serwisową. Czy ktoś kto był na tym może opisać czy zauważył jakieś zmiany?
Akcje serwisowe - elektronika i soft
Zwiń
X
-
Hej,
W moim egzemplarzu, jestem po tej samej akcji serwisowej, plus dwie aktualizacje po chmurze (funkcja on-line na pierwszy rok).
I tak, usterki jakie zgłaszałem:
1. Engine Check - był i już nie ma
2. Nie działało wyciszenie radia poprzez pokrętło na kierownicy (tzw. kliknięcie) - nadal nie działa
3. Wywalało błędy: ACC, Lane Assist, emergency brake , asystent martwego pola - nadal wywala, nie mniej niż wcześniej
4. Brak sportowego dźwięku z głośników w trybie spot - nadal nie ma
5. w 7/10 przypadków nie łączy z telefonem poprzez bluetooth, w momencie gdy odpalam - nadal nie łączy w 7/10 przypadków
Dodam, iż auto stało na serwisie 7dni roboczych
Mam kolegę, który kupił Diesla 2.0 150KM, te same przypadłości.
W poniedziałek oddaje na kolejna akcje serwisowa.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MajkelRdoM Zobacz wpisHej,
W moim egzemplarzu, jestem po tej samej akcji serwisowej, plus dwie aktualizacje po chmurze (funkcja on-line na pierwszy rok).
I tak, usterki jakie zgłaszałem:
1. Engine Check - był i już nie ma
2. Nie działało wyciszenie radia poprzez pokrętło na kierownicy (tzw. kliknięcie) - nadal nie działa
3. Wywalało błędy: ACC, Lane Assist, emergency brake , asystent martwego pola - nadal wywala, nie mniej niż wcześniej
4. Brak sportowego dźwięku z głośników w trybie spot - nadal nie ma
5. w 7/10 przypadków nie łączy z telefonem poprzez bluetooth, w momencie gdy odpalam - nadal nie łączy w 7/10 przypadków
Dodam, iż auto stało na serwisie 7dni roboczych
Mam kolegę, który kupił Diesla 2.0 150KM, te same przypadłości.
W poniedziałek oddaje na kolejna akcje serwisowa.
ja mam to szczęście że auto mam z 38tyg i hu.. nie mam i miał nie będę..
Dobrze że chociaż zapier.. jak należy
Komentarz
-
-
Ja już prawie 7000 przejechałem i specjalnie nie mam się czego czepiać. Z drobnych rzeczy to słychać świerszcze w okolicach drzwi kierowcy na dołkach, ale to chyba uszczelka. Jakieś drobiazgi w infotainment, ale pewnie któraś aktualizacja to naprawi. Spalanie z całego okresu to ok. 6-6.2l - jazda po Warszawie i trasa, w większości prędkości autostradowe. Brak zużycia oleju, a przynajmniej na miarce tego nie widać :-)
Komentarz
-
-
Hej, wracam po długiej przerwie.
W moim egzemplarzu elektronika tak daje do wiwatu ze głowa mała.
W AMD Auto Centrum Radom stoi obecnie chyba już 6 raz i jak komputer wariował tak wariuje nadal.
Łącznie non stop 13 komunikatów o błędach, i nie działa żaden z systemów wspomagających jazdę, nie działa SOS, nawet pasa mogę nie zapiąć i nie pika.
Generalnie jak się właśnie okazuje mogłem dostać wiele elektronicznych podzespołów, które wcale nie były przeznaczone do komercyjnej sprzedaży.
Wymienili już kierownicę, 3 światło stop, kamerę cofania, dziś sterownik poduszek pow. a jeszcze okazuje się że i cały ekran infotainment chyba będzie trzeba!!
No kur.. ręce mi opadają. Całe szczęście że gdy zignoruję te błędy to jeździ się bajecznie, bo gdyby to była zwykła wersja (proszę by nikt się nie gniewał) to bym już dawno pierdolca dostał!!
Masakra a serwis rozkłada ręce, nie ma do kogo się zwrócić o pomoc a mimo że sprawa jest zajebiście przewlekła to nie chcą pójść z pomocą do klienta.. ja z autostrady dzwonię, 600km od domu dzwonię do 3 różnych serwisów że auto każe mi stanąć i oddać je do natychmiastowego sprawdzenia a odp że mogę wezwać ASO i ktoś zerknie do auta za 6tyg. A! a zastępcze to mam sobie wynająć odpłatnie, gdzie kupiłem najdroższy pakiet serwisowy na 4lata.
Przygoda trwa, mam nadzieję że odbierając teraz będzie już ok..
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MajkelRdoM Zobacz wpisHej, wracam po długiej przerwie.
W moim egzemplarzu elektronika tak daje do wiwatu ze głowa mała.
W AMD Auto Centrum Radom stoi obecnie chyba już 6 raz i jak komputer wariował tak wariuje nadal.
Łącznie non stop 13 komunikatów o błędach, i nie działa żaden z systemów wspomagających jazdę, nie działa SOS, nawet pasa mogę nie zapiąć i nie pika.
Generalnie jak się właśnie okazuje mogłem dostać wiele elektronicznych podzespołów, które wcale nie były przeznaczone do komercyjnej sprzedaży.
Wymienili już kierownicę, 3 światło stop, kamerę cofania, dziś sterownik poduszek pow. a jeszcze okazuje się że i cały ekran infotainment chyba będzie trzeba!!
No kur.. ręce mi opadają. Całe szczęście że gdy zignoruję te błędy to jeździ się bajecznie, bo gdyby to była zwykła wersja (proszę by nikt się nie gniewał) to bym już dawno pierdolca dostał!!
Masakra a serwis rozkłada ręce, nie ma do kogo się zwrócić o pomoc a mimo że sprawa jest zajebiście przewlekła to nie chcą pójść z pomocą do klienta.. ja z autostrady dzwonię, 600km od domu dzwonię do 3 różnych serwisów że auto każe mi stanąć i oddać je do natychmiastowego sprawdzenia a odp że mogę wezwać ASO i ktoś zerknie do auta za 6tyg. A! a zastępcze to mam sobie wynająć odpłatnie, gdzie kupiłem najdroższy pakiet serwisowy na 4lata.
Przygoda trwa, mam nadzieję że odbierając teraz będzie już ok..
Komentarz
-
-
Cześć. U mnie służbowa 1.5 TSI 150 KM manual 6 biegowy. W pierwszym tygodniu po odebraniu i postoju przez majowy weekend rozładowany akumulator uniemożliwił rozruch silnika. Ciekawe: zauważyłem kilka razy, ze tylne światła pozycyjne migały po 5 razy. Przyjechało auto assistance i uruchomiło Skodę kablami…
Później ok 17 tys km względnego spokoju, jakoes tam komunikaty o niedostępnym front assist, usterkach czujników parkowania czy zawieszającym się obrazie z kamery cofania. Wystarczyło zignorować i jeździło się dalej. Aż do 17.10.2021: chrup pod pedałem sprzęgła, chrobot ze skrzyni biegów coś jakby bieg nie wskoczył i pedał sprzęgła wpadł w podłogę… Laweta z fajnym kierowcą, który poinformował mnie, ze woził już nowe skody z rozładowanymi bateriami, a powodem jest… samoczynna aktualizacja oprogramowania auta… Wg niego Skoda nie potrafi sobie z tym poradzić i samochody ściagają sobie soft kiedy chcą rozładowując akumulator.
4 godziny czekania na auto zastępcze z assistance… Po 4 dniach się dowiedziałem, ze oczywiście kompletne sprzęgło do wymiany oraz… skrzynia biegów! Nie maja przekladni na stanie, taki element produkowany jest pod numer VIN i przyjeżdża z Niemiec…
5 miesięcy, niespełna 18 tys km i dwa przyjazdy lawety.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wkrz67 Zobacz wpis
Ja mam IV combi 1,5 - od 6 miesięcy bujam sie cały czas z problemami czujników chyba wszystkich. Dodatkowo co jakis czas poajwia się awaria hamulca elektrycznego i dziwne stuki w wyświetlaczu. takie że wyrywa z fotela. Miałem tez awarie swiatełka w podsufitce z tyłu ale wymienili.i jest ok. Samochód ostatnio był w serwisie koło miesiąca i dalej wyskakują błedey. czekam na kolejny termin . Same nowe softy nic nie dają wg mnie trzeba wymianić jakies moduły, sterowniki lub co gorsza może jest jakieś zwarcie i trza rozebrać auto do podszewki ..... pozdr
czy te głośne stuki z radia powtarzają się co jakiś czas i to dwa tskie głośne dźwięki jakby metalowym kapslem strzelic (coś alaf frugo giedys)? Jeśli tak to mam to samo.
Ale! Najważniejsze że póki co Bangla wreszcie!! 12 miesięcy właśnie mija a nawinąłem 36K km.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zbyhoo-w Zobacz wpisCześć. U mnie służbowa 1.5 TSI 150 KM manual 6 biegowy. W pierwszym tygodniu po odebraniu i postoju przez majowy weekend rozładowany akumulator uniemożliwił rozruch silnika. Ciekawe: zauważyłem kilka razy, ze tylne światła pozycyjne migały po 5 razy. Przyjechało auto assistance i uruchomiło Skodę kablami…
Później ok 17 tys km względnego spokoju, jakoes tam komunikaty o niedostępnym front assist, usterkach czujników parkowania czy zawieszającym się obrazie z kamery cofania. Wystarczyło zignorować i jeździło się dalej. Aż do 17.10.2021: chrup pod pedałem sprzęgła, chrobot ze skrzyni biegów coś jakby bieg nie wskoczył i pedał sprzęgła wpadł w podłogę… Laweta z fajnym kierowcą, który poinformował mnie, ze woził już nowe skody z rozładowanymi bateriami, a powodem jest… samoczynna aktualizacja oprogramowania auta… Wg niego Skoda nie potrafi sobie z tym poradzić i samochody ściagają sobie soft kiedy chcą rozładowując akumulator.
4 godziny czekania na auto zastępcze z assistance… Po 4 dniach się dowiedziałem, ze oczywiście kompletne sprzęgło do wymiany oraz… skrzynia biegów! Nie maja przekladni na stanie, taki element produkowany jest pod numer VIN i przyjeżdża z Niemiec…
5 miesięcy, niespełna 18 tys km i dwa przyjazdy lawety.
jeszcze gosciuz serwisu mówi że nie mają zbytnio wparcia od VW Group i w sumie to boją sie nawet podejmować napraw bo im kasy nie chcą oddać za wady auta. Proszą wręcz bym zawsze dkumentował zdjęciami i video jsk coś świruje komputer by mieli dowód od klient!
Do tego gość z serwisu mowi że teraz to producent nie prowadzi testów aut (poza niezbednymid homologacji) lepiej puścić w rynek, hajs wpada a my testyjemy i się wqrwiamy.
Z drugiej manki tez trzeba ciut wyluzowaćj, przy sofcie jest zawsze pewności że wyeliminują takie bolączki
A bądź co bądź, nowa Octavia jest bardzo ładnym autem i już nie taki biedny passat bo passat feraz wygląda biednie
Ok dzięki za uwagę! Ciut mnie poniosło
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez renegat83 Zobacz wpisJuż dawno tu nie zaglądałem. Jak przed wakacjami mi coś zaktualizowali tak wszystko śmiga idealnie. Od końca stycznia zrobiłem 24tys.km.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SQT Zobacz wpisWitam. Jestem w trakcie oczekiwania na O4. Czy ktoś odebrał juz np. ze stycznia tego roku i jak wygląda usterkowość? Poprawili je?
Jeździ - sporadycznie jak to nowoczesne smartfony - kilka razy komunikat o nieaktywnościach asystentów - nie licząc zaśnieżenia i zalodzenia czujników, co ma miejsce też w Lexusach (sam widziałem na własne oczy).
Na razie zbliżam się do 10.000 km. Jest dobrze.pozdrawiam - Darek
Komentarz
-
-
U mnie jak na razie nie stuka. Ale były problemy z tym - sporo ludzi się uskarżało - wymieniali w ASO odbojniki, na jakieś nowsze poprawione konstrukcyjnie.
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
pozdrawiam - Darek
Komentarz
-
-
Witam, Panowie chciałbym podpytać jak wam się sprawuje system multimedialny. Moja sztuka zaczyna mnie powoli doprowadzać do szału.
Autko jest w moich rękach od 11 miesięcy i ma przejechane 51tys km.
Było kilka sytuacji z czujnikami, ale wszystko po wizycie w seriwsie wróciło do normy, ale po ostatnich aktualizacjach zaczęła się masakra. Radio najpierw traciło dźwięk, a teraz w trakcie jazdy, a najczęściej w trakcie rozmowy uruchamia się ponownie. Wyłącza się i włącza, potrafi zrobić tak 5 razy podrząd. Oczywiście w tym czasie nie można obsłużyć klimatyzacji, start stop czy asystentów parkowania bo wszystko zależne jest od ....lernego ekranu który uruchamia się ponownie. 4 wizyty w serwise i nadal problem nie rozwiązany. Dodatkowo gubi kontakty pomimo że telefon mam cały czas ten sam.
Komentarz
-
-
Jakie masz radio, ja mam Swinga z pokrętłami. Wszystko działa. Miałem jakiś czas temu tylko jedną aktualizację i nic się nie zepsuło.
Numer wersji 1765
SW: BGv2.11r14446+MF0300
17.000 km.
Nie wiem tylko jak to było przy aktualizacji bo zapomniałem - ten kafelek z napisem "aktualizuj oprogramowanie" teraz mam szary. Czyli nie mam aktualizuj do wgrania? Wtedy chyba przy włączaniu miałem komunikat, że była aktualizacja, ale nie pamiętam czy on zmienił kolor.pozdrawiam - Darek
Komentarz
-
-
Radio mam Columbus z nagłośnieniem Canton plus cyfrowe zegary. Wczoraj kolejny raz byłem z tym problemem w serwisie. Na dzień pomogło, ale dzisiaj problemów znów się pojawił. Podobno ma być jakaś gruba aktualizacja która rozwiąże wszystkie problemy. Ma być dostępna początkiem lipca.
Darku jakie masz zegary?
Komentarz
-
Komentarz