paragraf, nie wiem do kogo kierujesz ta odpowiedz, ale jesli chodzi o mnie to niezauwazyłem zadnego pisku czy buczenia z okolicy pompy wody, nie wiem ale jak by sie zatarła temperatura płynu by gwałtownie wzrosła, a u mnie stoii jak słup na 90 st.
telewizja cyfrowa..
Zwiń
X
-
telewizja cyfrowa..
witajcie, mam taki mały interes..
czy jest ktoś na forum co zjumuje się telewizją staleitaną czy cyforwą.. , nie wiem jak to się nazywa fachowo bo jestem laikiem w tych wszystkich konwerterach dekoderach.
chodzi mi o to że chciałbym zakupić sobie coś do ogladania telewizji na działce nad jeziorem , chodzi mi głownie o podstawowe kanały , ale chciałbym mieć tvn i polsat , no i żeby nie trzeba było płacić jakichś ogromnych abonamentów przez cały rok ponieważ na działce mieszkam około 4 miesięcy w roku. czy jest na to jakieś rozwiązanie, oczywiście rzeczą najważniejszą jest dla mnie jakość odbioru. czy muszę się kierować jakimiś kryteriami , jak np zasięg takiej anteny satelitarnej czy coś.. ,proszę się nie śmiać jakby co... . ewentualni interesowało by mnie podłączenie czy coś na przykład 2 telewizorów i żeby można było na nich ogladc niezależnie programy , czy takie rzeczy są możliwe :?: wiem że są różne fora ale tak jak powiedziałem nie znam się natym ni huhu i nie zamierzam poznawać..aaa..a czy się da podłączyć 3 telewizory ops: :roll: ...no wiem że nad jeziorem się odpoczywa ale czasmi trzeba coś się dowiedzieć .... z tymi trzema telewizorami to nie żart..., po prostu tak tam mam...O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
-
-
Najtaniej wychodzi Telwizja na Kartę, ale tam na razie nie ma Polsatu (jest na razie TV4). Kupujesz zestaw z dekoderem za jakieś 150PLN i masz za darmo (bez żadnego abonamentu) TVN, TVN7, TVP1, TVP2 i religia TV.
Inne darmowe programy, które będziesz miał to: