O motocyklach łosiach i łopatach

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • deptok
    Classic
    • 2010
    • 2

    O motocyklach łosiach i łopatach

    to jak ze spotem?
  • goky
    Classic
    • 2009
    • 7

    #2
    [quote="TomRS"]
    Zamieszczone przez MisiekWAW
    ...
    A tak apropos wysilonych silników - wysilone to są silniki motocyklowe 750 cm i 150 KM albo 998 cm i 180 KM. I taki silnik potrafi przejechać bezawaryjnie 100 tys km - przy obrotach max 14-15 tys. Więc 1,2 turbo o mocy 105 KM pożyje z pewnością długo.
    No 100 tys km motocyklem to mega wyczyn i nie znam nikogo kto by tyle przejechał (ale nie muszę znać wszysstkich :-) )
    Silniki nawet w ścigaczach nie kręcą się 14-15 tys rpm non stop.
    W motocyklach crossowych lub enduro wymianę tłoka robi się nawet co kilkadziesiąt ! roboczogodzin, więc nie bagatelizowałbym jednak wpływu wysilenia na trwałość.
    Pozdrowienia

    Komentarz

    • Ostlander
      Ambiente
      • 2009
      • 163

      #3
      100000km przebiegu to w motocyklach japońskich żaden wyczyn ( poza kawasaki :diabelski_usmiech ) .
      Większość używek z allegro w wieku ponad 10 lat ma więcej przejechane, a jeżdżą nadal i zadbane silniki maja się dobrze. Zauważ że większość sprzedawanych wiekowych motocykli ma stan licznika ok 30000km co świadczy o notorycznym kręceniu licznika przez poprzednich właścicieli lub przekręceniem się licznika od nowa.
      Najmniejsza trwałość maja silniki 2T mocno wysilone czyli sportowe 125ccm i motocykle full cross. Moce tych silników są jednak dużo większe w przeliczeniu na 1l pojemności silnika.
      Jest druga srebrna kochanka- CBF 600S...

      Komentarz

      • TomRS
        Ambiente
        • 2005
        • 151

        #4
        Zamieszczone przez goky
        No 100 tys km motocyklem to mega wyczyn i nie znam nikogo kto by tyle przejechał (ale nie muszę znać wszysstkich :-) )
        Silniki nawet w ścigaczach nie kręcą się 14-15 tys rpm non stop.
        W motocyklach crossowych lub enduro wymianę tłoka robi się nawet co kilkadziesiąt ! roboczogodzin, więc nie bagatelizowałbym jednak wpływu wysilenia na trwałość.
        Pozdrowienia
        Sporo VFR przejechalo juz nawet ponad 100 tys, znam goscia ktory na fireblade robi po 80-90 tys do zmiany motocykla. Co do obrotow - non stop sie tak nie kreca (15 tys),ale podczas normalnej jazdy raczej nie schodzi sie ponizej 5-6 tys, czyli max dla wiekszosci aut. A co do cross i enduro - to są sprzęty wyczynowe, więc nastawione na max osiagi kosztem trwałości. Ale już taka cywilna WR250R,ma 31 KM, czyli tylko 5-6 mniej niz 4-suwowe wyczyny, a zawory kontroluje się tam dopiero po 42 tys ! I oczywiscie trudno porownywac silnik motocyklowy do samochodowego, ale bardziej chodzilo mi o pokazanie mozliwosci wspolczesnej technologii. A co do tego silnika 1,2 105 km uważam,że bedzie mial taka trwalosc jak wiekszosc wspolczesnych silnikow - przewidziana na 300 tys km. I chodzi tutaj o trwalosc silnika,a nie turbiny - turbiny z tego co wiem przewidziane są na 100 tys km, później w zasadzie wymagają regeneracji.
        Golf VI TSI TwinCharged
        powered by fabryka

        Komentarz

        • Tomcio
          Ambiente
          • 2008
          • 162
          • Opel

          #5
          No i z silników TSI zrobiło nam nam się małe kółko motocyklowe

          Komentarz

          • PiterNZ
            Rider
            S_OCP Member
            • 2007
            • 389

            #6
            Skoro jesteśmy w temacie to dodam, że mojego kolego pogryzł łoś

            Komentarz

            • Agamek12
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 9943
              • Ford

              #7
              Zamieszczone przez PiterNZ
              Skoro jesteśmy w temacie to dodam, że mojego kolego pogryzł łoś
              Skoro mowa o łosiach, to ja jak łoś złamałem już trzecią łopatę po śniegu w ciągu ostatnich 2 tygodni... Ech, na urlopie mam za dużo energii... zupełnie jak 1.2TSI...
              Adam... Używam:
              Rolka: e11FL 97KM/130Nm
              Passek: B6 175KM/366Nm

              Komentarz

              • endryu
                RS
                • 2006
                • 3777
                • Octavia II combi (1Z5)
                • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                #8
                jak jest mowa o łosiach...
                to wystarczy zaobserwować "polskie drogi" obecnej zimy :P :szeroki_usmiech :diabelski_usmiech k :box :box2 :chytry :zastrzelic :helm :jaja :klotnia :los :niewiem :nono apa :satan :ups :wpysk: :spoko :bicsie :idea owiesic :alien2 :fuck1 : :czerwona: :haha: :klnie: :mod: :tuk: :yay: :zlosnik: greenf
                O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                =================================================

                Komentarz

                • lonerr
                  Rider
                  • 2006
                  • 402

                  #9
                  lol luźny temat jest

                  100 tyś na silnik to jest niewiele - normalnie użytkując to nie jest problem, po za tym czy to motocykl czy samochód czy łopata ( no tutaj troszkę gorzej : ) to jest on raczej jedną z rzeczy które można wymienić i wcale to nie muszą być astronomiczne koszta .....

                  Po za tym nikt nie kupi sobie 1,2 TSI po to aby sprawdzić ile to może przejechać - ma z czego wybierać a na pewno 200 tyś to on zrobi lekkim siurkiem
                  Skoda Octavia II Elegance BKC 1.9 77kW 105KM/240Nm
                  Skoda Octavia I Celebrate ASV 1.9 VP 81kW 110KM/235 Nm

                  Komentarz

                  • Thundi
                    L&K
                    • 2005
                    • 1157

                    #10
                    Zamieszczone przez lonerr
                    Po za tym nikt nie kupi sobie 1,2 TSI po to aby sprawdzić ile to może przejechać - ma z czego wybierać a na pewno 200 tyś to on zrobi lekkim siurkiem
                    O ile w ogóle ta osoba zrobi 200tyś ( Taka MOJA teza że auta z tym silnikiem będą wybierane przez osoby które jeżdżą do 15tyś rocznie (choć pewnie zdążą się wyjątki) co oznacza że te 150tyś będą robić 10lat (200tyś to jakieś 13lat) )
                    W tej klasie aut to raczej nie kupuje się aut z małymi silnikami aby dużo jeździć i odwrotnie.
                    O ortografie dba FF.
                    Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
                    http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
                    Skoda Octavia & Audi A6

                    Komentarz

                    Pracuję...