Zamierzam pożegnać się z Fabią, ale nie bardzo wiem ile żądać biorąc pod uwagę stan.
Dane:
- Fabia II FL kombi z 2011 (pierwsza rejestracja w 2012), srebrny metalik
- 1,4 16 V (86KM)
- przebieg coś około 47 tyś. km. (drugie w rodzinie, żony)
- pierwszy właściciel, kupiona w salonie PL
- wersja Family: radio fabryczne, relingi dachowe, alarm, klima manual, elektryka przód, światła dzienne, dwa komplety opon (stal)
- zero kontaktu z lakiernikami, blacharzami, zero kolizji, wszędzie ori lakier
- ubezpieczenie przegląd do stycznia
- olej LL TopTec 4100 co 10 kkm, razem ze wszystkimi filtrami (zazwyczaj Mann). Oprócz tego w tym roku: nowe hamulce przód (tarcze + klocki, Brembo), nowe amorki tył (bo podobno jeden się pocił, Bilstein). W tamtym roku świece, czujnik ciśnienia w klimie. Ogólnie wszystko chodzi perfekcyjne. Auto czyste w środku.
Dane:
- Fabia II FL kombi z 2011 (pierwsza rejestracja w 2012), srebrny metalik
- 1,4 16 V (86KM)
- przebieg coś około 47 tyś. km. (drugie w rodzinie, żony)
- pierwszy właściciel, kupiona w salonie PL
- wersja Family: radio fabryczne, relingi dachowe, alarm, klima manual, elektryka przód, światła dzienne, dwa komplety opon (stal)
- zero kontaktu z lakiernikami, blacharzami, zero kolizji, wszędzie ori lakier
- ubezpieczenie przegląd do stycznia
- olej LL TopTec 4100 co 10 kkm, razem ze wszystkimi filtrami (zazwyczaj Mann). Oprócz tego w tym roku: nowe hamulce przód (tarcze + klocki, Brembo), nowe amorki tył (bo podobno jeden się pocił, Bilstein). W tamtym roku świece, czujnik ciśnienia w klimie. Ogólnie wszystko chodzi perfekcyjne. Auto czyste w środku.
Komentarz