Jabar chyba chce sie pochwalić nowym d4d :lol: :diabelski_usmiech
Nowe auto Jabara
Zwiń
X
-
proszeZamieszczone przez zajcu_89A mi nie poszło ani na IE ani na Firefoxie ani na google chrome :/ :evil: Nie da się tego wrzucić na jakiś normalny serwer z fotkami bo cholernie mnie ciekawi :P
President Johnny II + President Florida/ ML-145
O1 - 122KM@141KM 261Nm@303Nm By Rogalotti
OII - 140KM@178KM 320Nm@374Nm By CompSport
Komentarz
-
-
cos slaba wiedza w narodzie, to akurat jest przykladowe zdjecie n11 macka oleksowicza, chodzilo glownie o to zeby pokazac klatke i kolor, moja zabawka to itr 2002* wypruty ze wszystkiego wewnatrz, zobaczymy ile frajdy da zeszperowana mocna oska. mam nadzieje ze bedzie to zdecydowanie bardziej odpowiednie auto do zabawy. czas pokaze, w lutym powinno zaczac jezdzic
i miazdzyc wszystkie mps w warszawie :zlosnik:
ps. kupno auta blue to byloby z mojego punktu widzenia nieporozumienie, moje sti jest lepiej zrobione ( co prawda hamulce i zawias wyjalem) wiec po co robic downgrade.
jak to mowia z gowna bata nie ukrecisz a tak by bylo z wrxem
przytylo mi sie i Bride juz jest za ciasny tak wiec na pewno beda jakies wieksze zydle i pewnie na poczatek seryjne Recaro dadza rade (to przeciez to samo co w EVO - a te bija na glowe fotele SI)Zamieszczone przez MisiekWAWno chyba ze kubel pasazera masz na wymiary mezczyzny a nie swoje :zlosnik:
nawet mi nie przypominaj tego dziada co to nim codziennie jezdze do roboty. niby 90 koni, niby turbo, niby japonskie, a gowno jakich malo. Podczas pierwszej przejazdzki poczekalem grzecznie aby sie zagrzal (o tym za chwile) a jak juz bylo ok to but....Zamieszczone przez dede_adamJabar chyba chce sie pochwalić nowym d4d :lol: :diabelski_usmiech
czekam kiedy sie skonczy turbo dziura i ..... sie nie skonczyla, przy 4k obrotow ciag oslabl do prawie zera .... To dopiero jest auto dla emeryta, wczesniejsza corolla 1.4vvti czy focus 1.6 byly niczym pagani zonda przy tym czyms (tym pierwszym nawet Howarda objechalem :diabelski_usmiech )
jakosc plastikow troche lepsza niz focus (w nim na pociomie cc) ale w stosunku do starej corolli dramat. Auto japonskie produkowane na slowacji z tureckich komponentow :cry: wyglada w miare, ale poskladane jak typowy kundel ...
Najlepsze jest nagrzewanie - auto ma cos a'la webasto zamontowane (dziala niestety tylko wtedy gdy silnik pracuje - dogrzewa go - bylem zdziwiony po cholere takie ustrojstwo w aucie o pojemnosci 1.4 ale ....) Przy temperaturach dodatnich jako tako sie nagrzewa, za to przy -15 nagrzewanie z wlaczonym tym czyms trwa 10 minut - normalnej jazdy !!! zanim zlapie temp pracy (jakies 90 stopni) nie wiem czy tam nie ma termostatu czy jest chlodnica wody z 2.2 d4d albo jakiegos V8?
Myslalem ze to cos nie tak z moim autem ale jechalem z Woli do Piastowa i powrotem Jarisem z tym samym silnikiem ale bez tego lux webasto (temp zewnetrzna -17) i kontrolka "cool" zgasla jak wjezdzalem na parking po powrocie. To chyba jakies auto w wersji na Egipt albo inna Etiopie. W Jarisie przynajmniej turbina dziala :diabelski_usmiech
*kurde a moglem zrobic kłiza na ten temat :diabelski_usmiechnasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Drogi DropsieZamieszczone przez dede_adama aurisie rób program-coś napewno pomoze
niestety ale nawet 20 koni wiecej niczego tutaj nie zmieni, porownaj swoje sluzbowe przed i po chipie z 540i - ma te pare koni znaczenie? :diabelski_usmiech jeszcze byl focus - jak to sie mowi darowanemu koniowi sie w paszcze nie zaglada :diabelski_usmiechZamieszczone przez ZiomalJabara to ciągnie do tego Geriavitu , najpierw Corrolka teraz Auris
jak sie zrobi, to bedzie "specc Jabar" tak wiec zero zmian w mocy, klatka, wywalenie wszystkiego co zbedne, maly upgrade hamulcow, zawieszenia, sticker tuning i latamy :diabelski_usmiechZamieszczone przez dede_adamfoty Panie fotynasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
To już czekam na relacje z killi w odpowiednim topicu :diabelski_usmiech , bo jakoś tak cicho w temacie ostatnio, a i blog foreksa nie działa :|Zamieszczone przez Jabar1975to bedzie "specc Jabar" tak wiec zero zmian w mocy, klatka, wywalenie wszystkiego co zbedne, maly upgrade hamulcow, zawieszenia, sticker tuning i latamy
Komentarz
-
-
hmmm przy jeżdzeniu 60tkm rocznie ma znaczenie... aczkolwiek po przesiadceZamieszczone przez Jabar1975Drogi DropsieZamieszczone przez dede_adama aurisie rób program-coś napewno pomoze
niestety ale nawet 20 koni wiecej niczego tutaj nie zmieni, porownaj swoje sluzbowe przed i po chipie z 540i - ma te pare koni znaczenie? :diabelski_usmiech
z 5tki stoi sie w miejscu :lol:
masz podobne porównanie - z ponad 300koni na 90 przesiadka :P wiem jak to boli,
ale słusznie darowanemu nie zagląda sie w zeby :szeroki_usmiech
ps- Mi w sierpniu na 207 zmieniają :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
jak Ty sie odnajdziesz w wolnossącej wiertarce po uturbionym potworze :?: :roll: :niewiemZamieszczone przez Jabar1975moja zabawka to itr 2002* wypruty ze wszystkiego wewnatrz, zobaczymy ile frajdy da zeszperowana mocna oska
czas pokaże 8)Zamieszczone przez Jabar1975mam nadzieje ze bedzie to zdecydowanie bardziej odpowiednie auto do zabawy. czas pokaze, w lutym powinno zaczac jezdzic i miazdzyc wszystkie mps w warszawieTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
:szeroki_usmiech fajny auris
tylkko jak usłyszałem cos o 20tkm bez mycia to &^#*(!*#*&!( :lol:
co do itr - ośka ale będzie zap*!&*ać :twisted:
no i dabaj stajl :szeroki_usmiech
pozdro chopy,dzięki za spotnota i pomoc w walce z trakcją, w powrocie mialem przygode ktora do dzialu kills sie nadaje :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
najwazniejsze ze jest klatka :diabelski_usmiechZamieszczone przez dede_adamco do itr - ośka ale będzie zap*!&*ać
dawaj opis tego killazapraszam po odebraniu auta :zlosnik:Zamieszczone przez MisiekWAWczas pokażenasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
czekaj czekaj, to nie Ty napisałeś kilka postów wyzej ze nie dłubiesz :?: :lol:Zamieszczone przez Jabar1975dawaj opis tego killazapraszam po odebraniu auta :zlosnik:Zamieszczone przez MisiekWAWczas pokażeTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
silnika nie, masa jest kluczem do skopania twego zadka :diabelski_usmiechZamieszczone przez MisiekWAWto nie Ty napisałeś kilka postów wyzej ze nie dłubiesz
ale obiecaj ze nie bedziesz sie smial bo to auto wyglada zupelnie inaczej niz ostatnio "kupowany" focus st :zlosnik: mniej tutaj finezji a wiecej elementow praktycznychnasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
i tu pojawia sie pytanie ... jak szybka bedzie wybebeszona mocna ośka :roll:Zamieszczone przez Jabar1975silnika nie, masa jest kluczem do skopania twego zadka :diabelski_usmiechZamieszczone przez MisiekWAWto nie Ty napisałeś kilka postów wyzej ze nie dłubiesz
bo ponizej 5,5 do 100 to raczej nie zejdzie...
Jabar jakas szpera tam bedzie ?
Komentarz
-
-
tam jest szpera fabrycznieZamieszczone przez dede_adami tu pojawia sie pytanie ... jak szybka bedzie wybebeszona mocna ośka :roll:
bo ponizej 5,5 do 100 to raczej nie zejdzie...
Jabar jakas szpera tam bedzie ?
[ Dodano: Czw 15 Sty, 09 19:16 ]
:terefereZamieszczone przez QBA:szeroki_usmiechZamieszczone przez Jabar1975jak sie zrobi, to bedzie "specc Jabar" tak wiec zero zmian w mocy, klatka, wywalenie wszystkiego co zbedne, maly upgrade hamulcow, zawieszenia, sticker tuning i latamy :diabelski_usmiech
[ Dodano: Czw 15 Sty, 09 19:17 ]
zapomniałes dodać grubego :zlosnik: ja mam gruby zadek, MPS ma gruby zadek i dobrze nam z tym :P :szeroki_usmiechZamieszczone przez Jabar1975silnika nie, masa jest kluczem do skopania twego zadka :diabelski_usmiechZamieszczone przez MisiekWAWto nie Ty napisałeś kilka postów wyzej ze nie dłubiesz
znaczy to taka sama integra jak focus :?: :roll:Zamieszczone przez Jabar1975ale obiecaj ze nie bedziesz sie smial bo to auto wyglada zupelnie inaczej niz ostatnio "kupowany" focus st :zlosnik: mniej tutaj finezji a wiecej elementow praktycznychTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
itr jak itr, z focusem byl fun bo sie wszyscy nakrecili, byla ekscytacja, dlugie oczekiwanie itd itp. a potem niespodzianka, tutaj troche za malo czasu jest na intrygi :diabelski_usmiechZamieszczone przez MisiekWAWznaczy to taka sama integra jak focus :?: :roll:
z drugiej strony jak przegladam zdjecia Focusa ST z prezentacji pod cafe 66 to mam powazne watpliwosci czy dobrze robie sprzedajac :roll: nigdy w zyciu sie tak do auta nie przywiazalem ....
Subaru to jednak jest pewna choroba (nieuleczalna) tak wiec predzej czy pozniej i tak wroce do tej marki.
nowe auto jest czystym dzielem sztuki uzytkowej :diabelski_usmiech , wszystko robimy w jednym celu - ma jezdzic, ma nie byc szkoda zawadzic zderzakiem, tu nie bedzie audio, alcantary, wygluszen, poduszek (nad ABSem i wspomaganiem hamulcow sie zastanawiamy)
Plan jest taki ze silnikowo mozna sporo zyskac ale ie jest to przewaga jaka mozna zmiazdzyc konkurencje, wazne sa hamulce (w lekkim aucie mozna duzo taniej osiagnac zadowalajacy efekt), zwieszenie i opony (a tych mamy 17 kompletow :diabelski_usmiech )nasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jabar1975itr jak itr, z focusem byl fun bo sie wszyscy nakrecili, byla ekscytacja, dlugie oczekiwanie itd itp. a potem niespodzianka, tutaj troche za malo czasu jest na intrygi :diabelski_usmiechZamieszczone przez MisiekWAWznaczy to taka sama integra jak focus :?: :roll:
z drugiej strony jak przegladam zdjecia Focusa ST z prezentacji pod cafe 66 to mam powazne watpliwosci czy dobrze robie sprzedajac :roll: nigdy w zyciu sie tak do auta nie przywiazalem ....
Subaru to jednak jest pewna choroba (nieuleczalna) tak wiec predzej czy pozniej i tak wroce do tej marki.
nowe auto jest czystym dzielem sztuki uzytkowej :diabelski_usmiech , wszystko robimy w jednym celu - ma jezdzic, ma nie byc szkoda zawadzic zderzakiem, tu nie bedzie audio, alcantary, wygluszen, poduszek (nad ABSem i wspomaganiem hamulcow sie zastanawiamy)
Plan jest taki ze silnikowo mozna sporo zyskac ale ie jest to przewaga jaka mozna zmiazdzyc konkurencje, wazne sa hamulce (w lekkim aucie mozna duzo taniej osiagnac zadowalajacy efekt), zwieszenie i opony (a tych mamy 17 kompletow :diabelski_usmiech )
dobra, dość pieprzenia :szeroki_usmiech kiedy prezentacja? :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
gdybys wiedzial ile kosztuje sportowa eksploatacja STI to bys wiedzial ze w ciagu ostaniego taki ITR poszedl w paliwie, naprawach i oponachZamieszczone przez QBASmiechy smiechami, ale takie uwstecznienie sie, to jakos malo optymistyczne
spytaj miska ile kosztowalo eksploatowanie cywilnego wrx-anasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-


Komentarz