Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Android Auto

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Android Auto

    Android Auto - jestem zielony jeśli chodzi o te wszystkie nowoczesności elektroniczne.

    Mam telefon sparowany z radiem:
    - do obsługi telefonu (rozmowy) łapie mi wszystko przez bluetooth - działa bez problemów bez kabla
    - jeśli chodzi o korzystanie z navi google lub HERE WeGo w trybie offline - też działa bez problemu przez Android Auto - bez kabla.

    Pytanie - podczas połączenia przez Android Auto - zawsze w telefonie uruchamia się wi fi - czy tak ma być? Chodzi mi o to, czy np. nie ma ryzyka, że będąc w kraju, gdzie dane komórkowe kosztują bardzo dużo, nie zacznie mi pobierać danych? Czy to wi fi służy tylko do komunikacji telefonu z samochodem?
    pozdrawiam - Darek

  • #2
    Czolem;]

    Android Auto tylko handshake robi przez BT, a potem dziala przez WIFI - dlatego jak wylaczysz WIFI w telefonie i ustawienia Android Auto masz takie, ze ma dzialac, to WIFI wlaczy sie automatycznie. Tak samo, jak wylaczysz BT w telefonie, kiedy Android Auto dziala - to BT włączy sie automatycznie z powrotem.

    To jest moim zadniem niedopatrzenie, bo nie ma "wylacznika" Android Auto na ten moment... W sytuacji, gdzie juz polaczyles sie przez AA i chcesz sie rozlaczyc (bo telefon nie moze wtedy obslugiwac np Google Maps - dostajesz info, ze masz dzialac przez interface samochodu), to nie bardzo jest jak to zrobic;/

    Sa ustawienia Android Auto w telefonie, gdzie definiujesz, czy ma sie laczyc automatycznie, albo tylko przez kabel, etc... ale zeby sie rozlaczyc ten jeden jedyny raz, jak juz jestes polaczony, to nie bardzo jest jak;/ Alt to troche off-topic;]