Zamieszczone przez bartik
jaki motocykl ?
Zwiń
X
-
jaki motocykl ?
witam kolegów..
tak sobie pomyślałem już na początku wakacji że może bym sobie kupił motocykl...wiem wiem ..kryzys wieku , menopauza itd . ale jakoś się schodziło , a to remont działki , a to dużo pracy..,
pewnie jest troszkę kolegów którzy si e na tym znają i mogli by doradzić jaki sobie można by sprawić na początek , i chyba od razu i koniec , raczej wolę kupić jeden i nie zmieniać co roku nadmienie że kiedyś jeździłęm , i to nawet troche na motocyklach , ale były to emzetki jawy czy cezetki , tak więc motocykle o wiele wolniejsze jak i lżejsze , poza tym było to 28 lat temu /tak tak , jak ten czas leci... :evil:/ więc śmiało możemy stwierdzić że jestem prawie początkujący . sądze zę poszukuję raczej czegoś o mniejszej pojemności , 500-700cm , nie koniecznie z owiewkami , chyba ze są one bardzo wskazane , przebiegi będą 80% trasa /dojazdy do pracy na przykład / .
poprosił bym o jakiś parę sugestii , co tak a co nie , dlaczego akurat ten a nie inny...z góry dziękuję Szanownemu Gronu
aaa... , nie chciałbym wydać więcej jak 7 -10 tyś , choć ostatnio widziałem w anonsach jakąś yamahę z salonu czy suzuki , 2005 r , 4500 km , BW za 13800zł..nie wiem czy to by było warto akurat...O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
-
-
leszekmw, takie coś masz na myśli ? http://otomoto.pl/honda-shadow-vt-11...-M1737311.html :szeroki_usmiech
Mój kolega kupił sobie coś takiego http://allegro.pl/item1201929324_suz...ny_intruz.html
I powiem Ci ze to fajnie jeździ.Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
leszekmw, sam muisz zdecydować jakie moto chcesz kupić
Czy ma być:
1. Coś małego na początek?
2. szlifiera/przecinak czyli powyżej 100 KM i 3 s do setki
2. cross bo będziesz jeździł po polach lasach w Dąbrowie, na działce i nad Zalewem?