ja jestem za ale obawy są przed "chińszczyzną" wolałbym coś sprawdzonego
A może FELICIA ?
Zwiń
X
-
Osobiscie mam w swoim posiadaniu biala felcie wersja KLIF od ksiazki 98 rokI jestem zadowolonony tak jak kolega mowi ruda lubi klape bagaznika, progi i dach przy uszczelkach ale samochod nie do zajechania czolg 1,3 MPI wymiata. Zaden dzwon nic mu nie straszne z predkoscia 60KM/h mozna smialo wjezdzac w samochod przed nami wypadaja kratki reflektorow przeciwmgielnych wysiada sie wciska i samochod nic a nic wypadku nie widzial i jedzie dalej niezawodnie do celu
Komentarz
-
-
Mam do czynienia z Felą '98 rocznik, 1,6 MPI, przebieg ok. 120kkm.
Zalety:
1. Silnik, jest super, nic się w nim nie psuje (no, ale mały przebieg...).
2. Części - dostępność, cena, łatwość naprawy.
3. Fajnie się tym jeździ.
Wady:
1. Blacha, tylna klapa wymieniona już dwa razy - korozja. Ostatnio też w lewym tylnym błotniku pojawiła się.
2. Tarcze hamulcowe (są tylko z przodu) - ze względu na szybkie zużycie były do wymiany już przy 80 kkm.
3. Od przebiegu około 90kkm na lewarku zmiany biegów zrobił się duży luz. Dźwignia lata jak w starych Jelczach. Można to samemu naprawić, ale jest sporo rozbierania. Na forum Felicii temat jest opisany.
4. Po 10 latach padła część podświetlenia kokpitu.
5. Mam wrażenie, że właśnie sprzęgło się kończy.
Komentarz
-
-
Mmmmm Fela - moje poprzednie (przed octavią) autko. Miałem w swojej 1.3 SPI (dość stara była - jeszcze przed liftowa). Przejeździłem nią ok 100 kkm - teraz jeździ dalej w rodzinie jako... dostawczak (bo to kombi). Autko bardzo fajne, proste w obsłudze, dosyć ekonomiczne (spalanie w zakresie 6-6.8 - przynajmniej ja tak miałem). Z silnikiem żadnych problemów - na końcu zaczął szwankować czujnik Halla - ale wymieniony i autko śmiga dalej. Jak poprzednicy piszą - najpoważniejsza wada to ruda - w moim byłym egzemplarzu atakowała tylną klapę (to jest największa wada i ognisko rdzy w Feli - zła konstrukcja powodująca rdzewienie klapy od wewnątrz) do tego progi - część zewnętrzna (od strony podłogi OK), nadkola tylne i niewielka korozja przy uszczelkach szyb. Spód zupełnie zdrowy (tam chyba była blacha ocynkowana). Poza tym żadnych większych problemów. Bardzo dobrze ją wspominam choć oczywiście komfort w okcie jest o niebo większy.
Komentarz
-
-
awram, fele po liftingu mozna kupic do 5tys zl..
mam takie auto (rok 99/00 wersja magic)..autko nie do zajezdzenia,wymieniasz czesci ekspoatacyjne i jezdzisz :wink: koledzy mowia o korozji...hmmm na moim egzemplarzu nie pojawilo sie jeszcze zadne ognisko korozji..
jesli bedziesz za czyms sie rozgladal to szukaj z silnikiem 1,6 oraz ze wspomaganiem kiery...no chyba ze chcesz jezdzic jak taczka :szeroki_usmiechsprzedam do OI :
szyby cala lewa strona
nadkole nowe LP
kontakt PW
Komentarz
-
-
1,9 D kombi mam taka w rodzinie. Wszystko ok. Sprawdź czy koło zawiasów tylnej klapy nie ma rdzy. Bo niestety w naszym kombi (auto z salonu ) było to robione na gwarancji..
Jeżeli moja odpowiedź okazała się pomocna, wciśnij "Pomógł"k
Polecam Szybkie pożyczki Rzeszów oraz Tanie ubezpieczenia OC Rzeszów
Komentarz
-
-
fela daje rade, raport z testów własnych
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TLHjWn2jrEc[/youtube]
fajne auto, rocznik 96 ale na koniec przeżarta przez rdzę w typowych punktach, natomiast bezawaryjność wzorowa a serwis i ewentualne naprawy\eksploatacja tanie jak barszcz.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Miałem taką Felkę z silnikiem 1.6 mpi, kolor - charakterystyczny wsiekle zielony metalic. Bardzo miło wspominam to auto. Silnik jak na warunki auta i niską wagę świetnie sobie radził, auto wytrzymało sporo pomysłów jakie dyktowała młodzieńcza fantazja. 5 lat Felicja dzielnie jeździła w rodzinie, ruda nie zdążyła zaatakować.
Warto poszukać wersji specjalnych - pod koniec produkcji sporo tego tłukli, jeśli dobrze pamiętam pojawiły się nawet wersje z 4 poduszkami powietrznymi (wersja Perfect). Widziałem też na własne oczy wersję L&K ze skórzaną szarą tapicerką, ale nie wiem czy była oficjalnie w ofercie salonowej czy to jakieś zagraniczne wersje z prywatnego importu.Szer.koszenia-53 cm,Silnik-5,0 b/s,System rozruchu - ręczny,Kosz na trawę-75 l,płócienny z twardą pokrywą,Funkcja mieląca-standard,Deflektor-standard,Koła-8",Wysokość koszenia-35-95 mm,Waga-42 kg..a statkiem z USA płyną już nowe chromy
Komentarz
-
-
Miałem taką od nowości, rocznik 1999 grudzień, silnik 1,6 z VW i bardzo sobie chwaliłem.
Przejechała 200 kkm i pewnie nadal jeździ u nowych właścicieli.
Jedyną bolączką była częsta wymiana termostatu ( co 10-15kkm ). Poza tym bez uwag
Oczywiście brak korozji tylnej klapy, poprawili to w ostatnich rocznikach.
Zamieszczone przez szkodafela daje rade, raport z testów własnych
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez awramCzy to zgrany duet?sprzedam do OI :
szyby cala lewa strona
nadkole nowe LP
kontakt PW
Komentarz
-
-
awram, Wybierz wersje GLX to po Laurin&Klement najwyższa wersja standardowych pakietów Felicji. Bądź jakąś fajna wersje limitowaną a było ich sporo. Felicja ma ładne alumy..
Jeżeli moja odpowiedź okazała się pomocna, wciśnij "Pomógł"k
Polecam Szybkie pożyczki Rzeszów oraz Tanie ubezpieczenia OC Rzeszów
Komentarz
-
-
awram, Fele 1,6 miałem na gazie 4-gen. (sekwencja) typ Mistral, nachulane 110 kkm do sprzedaży, czyszczenie filtra i regulacja do 15 kkm i to wszystko
Miałem wersję SafeLine i nawet jej w eurataxie nie mieli - zawsze był problem z wyceną do ubezpieczenia :diabelski_usmiech
Ogólnie stare silniki VW lubią gaz :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
awram, http://www.skodafelicia.pl/index.php...ad5f3b51ac6d4b
poogladaj poczytaj :wink:
a moze zechcesz takie cudo sobie sprawic :diabelski_usmiech
http://skodafelicia.pl/viewtopic.php?f=19&t=90 :?:sprzedam do OI :
szyby cala lewa strona
nadkole nowe LP
kontakt PW
Komentarz
-
Komentarz