AKCJA- NIE KUPUJ U SPONSORÓW PZPN!
Orange(sieć komórkowa), expert.com (kasyno gry- bukmacher internetowy), HRS.pl (rezerwacja hoteli), KREISEL(kleje, gipsy, tynki), Śnieżka (farby, kleje), FAKRO (okna dachowe), Sheraton Warsaw Hotel, Compensa (ubezpieczyciel), HORMANN(bramy garażowe, drzwi), WBK(bank), TYSKIE(Kampania Piwowarska jest właścicielem marek: LECH, Pilsner Urquel, Żubr, Wojak, Redds, Peroni, Dębowe Mocne, Gingers, Miller, Grolsch)
Powiel ta informacje na innych formach
I jeszcze:
www.list-do-laty.pl - piszemy do Prezesa
Napisz co myślisz w liście do "naszego" prezesa.Wszystkie listy zostana wysłane na skrzynke PZPN.Może to coś pomoże. Może zepsujemy im ten świetny humor.!!!!!!!!!!!!!!
Tradycyjne polskie pospolite ruszenie :diabelski_usmiech
It doesn't matter what we're losing
It only matters what we're going to find!
leśne dziady z PZPN juz przeczuwają co ich może czekać, skoro odchodzą od nich sponsorzy...to podległe kluby zaczną sie obawiać o swoich sponsorów...by ich tez to nie spotkało..."W czwartek z dalszego wspierania drużyny narodowej zrezygnowało towarzystwo ubezpieczeniowe Compensa (wypełni kontrakt, ale nie chce by jego logo było eksponowane), a przed meczem ze Słowacją swoje reklamy usunął Bank Zachodni WBK. Wcześniej zaniepokojenie wyrazili inni sponsorzy - producent farb Śnieżka i Kompania Piwowarska jednoznacznie odcięły się od PZPN podkreślając, że wspierają kibiców i reprezentację. .... .... mam nadzieję , że na rocznym zjeździe w PZPN kluby nie zatwierdzą rocznego sprawozdania dziadów z PZPN i nie dadzą im absolutorium...a to będzie oznaczało nowe wybory i może nareszcie.... :roll: cos sie ruszy w tym betonie :?
PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
K O L E J N Y K R O K W B O J K O C I E S P O N S O R Ó W
Witajcie! Jak widzicie - akcja bojkotowania sponsorów przyniosła ekspresowy skutek w postaci oświadczenia firmy ŚNIEŻKA, która pierwsza dostrzegła powagę sytuacji. Nie ustawajmy w drążeniu tej skały - pomóżmy sponsorom zrozumieć ich błąd, pomóżmy zdopingować ich do działania na rzecz zmian w PZPN i polskiej piłce.
Tym razem proponuję akcję mailingową. Niech każdy swoimi słowami najlepiej wyrazi uczucia, jakie wzbudza w nim PZPN i stan polskiej piłki. Dla ułatwienia podaję kontakty do odpowiednich osób i działów w poszczególnych firmach:
Śmiało, wrzucajcie to na swoje fora, blogi, strony. Przekonajcie sponsorów, że mogą i powinni naciskać na PZPN i lobbować za zmianami. Ew. powodzenie ich działań z pewnością spotka się z naszą wdzięcznością!
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść" STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz