Poczta Polska - reklamacja

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • sew1981
    odpowiedział(a)
    mam podobnie, tylko nie wiem co do mnie szło. w skrzynce było tylko drugie awizo, a że spóźniłem się 2 dni z odbiorem, bo mnie nie było, to odesłali (być może wrzucili to zaraz przed terminem odsyłki do tego). Pani na poczcie mówi, że nie wie co to, bo ma wgląd tylko taki jak ja w systemie (czyli kiedy i z jakiej poczty nadane) - to jakiś absurd, bo przecież jak ktoś wysyła polecony, to wiadomo od kogo to idzie.....
    pierwszego awizo nie było w skrzynce na pewno, bo bym je miał, a zaglądałem często.
    zgłosiłem reklamacje przez formularz w necie, dostałem tylko potwierdzenie że wpłynęła mailem. co zrobią? pewnie nic. A ja nawet nie wiem co to było.....może jakieś urzędowe pismo...

    Zostaw komentarz:


  • piociel
    odpowiedział(a)
    Jestem na etapie walki z PP. 9 stycznia wyszły do mnie z Chin 4 paczki. W połowie lutego byłem na Poczcie dowiedzieć się czy coś o nich wiedzą, odpowiedź: NIE.
    Czekałem grzecznie do początku marca, aż w końcu dorwałem numer przewozowy jednej z paczek, gdzie po wpisaniu na stronie PP, dowiedziałem się, że była podwójnie awizowana (!), i własnie wraca do nadawcy.
    Oczywiście, żadnego awizo nie było. Nie od dzisiaj jest problem z listonoszami w mojej okolicy. Kiedyś już pisałem reklamacje o podobnych praktykach, że wystawiają dopiero powtórne awizo a paczka sobie gdzieś leży.
    Dwa dni po mojej reklamacji pozostałe trzy paczki były w skrzynce.
    Na moją reklamację dostałem zdawkową, na przeciągniecie czasu odpowiedź w postaci uzupełnienia danych i nic więcej.
    Sytuacja jest skomplikowana. Zawartość opłacona wraca na aliexpress, a ja zostaje bez niczego.
    Co mogę w tej sytuacji zrobić? Czy paczka ma szansę wrócić do nadawcy? Czy mogę ubiegać się o zwrot kosztów, od sprzedawcy, bądź też od PP?
    Ostatecznie straciłem zaufanie do Poczty Polskiej. Cieszyłbym się, jakby wykupiła ich Deutche Post i zrobiła w końcu porządek.

    Zostaw komentarz:


  • Agamek12
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Yarwa Zobacz wpis
    No z pisma wynikało jasno że powinni zwrócić 37,65 pln. Ale te 75,30 to rzeczywiście nie wiadomo skąd się im wzięło. Tak jakby przemnozyli x2. Chciałbym mieć takie problemy jak dostaje wypłatę
    Dla mnie to nie problem... Ale świadczy o bałaganie w Poczcie Polskiej.

    Zostaw komentarz:


  • Yarwa
    odpowiedział(a)
    No z pisma wynikało jasno że powinni zwrócić 37,65 pln. Ale te 75,30 to rzeczywiście nie wiadomo skąd się im wzięło. Tak jakby przemnozyli x2. Chciałbym mieć takie problemy jak dostaje wypłatę

    Zostaw komentarz:


  • Agamek12
    odpowiedział(a)
    Nie nadążam za Pocztą Polską.
    Zastanawiałem się czy tatko dostanie 37,65zł czy (37,65zł+25,10zł). A finalnie dostał 75,30zł...
    Ostatnio edytowany przez Agamek12; 894.

    Zostaw komentarz:


  • Agamek12
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez spj Zobacz wpis
    Aha, no to jeszcze poczekam, bo dopiero 1 miesiąc minął, a dokładnie 30 dni minie jutro od zgłoszenia.
    Poczytaj pismo do mojego ojca - jak nie odpowiedzą w terminie (to właśnie te 30 dni) to automatycznie należy Ci się odszkodowanie.

    Zostaw komentarz:


  • Maly745
    odpowiedział(a)
    Jeśli w ciągu 30dni nie odpowiedzą to automatycznie reklamacja jest uznana za zasadną, wtedy dzwoń na infolinię i powiedz że minął czas oni wyślą ponaglenie do działu reklamacji i za 2 dni masz odszkodowanie

    Zostaw komentarz:


  • spj
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Agamek12 Zobacz wpis
    Zglosiłem przez ich stronę. Na odpowiedź czekałem 4,5 miesiąca.
    Aha, no to jeszcze poczekam, bo dopiero 1 miesiąc minął, a dokładnie 30 dni roboczych minie jutro od zgłoszenia.
    Ostatnio edytowany przez spj; 5971.

    Zostaw komentarz:


  • Agamek12
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez spj Zobacz wpis
    Gdzie zgłaszacie reklamację? Na poczcie czy online przez ich stronę. Zgłosiłem przez stronę jakiś czas temu i cisza, zero odpowiedzi.
    Zglosiłem przez ich stronę. Na odpowiedź czekałem 4,5 miesiąca.

    Zostaw komentarz:


  • spj
    odpowiedział(a)
    Gdzie zgłaszacie reklamację? Na poczcie czy online przez ich stronę. Zgłosiłem przez stronę jakiś czas temu i cisza, zero odpowiedzi.

    Zostaw komentarz:


  • GS_Mati
    odpowiedział(a)
    U mnie jak kurier się spóźnił to w ramach rekompensaty mogłem nadać paczkę za friko.

    Zostaw komentarz:


  • oolsztyniak
    odpowiedział(a)
    Ja ostatnio na każdą przesyłkę opóźnioną pisze reklamację, czy to poczta czy też kurier.
    Nawet jeśli reklamacja jest naciągana odrobinę to wychodząc na przeciw klientowi np. nie pobierają opłaty za przesyłkę.

    Zostaw komentarz:


  • Maly745
    odpowiedział(a)
    W tym roku już zainkasowałem około 200zł za opóźnienia z poczty, wystarczy że paczka ma 1 dzień opóźnienia i poczta wypłaca 2x wniesioną opłata za przesyłkę

    Zostaw komentarz:


  • aro_40
    odpowiedział(a)
    to chyba się rąbnęli, bo to niemożliwe...

    Zostaw komentarz:


  • Agamek12
    rozpoczął temat Poczta Polska - reklamacja

    Poczta Polska - reklamacja

    Pochwalę się i doradzę. Jakiś czas temu zamówiłem ojcu komplet opon. Przesyłka miała być gratisowa usługą "Pocztex - Ekspres 24". Niestety - przesyłka utknęła w Magazynie Centralnym na kilka dni i opony dostałem dopiero wtedy, gdy sprzedawca wysłał ponownie drugi zestaw gum. Wkurzony sytuacją naskrobałem do Poczty Polskiej reklamację nie licząc jednak na jakąkolwiek reakcję. A tu zdziwko: dziś na mojej poczcie e-mail wylądowała informacja o tym, że PP przeprasza, wypłaca odszkodowanie + zwrot kosztów przesyłki (za którą nota-bene nie płaciłem). Tata się ucieszy z kaski - tyle tylko że nie wiem czy z 37,65zł czy (37,65zł+25,10zł).
    Reasumując: warto pisać reklamację do Poczty Polskiej jeśli nie działa tak, jak powinna
    .

    Clipboard01.jpg
    Ostatnio edytowany przez Agamek12; 894.
Pracuję...