mamaj12, szkoda że poprzedni wątek dyskusyjny o altaracing znikł. Jak czytałeś to ja chyba wole pozostać przy tej hamowani ale jak większość was przejdzie to ja się dostosuję.
ja chyba wole pozostać przy tej hamowani ale jak większość was przejdzie to ja się dostosuję.
mamaj12 Łukasz jutro do nich jeszcze zadzwoni i zapyta czy da radę trochę taniej załatwić, ja na razie tak jak sesik zostaje przy tej
ASO Skoda Warszawa Ursynów ul.Gruchacza 39 - najlepsze ceny w Polsce na hasło :Octavia Club Polska
Kontakt mailowy w sprawie wyceny części: [email protected] (p.Adam Wiśniewski, p.Łukasz Poniatowski i p.Kamil Banaszek) , tel.22-549-10-60
wątek znikł bo Łukasz prosił, a hamownia na Mineralnej jest sprawdzona i wiarygodna, jeśli jednak wolicie spotkanie towarzyskie to przecież nie poradzę
dla przypomnienia poprzedni temat zakończył się tak:
Zamieszczone przez lukasz3112
jeśli ktoś ustalli z Rogalem na dogodny termin to również się będę pisał
na chwilę obecną można temat zamknąć, aby zamieszania nie było.
mamaj12 Łukasz jutro do nich jeszcze zadzwoni i zapyta czy da radę trochę taniej załatwić, ja na razie tak jak sesik zostaje przy tej
IMHO kwestia ceny jest tu chyba najmniej ważna. Jeżeli się umawiacie na DynoDay to chyba po to, żeby otrzymać jak najbardziej wiarygodny wykres mocy i momentu. O ile dobrze zrozumiałem to AltaRacing ma inercję, a MR-Motors obciążeniówkę. Jeżeli ktoś nie wie czym różnią się te hamownie to niech poczyta na różnych forach archiwalne posty. Archiwalne dlatego, że obecnie to nikt już nawet nie dyskutuje o tym, który typ hamowni jest bardziej wiarygodny.
Aha, żeby nie było - mi nie zależy na tym, żeby koniecznie jechać do MR-Motors, bo ja i tak się na żaden DynoDay nie piszę. Ja tylko porozmawiałem z Witkiem na temat możliwośći organizacji i na tym mój udział się w tym kończy.
S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
-------------------------------------------------------------------------
O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010
Łukasz prosił mnie, żebym napisał bo nie wie kiedy będzie miał dostęp do kompa: że rozmawiał z nimi i cena ostateczna będzie 60zł za auto, jeżeli dla kogoś 10zł jest powodem do zmiany na inną hamownię to już jego sprawa, więcej sam napisze jak będzie miał dostęp do forum.
Termin na dzień 05.12.2009r. od godz 10,00. (jest on już zaklepany)
1. lukasz3112
2. mozgi - najlepiej godziny ranne
3. sesik
4. ZASADZKA2
5. loru (wstępnie, jeszcze potwierdzę)
6. sadel
7. mamaj12
8. mll (wstępnie - potwierdzę)
9. rss - około godz. 17.00
PS. trochę to dla mnie dziwne, ze jak nie było zapisów na żadną hamownię to nagle zrobiły się dwie :roll: .
[ Dodano: Sob 21 Lis, 09 19:47 ]
Zamieszczone przez MisiekWAW
Zamieszczone przez lukasz3112
jeśli ktoś ustalli z Rogalem na dogodny termin to również się będę pisał
na chwilę obecną można temat zamknąć, aby zamieszania nie było.
z tego co wiem, to Łukasz nie zamierza rezygnować z całej tej sprawy bo po pierwsze dlaczego dzwoniłby do nich w sprawie obniżki ceny?a po drugi już dawno zamknąłby ten temat
ASO Skoda Warszawa Ursynów ul.Gruchacza 39 - najlepsze ceny w Polsce na hasło :Octavia Club Polska
Kontakt mailowy w sprawie wyceny części: [email protected] (p.Adam Wiśniewski, p.Łukasz Poniatowski i p.Kamil Banaszek) , tel.22-549-10-60
Takie pytanko mnie się nasunęło, a mianowicie, czy podczas pomiaru autko musi być podpięte do kompa?
nie
a ja dopiszę taką rzecz... w Alta robiłem softy w Octavce i jeden sprawdzałem u Tomka na hamowni wyszło 176/381, za to hamowania u Mastersa (stara hamownia) pokazała 166/381
Alta Racing polecałem i poleca, swoją dygresję dopisałem bo widzę dyskusje o wyższości hamowni...
Dodam, że jak hamowałem się u Tomka w Alta, to hamowanie miał dopiero co więc może nie dokońca był doświadczony :wink: Ja polecam w każdym bądź razie
MisiekWAW, ja zamiaru hamowni zmieniac nie mam. Zresztą nagle jak zrobilem ten watek założony został i drugi. zyżby niektórzy tak boją się konkurencji?
Kolega Tomek w AltaRacing zeszedł na 60zł za pomiar. Tak jak powiedział..."nie jest najtańszy na rynku".
Poza tym, piszecie że mierzyliśie pare lat temu tam. W chwili obecnej jest druga hamownia, więc nie wypowiadajcie się jak nie wiecie.
Poza tym MisiekWAW, sam napisałeś że w grudniu to Ci nie pasuje żaden termin. A tam nagle pierwszy się dopisałeś do listy.
Jest organizowany DynoDay w AltaRacing i u Rogala i niech tak zostanie. Bo widzę delikatnie mówiąc...nie czystą grę.
Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3
MisiekWAW, ja zamiaru hamowni zmieniac nie mam. Zresztą nagle jak zrobilem ten watek założony został i drugi. zyżby niektórzy tak boją się konkurencji?
Kolega Tomek w AltaRacing zeszedł na 60zł za pomiar. Tak jak powiedział..."nie jest najtańszy na rynku".
Poza tym, piszecie że mierzyliśie pare lat temu tam. W chwili obecnej jest druga hamownia, więc nie wypowiadajcie się jak nie wiecie.
Poza tym MisiekWAW, sam napisałeś że w grudniu to Ci nie pasuje żaden termin. A tam nagle pierwszy się dopisałeś do listy.
Jest organizowany DynoDay w AltaRacing i u Rogala i niech tak zostanie. Bo widzę delikatnie mówiąc...nie czystą grę.
Ochłoń trochę i pomyśl co piszesz. Zaproponowałeś DynoDay i niektórzy stwierdzili, że to fajny pomysł ale może fajniej byłoby go zorganizować na bardziej znanej hamowni. Z tego powodu powstał wątek o DynoDay w MR-Motors. Gdzie Ty tu widzisz nieczystą grę ? Ktoś z nas zarabia lub traci na tym pomyśle, że nieczysta gra miałaby tu zastosowanie ? Nawet terminy są odmienne. Są dwa wątki i ludzie mogą zapisać się gdzie chcą. Nikt nikomu klientów nie odbiera.
P.S. A porównywanie MR-Motors z AltaRacing w kategoriach konkurencji pozostawię bez komentarza
S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
-------------------------------------------------------------------------
O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010
hamownia na Mineralnej jest sprawdzona i wiarygodna, jeśli jednak wolicie spotkanie towarzyskie to przecież nie poradzę
tak z ciekawości zapytam, kiedy u nich byłeś na hamowni(chodzi mi o DynoDay w AltaRacing Warszawa) ,że takie wnioski wysuwasz? Poczekajmy może, aż niektórzy wykonają pomiary na dwóch hamowniach i wtedy zobaczymy jak to sie ma do rzeczywistości
ASO Skoda Warszawa Ursynów ul.Gruchacza 39 - najlepsze ceny w Polsce na hasło :Octavia Club Polska
Kontakt mailowy w sprawie wyceny części: [email protected] (p.Adam Wiśniewski, p.Łukasz Poniatowski i p.Kamil Banaszek) , tel.22-549-10-60
MisiekWAW, ja zamiaru hamowni zmieniac nie mam. Zresztą nagle jak zrobilem ten watek założony został i drugi. zyżby niektórzy tak boją się konkurencji?
Kolega Tomek w AltaRacing zeszedł na 60zł za pomiar. Tak jak powiedział..."nie jest najtańszy na rynku".
Poza tym, piszecie że mierzyliśie pare lat temu tam. W chwili obecnej jest druga hamownia, więc nie wypowiadajcie się jak nie wiecie.
Poza tym MisiekWAW, sam napisałeś że w grudniu to Ci nie pasuje żaden termin. A tam nagle pierwszy się dopisałeś do listy.
Jest organizowany DynoDay w AltaRacing i u Rogala i niech tak zostanie. Bo widzę delikatnie mówiąc...nie czystą grę.
_tm_ ma rację powinienneś ochłonąć i zastanowić się nad tym co piszesz :?
Dla przypomnienia przywróciłem wątek od którego się wszystko zaczęło:
napisałem tam:
- wątpliwość co do dokładności hamowni w Alta
- pomysł, że może by zorganizować to w MR-Motors
- informację, że nie mogę się podjąć załatwienia DynoDay bo w grudniu będę miał dużo roboty
na PW poprosiłem _tm_a o pogadanie z Witkiem, bo moim zdaniem lepiej pojechać na sprawdzoną hamownię i mieć realny wynik niż pojechać dla samego faktu pojechania.
Gdzie widzisz tą spiskową teorię dziejów :?: :roll: Niepotrzebnie się rzucasz, nikt Cię nie atakuje ani o nic nie oskarża a Ty zachowujesz się conajmniej dziwnie :roll:
Jeśli chcecie zaśmiecaj wątek to róbcie to u siebie. I zakończmy tą bezsensowną wymianę zdań. My robimy w Alta Wy robicie w MR i każdy jest zadowolony.
pozdrowionka
Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3
hamownia na Mineralnej jest sprawdzona i wiarygodna, jeśli jednak wolicie spotkanie towarzyskie to przecież nie poradzę
tak z ciekawości zapytam, kiedy u nich byłeś na hamowni(chodzi mi o DynoDay w AltaRacing Warszawa) ,że takie wnioski wysuwasz? Poczekajmy może, aż niektórzy wykonają pomiary na dwóch hamowniach i wtedy zobaczymy jak to sie ma do rzeczywistości
2 (DWA) posty wyżej masz porównanie wyniku z hamowni w alta i starej hamowni Mastersa
jakoś nie mogę znaleźć Twojego wykresu w DWA z AltaRacing, są jakieś z Krakowa, Gliwic itp. :roll: to może jakiś okres czasu kiedy było to spotkanie towarzyskie :wink:
Zamieszczone przez arci9
Alta Racing polecałem i poleca, swoją dygresję dopisałem bo widzę dyskusje o wyższości hamowni...
Dodam, że jak hamowałem się u Tomka w Alta, to hamowanie miał dopiero co więc może nie dokońca był doświadczony :wink: Ja polecam w każdym bądź razie
i wszystko jasne co do tej wypowiedzi
ASO Skoda Warszawa Ursynów ul.Gruchacza 39 - najlepsze ceny w Polsce na hasło :Octavia Club Polska
Kontakt mailowy w sprawie wyceny części: [email protected] (p.Adam Wiśniewski, p.Łukasz Poniatowski i p.Kamil Banaszek) , tel.22-549-10-60
jakoś nie mogę znaleźć Twojego wykresu w DWA z AltaRacing, są jakieś z Krakowa, Gliwic itp. :roll: to może jakiś okres czasu kiedy było to spotkanie towarzyskie :wink:
napisałem:
Zamieszczone przez MisiekWAW
2 (DWA) posty wyżej masz porównanie wyniku z hamowni w alta i starej hamowni Mastersa
a nie dwa moje posty wyżej :idea:
z mojej strony EOT bo widzę, że jak ktoś nie chce to co by się nie działo to nie zrozumie
MisiekWAW, ale pisałem już że obecnie jest tam nowa hamownia na której nie byliście. Więc jeśli nie wiecie jak teraz jest to nie wyrażajcie takich opinii. I zamknijmy ten temat bo nie widzę sensu, aby go kontynuować.
Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3
MisiekWAW ok. myślałem, że posiadasz jakieś swoje wykresy z tej hamowni w dziale z wykresami :P ,
nie będę Cie pytał po raz 3 kiedy u nich byłeś bo pewnie znowu mi nie odpowiesz, ale można wypowiedzi odnieść do tego co napisał kolega arci9 powyżej i w tym temacie http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...highlight=alta ,chodzi mi głownie oto wypowiedź, muszę tak zacytować bo temat jest zablokowany:
Purchawa napisał/a:
Wiem, ze jedna osoba od nas robila u nich i chyba jest zadowolona.
Tomek z Alta Racing robił mi oba softy, jeden na początek był słabszy, później po jakim czasu trochę koksu dorzucił i oczywiście zmienił przebieg momentu.
Generalnie nie mam powodów do narzekania, może ciut mógłby mniej kopcić ja da się w palnik.
Oba wykresy znajdują się w topicu o wykresach. :wink:
Ja mogę polecić z czystym sumieniem.
[b] data napisanego posta wskazuje na : Wto 07 Lut, 06 13:52 po dokonanym pomiarze [b]- troszkę dawno jak na moje oko :wink:
Wszystko już jasne, czyli cały czas oceniano tutaj całkiem inną hamownię AltaRacing na podstawie wykresów kolegi arci9 z przed kilku lat ,
arci9 jeżeli coś źle napisałem to śmiało mnie popraw
W najbliższym czasie jak niektóre osoby się zgodzą to porównamy wykresy z tych dwóch hamowni
PS. Temat jest w off topicu więc się jeszcze zapytam: jak ma się hamownia obciążeniówka i inercyjna do silnika?? czy np. jakieś podzespoły typu wtryski itp. mogą zostać uszkodzone??? Czy jak wykonam np. 3 pomiary pod rząd to wyjdą takie same wyniki?? dzięki z góry za odpowiedz
ASO Skoda Warszawa Ursynów ul.Gruchacza 39 - najlepsze ceny w Polsce na hasło :Octavia Club Polska
Kontakt mailowy w sprawie wyceny części: [email protected] (p.Adam Wiśniewski, p.Łukasz Poniatowski i p.Kamil Banaszek) , tel.22-549-10-60
PS. Temat jest w off topicu więc się jeszcze zapytam: jak ma się hamownia obciążeniówka i inercyjna do silnika?? czy np. jakieś podzespoły typu wtryski itp. mogą zostać uszkodzone??? Czy jak wykonam np. 3 pomiary pod rząd to wyjdą takie same wyniki?? dzięki z góry za odpowiedz
Różnica pomiędzy inercją a obciążeniówką jest taka, że ta druga stara się odzwierciedlić warunki jakie panują na drodze, tzn. czas pomiaru jest porównywalny z tym jakiego potrzebujemy na drodze aby rozpędzić auto do zadanej prędkości i opory stawiane układowi napędowemu są znaczne (takie jak na drodze). Na inercji brak jest tych oporów, pomiar trwa baaardzo krótko, więc tak naprawdę pomiar ten nie ma nic wspólnego z rzeczywistością i wynik który wyjdzie na hamowni może (oczywiście nie musi) zupełnie nie przekładać się na rzeczywiste osiągi. Standardowo na inercji zawyżany jest maksymalny moment obrotowy.
Co do powtarzalności to słyszałem o przypadkach, że kilka kolejnych pomiarów na inercji dawało totalnie różne wyniki (np. jeden 160KM, drugi 180KM). Nie słyszałem o takim efekcie na obciążeniówce (to nie znaczy, że go nie ma, ale ja nigdy nie słyszałem o takim przypadku).
P.S. Do modów: proponuję zamknąć ten temat, bo dyskusja robi się lekko nieciekawa. Chłopaki mają jakiś wewnętrzny problem z tym, że ktoś daje możliwość wyboru klubowiczom, i zaraz zacznie się przepychanka słowna, która nie ma żadnego sensu.
S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
-------------------------------------------------------------------------
O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010
P.S. Do modów: proponuję zamknąć ten temat, bo dyskusja robi się lekko nieciekawa. Chłopaki mają jakiś wewnętrzny problem z tym, że ktoś daje możliwość wyboru klubowiczom, i zaraz zacznie się przepychanka słowna, która nie ma żadnego sensu.
z 3 zadanych pytań, uzyskałem odpowiedź połowiczną na jedną i chcesz zamykać temat?? Po co mam nowy temat zakładać jak w tym mogę się dowiedzieć.
Powtórze jeszcze raz pytanie:
[quote="_tm_"]
Zamieszczone przez mozgi
PS. Temat jest w off topicu więc się jeszcze zapytam: jak ma się hamownia obciążeniówka i inercyjna do silnika?? czy np. jakieś podzespoły typu wtryski itp. mogą zostać uszkodzone??? Czy jak wykonam np. 3 pomiary pod rząd to wyjdą takie same wyniki?? dzięki z góry za odpowiedz
Co do powtarzalności to słyszałem o przypadkach, że kilka kolejnych pomiarów na inercji dawało totalnie różne wyniki (np. jeden 160KM, drugi 180KM). Nie słyszałem o takim efekcie na obciążeniówce (to nie znaczy, że go nie ma, ale ja nigdy nie słyszałem o takim przypadku).
trochę dziwna wypowiedź jak dla mnie, może ktoś jeszcze sie wypowie
to w takim razie dla lepszego doświadczenia może się zrobi 3 pomiary na inercyjnej i 3 pomiary na obciężoniówce i wtedy będzie czarno na białym.
Zamieszczone przez _tm_
Chłopaki mają jakiś wewnętrzny problem z tym, że ktoś daje możliwość wyboru klubowiczom, i zaraz zacznie się przepychanka słowna, która nie ma żadnego sensu.
Tu się mylisz, nikt nie ma żadnego problemu tylko, to chyba Ty masz ten problem
ASO Skoda Warszawa Ursynów ul.Gruchacza 39 - najlepsze ceny w Polsce na hasło :Octavia Club Polska
Kontakt mailowy w sprawie wyceny części: [email protected] (p.Adam Wiśniewski, p.Łukasz Poniatowski i p.Kamil Banaszek) , tel.22-549-10-60
Sluchajcie. Chcecie robic dwa razy DD, to robcie. Wasza sprawa, ale te slowne utarczki, nie maja sensu bo wiadomo, ze najlepiej by bylo zrobic u Mastersa na MAHA.
I mysle, ze tym optymistycznym akcentem temat mozna zakonczyc.
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść" STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz