są rózne rodzaje alu i te akurat ze względu na brak miejsca do naklejania cięzarków (szerokie i dosc grube ramiona ) mają zrobiony rant zeby mozna było założyc ciezarki nabijane. nie wszystkie wywazarki mają ustawianie opcje do klejenia ciezarków na srodku felgi. a samo wykorzystanie dwóch cięzarków? no coz pewnie brakło jednego o odpowiedniej wadze
Octavia Combi Tour Ice+ 1.9TDi AXR 115,2 kucy/265,8 niutonów
szkoda, ja tam niewiem ale u mojego ojca w XC70 z 2005r. ciezarki sa tak samo zamontowane na alu felgach. Troche mnie to dziwilo, ale jakos zbytnio nie odrzucalo. Ale dwa obok siebie...grubo wywazone :twisted:
BTW. Taki patent jest troche malo praktyczny podczac mycia felg :P
w bardzo wielu autach , jeżeli tylko felgi mają rant do nabijania ciężarków , to są nabijane fabrycznie.
sądzę ze chodzi tu przede wszystkim o koszty a także o szybkość i wygodę fabryki.
dwa ciężarki -- hmm..tak jak napisał brudnyharry , po prosty zabrakło mu dużego ciężarka , i dał 2 małe , poza tym to nie są duże ciężarki , mają 25gram czyli razm 50 co przy kole od jeepa to jest nic. i tu włąśnie dochodzimy do sedna...
opony jeepowskie , szczególnie te o dużych rozmiarach mają bardzo duże bicia zazwyczaj, land cruiser nie jest tu wyjątkiem , w związku z czym ich wyważenie na naklejane ciężarki było by bardzo trudne i gdy , tak ak w tym przypadku , mamy na zewnątrz ciężarek 50gr to po przeniesieniu go do wewnątrz felgi zwiększył by się do ok 90gr , a wtedy to już by było sporo /choć na landcruisera i parę innych to jeszcze nie :diabelski_usmiech /
felgi się rysują - to niestety prawda :| , ale w przypadku terenowych tak to już jest..zazwyczaj mają trochę mocniejszą i innego typu farbę na sobie.
Fakt, w przypadku terenowki to poł biedy, ale widziałem na targach hurtowni GORDON w zeszłym roku w Bydgoszczy, wystawowego Lancera ( auto producenta) które miało ciezarki nabite tak jak na fotkach...
Komentarz