Witam Wszystkich Klubowiczów. Jestem w trakcie przekładania O2 na polską stronę. Idzie nieźle, ściana grodziowa siedzi, magiel też...Ale do sedna. Dziś dowiedziałem się, że do wykonania przeglądu takiego autka potrzebna jest "zgoda producenta" (homologacja) na taką czynność. Jakby mnie piorun trafił. Poszło pytanie do SAP. Zobaczymy co będzie dalej w temacie. Ok. 20 tys. wpakowane w auto i ... Spotkał się ktoś z taką "niespodzianką"??? Pozdrawiam
www.k-mot.pl
Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
Autoholowanie.
Robert Kulma
Jedziesz do okregowej stacji diagnostycznej i robia przeglad zerowy auta, jak nie chca zrobic, jedziesz do rzeczoznawcy motoryzacyjnego, ten wystawia kwit, ze przekladka jest wykonana zgodnie ze sztuka, samochod fabrycznie jest przystosowany do przekladki kierownicy z RHD na LHD i kolejny raz jedziesz do tej samej stacji okregowej albo innej i tam robia przeglad.
SAP stwierdzi ze sie nie da, bo kup se pan w salonie nowa :twisted:
Procedura powyzsza poparta dowodami w postaci dowod rejestracyjnych na kilka aut przywiezionych z UK, w tym ostatnie z wrzesnia 2009
czasami niektóre wydziały komunikacji wymagaja też faktury od firmy ktora dokonywała przerobki-że niby nie pan Jasiu ze szwagrem w garazu ale robiła to "firma"
przykładem takiego durnego wydziału komunikacji jest Gdynia-w sobote widziałem jak odesłali gościa który chciał zarejestrować angola właśnie z powodu braku takiej faktury
a swoją drogą może opisz swoje działania i co w O2 trzeba przekładać- może to być pomocne i jednocześnie ciekawe 8)
20 tys na samą przekladkę?
[ Dodano: Sro 14 Paź, 09 07:37 ]
Zamieszczone przez robekcool
do wykonania przeglądu takiego autka potrzebna jest "zgoda producenta" (homologacja)
a czy nie jest tak, że świadectwo homologacji możesz dostać w kazdym "zaprzyjaźnionym" salonie?
jak znam życie i moje doswiadczenia z SAP to powiedzą, że świadectwo homologacji powinni wydadać ci Angole :diabelski_usmiech
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Faktura to w PL nie problem. Trzeba umowic sie na wizyte u naczelnika WK i niech wskaze taki przepis w polskim prawie. Okienkowy nie musi wiedziec wszystkiego i sklada sie wtedy odwolanie
20tys to za auto + przekladke jak znam zycie, wszystko zalezy od stanu i wersji jaka kupujemy no i rocznika.
na allegro widziałem ceny miedzy 6k a 9k PLN za przekładke. Pewno wszystko zalezy od stanu elementów do przekładki, czy wsadzamy poduchy czy oporniki itp...
Poduchy przekladasz, wklada sie sama deske. Nie wiem jak z reszta plastikow, ale w OI wszystko az do podlokietnika wymienialo sie na inne. No i mase innych ciekawych rzeczy w OI wychodzi
Jak dawca mial dzwona to i tak deski nie wyjmiesz - prawda.
A jak biorca mial dzwona, no to deske dajesz nowa jak wyzej a poduszki nowe i to sie zgadza. Swoja droga takie auto kosmetycznie uderzone ale z wywalonymi poduchami mozna kupic tanio, a koszt poduch z pasami nie zabija, wiec jest nad czym myslec, jak ktos chce tanio auto
Witam ponownie.MAICROFT dzieki za podpowiedź. Nie miałem prądu i netu przez dwa dni. Na razie SAP umywa ręce i daje szansę jedynie przez "ręce" diagnosty. Niby nie zezwalają, ale jak diagnosta się podpisze to można. Ale na razie diagnosta też nie reflektuje. Z powodu braku zasilania prace umarły, ale jutro już ruszają. Ostatecznie może mi się uzyskać zaświadczenie od dealera u którego pracuję( ostateczna deska ratunku). A propos kosztów, 20 tysi to koszt zakupu u angola+transport+cło+przekładka+części blacharskie+kosmetyka blacharska. Poduchy były całe(zamienia się je stronami). Pozostaje pomalować 4 elementy. Nie liczę tu swojej pracy w postaci przekładki kierownicy. Za graty dałem 5 koła(komplet z lusterkami, bez lamp). SAP proponuję rejestracje jako pojazd typu "SAM". Ale myślę, że uda sie zarejestrować normalnie. Pozdrawiam i nikomu nie życzę takiego stresa.
[ Dodano: Czw 15 Paź, 09 19:26 ]
znam też stanowisko RENÓWKI- Mniej więcej wygląda to tak" ok 90% pojazdów naszej marki występuje z kierownicą po lewej jak i po prawej stronie. producent NIE ZALECA zmian str kierownicy". I już jest prościej. Ale nasza kochana CZESZKA umywa łapki.
www.k-mot.pl
Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
Autoholowanie.
Robert Kulma
Tak jak mowie, jak okregowki powiedza NIE, to jedz do rzeczoznawcy. OII przeciez robi sie bezproblemowo, sciana jest przekladana na oryginalnych mocowaniach, nic nie trzeba ciac ani spawac.
Świadectwo homologacji jest ważne tylko w kraju jego wydania. Zaś- TU CYTUJĘ część maila od PAP""europejskie świadectwo homologacji uwzględnia w punkcie 1.8 ogólnej charakterystyki typu opcjonalne wykonanie do ruchu prawo i lewostronnego. Pojazd o wskazanym vin został jednak wyprodukowany jako auto z kierą po prawej str i producent wystawiając do niego COC(certyfikat zgodności) i w punkcie 0.7 jest zapis(w tłumaczeniu)"pojazd może być zarejestrowany na stałe bez dalszych czynności homologacyjnych w krajach członkowskich Wspólnoty, w których obowiązuje ruch lewostronny oraz imperialny układ jednostek miar dla liczników" "" Moje przyszłe auto to O2 Combi Ambiente 1.9 tdi 2005, ok.150 tkm przebiegu.
[ Dodano: Pią 16 Paź, 09 17:02 ]
Wiem. Przerabiam sam. Jeszcze kilka wieczorów i ruszam po stacjach...MAICROFT jeszcze raz dzięki.
www.k-mot.pl
Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
Autoholowanie.
Robert Kulma
PIOTREK_GDY dzięki za promyk słońca na ten dzień. kolega był wczoraj w moim kochanym wydziale komunikacji w Mińsku Maz. i otrzymał odpowiedź,, nigdzie w naszym powiecie nie zrobi pan badania bez tego durnego papirusa, Garwolin też". Spróbuj pan w W-WIE. A jednak można. Tylko jakim prawem jeden może inny nie. Chyba tylko w naszej RP(rzeczpospolita praworządna).
www.k-mot.pl
Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
Autoholowanie.
Robert Kulma
pocieszę cię, że ja u siebie nie mogę zarejestrować od tygodnia auta które wykupuję z leasingu, bo nie ma wyciągu z KRS
miałem juz mordercze mysli :twisted:
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
dziwne, bo zasadniczo f-ra jest dowodem zakupu, więc po co im KRS
jak kupujesz auto z komisu dostajesz f-re i nic wiecej nie musisz mieć- to sa te polskie bezsensy prawne
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Bo fakturę to może wystawić byle kto, a sprzedać majątek firmy wyłącznie osoba(y) reprezentujące firmę i te są wymienione w KRS. W komisie natomiast nie sprzedajesz majątku firmy, tylko towar.
Przeciez towar sprzedaje pracownik, ktory ma upowaznienie do wystawienia FV, a na fakturze nie jest napisane ze sprzedal cos czlonek rady nadzorczej ktory jest wymieniony w KRSie.
Przeciez towar sprzedaje pracownik, ktory ma upowaznienie do wystawienia FV, a na fakturze nie jest napisane ze sprzedal cos czlonek rady nadzorczej ktory jest wymieniony w KRSie.
Członek Zarządu jak już, ewentualnie prokurent... Gwoli ustalenia uwagi - oświadczenia woli i wiedzy mogą składać członkowie Zarządu (jedno lub wieloosobowo - zależnie od statutu spółki) lub prokurenci. Dodatkowo można wydawać pełnomocnictwa ogólne, ale w przypadku sprzedaży majątku (co nie wchodzi w zwykłe działanie spółki) musi być pełnomocnictwo szczególne.
Ale na czym tu mozna zaoszczedzic. Czesci mozna kupic tam, jesli beda taniej to cos sie uskubie, a robota i tu i tam kosztuje. Ja tam licze 5tys na przekladke kompletna moze tez polowicznie robota w tym sie zmiesci. Takie sa teraz ceny jak obserwuje rynek.
Komentarz