Potrzebuję wziąć kredyt

Zwiń
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • klekocix
    Rider
    • 2010
    • 479
    • Octavia I combi (1U5)
    • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

Potrzebuję wziąć kredyt

Prosiłbym Was o pomoc, bo w tym temacie jestem kompletnie "zielony"...

Jedyne co kiedyś brałem na raty to kanapa, ale temat jest w chwili obecnej trochę inny, kwota również niewspółmierna do obecnych potrzeb.

Może mieliście podobny przypadek lub też pracujecie przy kredytach i możecie pomóc?

Mam do oddania dług w kwocie 13tyś zł.

Chciałbym wziąć kredyt na 2-3 lata (skłaniam się bardziej ku 3 aby nie nadszarpnąć miesięcznego budżetu).

Zapewne będzie potrzebne jakieś zabezpieczenie. Niestety na własność nic nie posiadam poza Octavią, wartą zapewne mniej więcej tyle co potrzebna kwota.

Jakie dokumenty będę potrzebował, aby uzyskać te pieniądze? Do którego banku iść, a od którego trzymać się z daleka?
    Co jeszcze powinienem mieć/wiedzieć idąc do banku i biorąc pieniądze aby mnie nie "przerobili"?

Czy będę potrzebował jakiś żyrantów przy takiej kwocie?

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i informacje.
    Freshtimers.pl, czyli mój mały fanpage z samochodami na wielkim Facebooku

https://www.facebook.com/Freshtimers
  • Maicroft
    Moderator
    S_OCP MemberModeratorr
    • 2004
    • 25757
    • Audi

W banku gdzie masz swoj jakis rachunek spytaj o kredyt gotowkowy na dowolony cel z okresem kredytowania 3 lata. Dowiesz sie jakie mozesz otrzymac warunki, bez zakladania nowych kont itd.
    Spritmonitor.de

Komentarz

• ruwado
      RS
      • 2009
      • 14885
      • Octavia IV (NX3)