wymiana płyty głównej na 3 dni przed końcem gwarancji ( koszt płyty 3700 zł koszt nowego laptopa 3800 zł ) i teraz pytanko czy na płytę gwarancja powinna biec od nowa? czy na cały sprzęt? sklep ( rtv euro) twierdzi że w ogóle nic się nie przedłuża tylko o okres kiedy sprzęt był w naprawie , KC twierdzi że w przypadku istotnej naprawy gwarancja się należy ......??....odbiorca końcowy to konsument nie firma.
gwarancja po naprawie gwarancyjnej laptopa
Zwiń
X
-
ruwado to nie jest tak jak napisałeś.
Gawarancja jest na produkt cały a nie na składowe. Gwarant gwarantuje ci, że sprzęt będzie chodził 24 miesiące od daty zakupu (transakcji). Jak przestanie to ci naprawi. Płyta siadła 3 dni przed końcem tego okresu, wymienili i gwarant spełnił warunki umowy / gwarancji, że sprzęt ma działać 24 miesiące. Co jedyny to powinien wydłużyć gwarancję o kilka dni, w których trwała naprawa, bo w tych dniach zabrał ci sprzęt i nie mogłeś się nim posługiwać przez pełne 24 miesiące.
Jakbyś sobie sam kupił tą płytę i wymienił to miałbys gwarancję 24 miesiące na płytę. Gwarancja jest na to co kupujesz konkretnie.
Komentarz
-
Komentarz