Trochę tego było, część z nich kupione było dlatego, że zawsze mnie dany model intrygował w jakiś sposób, część przypadkowo, jeszcze inne z pełnym przemyśleniem:
1. Audi 80 2.3 R5 10V 133 KM 1992rFWD Sedan (Świetny dźwięk tłumika na sportowym wydechu, osiągi takie sobie ale silnik już miał lekko dosyć, materiały wykończeniowe bardzo dobre, auto z klimatem)
2. Audi 200 2.1 R5 10V 182 KM 1984r Quattro Sedan (Dźwięk ciut gorszy ale to pewni kwestia mniejszej pojemności, osiągi jak na 30 letnie auto bardzo przyzwoite, prawdziwe blokady mostów, wyłącznik ABSu, Climatronic, półskóry kubełkowe, niewątpliwie zacny youngtimer i protoplasta wielu rozwiązań)
3. Audi A3 1.9 TDI 110 KM 1998r FWD Hatchback (Fajny wygląd, baaardzo niskie spalanie - w mieście 4 z groszem bez problemu robiłem, generalnie idealny dupowóz do miasta, osiągi przeciętne)
4. Audi A3 2.0T 250 KM 2005r Quattro Sportback (Dobre wyposażenie, świetna trakcja, trzymanie się po zakrętach, dobre przyspieszenie, żeby to tylko jeszcze gaz sie dało zamontować to by była malina ;-) )
5. BMW 316i E36 1.6 99 KM 1992r LPG - Bogate wyposażenie ale silnik nawet po Bagorze był strasznie mulasty, plus za bogate wyposażenie
6. BMW 318i E36 1.8 113 KM 1991r - Tu Bagor spowodował, że nawet się zbierało ale nie otwierały się szyby z przodu, dach ciekł itp ;-)
7. BMW 325i E36 2.5 201 KM 1993r - Legendarna białoczarna Coupejka ze Szperą 25%, po wyremontowaniu dobrze latała na 1/4 i fajnie szła bokiem.
8. BMW 325i E36 2.5 218 KM 1992r - Srebrna E36, jedna z najszybszych w ZACH POM, wszystko było malina za wyjątkiem braku szpery.
9. BMW 318i E36 1.8 115 KM 1997r - Touring pozostał seryjny ale silnik M43 dużo lepiej się spisywał od dwóch M40 które miałem wcześniej,
10. BMW 525tds E34 2.5 143 KM 1994r - Touring, rewelacyjny dźwięk silnika, nawet fajne osiągi,
11. BMW 520iA E39 2.0 150 KM 1996r - Sedan, Sporty, LPG, Bagor ;-) Przez to auto polubiłem E39 i skrzynię automatyczną, jedyny minus to słabe przyspieszenie.
12. Daewoo Lanos 1.6 16V 106 KM 1998r Sedan (109 na hamowni po sportowej wkładce filtra powietrza), jak na Lanosa bogaty wypas bo klima, el szyby, central, elektryczna antena. Jak na tą moc wiadomo, że to nie potwór ale nawet się garnął (208 km/h licznikowe szedł). Mało kto wie, że wersja 1.6 16V DOHC ma system V-GIS, taki koreański VTEC ;-) przy 3400 obr coś się przestawia i auto na jedynce potrafi wcisnąć w fotel, faza :-) Minus to tylko słabe hamulce i ultra miękkie zawieszenie.
13. Ford Focus 1.8 TDdi 75 KM 2000r Combi - Auto miałem całe 2 dni ;-P Ogólnie Focus jako samochód dobrze się prowadzi, miejsca też spoko, wyposażenie ok, silnik niby turbo diesel ale słabo przyspiesza, zdecydowanie za mało nawet do miasta. Sprzedałem bo całe zawieszenie było rozwalone, rdza itp. Na każdym elemencie korozja.
14. Honda Civic 1.4 16V 90 KM 1996r 3 drzwi - Ogólnie przyjemne jeżeli chodzi o wykonanie i bezawaryjność, silnik mimo że mały to kręci się do 7500 obr :-D
15. Honda Civic 1.4 16V 90 KM 1998r 5 drzwi - Niby to samo ale inna skrzynia, nastawiona na v max a nie na przyspieszenie tak jak w 3d, przy okazji mniej pali
16. Toyota Starlet 1.3 12V 75 KM 1993r - moje pierwsze auto, miałem ją aż 5 lat, setki kresek i ani jednej usterki. Masa tylko 720 kilo co dawało jak na stare czasy całkiem spoko osiągi, minusem oczywiście ja kw każdej toyocie miękkie zawieszenie
17. Skoda Octavia I Combi 1.8T 20V 194 KM i 303 Nm 2001r - pierwsza Skoda i jednocześnie auto które zadziwiło wielu swoim potencjałem, Na krematorium 10 lat temu nie jedno sportowe auto pogoniła ;-)
18. Skoda Octavia I Liftback 1.8T 20V 210 KM i 329 Nm 2007r - Najsłynniejsza, totalnie bezawaryjna, szybka, oszczędna bo LPG, dziś już takich aut nie robią
19. Skoda Felicia Combi 1.9D 64 KM 1999r - Paradoksalnie dużo miejsca w środku, seryjna rozpórka kielichów, twardsze spręzyny w wersji Combi więc dobrze latała po zakrętach, tylko mocy mało.
20. Skoda Felicia Combi 1.6 MPI 75 KM 1998r - Lekka buda, silnik 1.6 z Golfa 3 więc nawet sprawnie to się odpychało, niestety cała buda zgnita więc poszła do żyda.
21. Seat Leon 1.9 TDI 140 KM i 306 Nm 2005r - Plus to małe spalanie, jeżdżąc z gazem w podłodze po mieście max 6,5 litra ropy, przyjemne auto ale brak 6 biegu.
1. Audi 80 2.3 R5 10V 133 KM 1992rFWD Sedan (Świetny dźwięk tłumika na sportowym wydechu, osiągi takie sobie ale silnik już miał lekko dosyć, materiały wykończeniowe bardzo dobre, auto z klimatem)
2. Audi 200 2.1 R5 10V 182 KM 1984r Quattro Sedan (Dźwięk ciut gorszy ale to pewni kwestia mniejszej pojemności, osiągi jak na 30 letnie auto bardzo przyzwoite, prawdziwe blokady mostów, wyłącznik ABSu, Climatronic, półskóry kubełkowe, niewątpliwie zacny youngtimer i protoplasta wielu rozwiązań)
3. Audi A3 1.9 TDI 110 KM 1998r FWD Hatchback (Fajny wygląd, baaardzo niskie spalanie - w mieście 4 z groszem bez problemu robiłem, generalnie idealny dupowóz do miasta, osiągi przeciętne)
4. Audi A3 2.0T 250 KM 2005r Quattro Sportback (Dobre wyposażenie, świetna trakcja, trzymanie się po zakrętach, dobre przyspieszenie, żeby to tylko jeszcze gaz sie dało zamontować to by była malina ;-) )
5. BMW 316i E36 1.6 99 KM 1992r LPG - Bogate wyposażenie ale silnik nawet po Bagorze był strasznie mulasty, plus za bogate wyposażenie
6. BMW 318i E36 1.8 113 KM 1991r - Tu Bagor spowodował, że nawet się zbierało ale nie otwierały się szyby z przodu, dach ciekł itp ;-)
7. BMW 325i E36 2.5 201 KM 1993r - Legendarna białoczarna Coupejka ze Szperą 25%, po wyremontowaniu dobrze latała na 1/4 i fajnie szła bokiem.
8. BMW 325i E36 2.5 218 KM 1992r - Srebrna E36, jedna z najszybszych w ZACH POM, wszystko było malina za wyjątkiem braku szpery.
9. BMW 318i E36 1.8 115 KM 1997r - Touring pozostał seryjny ale silnik M43 dużo lepiej się spisywał od dwóch M40 które miałem wcześniej,
10. BMW 525tds E34 2.5 143 KM 1994r - Touring, rewelacyjny dźwięk silnika, nawet fajne osiągi,
11. BMW 520iA E39 2.0 150 KM 1996r - Sedan, Sporty, LPG, Bagor ;-) Przez to auto polubiłem E39 i skrzynię automatyczną, jedyny minus to słabe przyspieszenie.
12. Daewoo Lanos 1.6 16V 106 KM 1998r Sedan (109 na hamowni po sportowej wkładce filtra powietrza), jak na Lanosa bogaty wypas bo klima, el szyby, central, elektryczna antena. Jak na tą moc wiadomo, że to nie potwór ale nawet się garnął (208 km/h licznikowe szedł). Mało kto wie, że wersja 1.6 16V DOHC ma system V-GIS, taki koreański VTEC ;-) przy 3400 obr coś się przestawia i auto na jedynce potrafi wcisnąć w fotel, faza :-) Minus to tylko słabe hamulce i ultra miękkie zawieszenie.
13. Ford Focus 1.8 TDdi 75 KM 2000r Combi - Auto miałem całe 2 dni ;-P Ogólnie Focus jako samochód dobrze się prowadzi, miejsca też spoko, wyposażenie ok, silnik niby turbo diesel ale słabo przyspiesza, zdecydowanie za mało nawet do miasta. Sprzedałem bo całe zawieszenie było rozwalone, rdza itp. Na każdym elemencie korozja.
14. Honda Civic 1.4 16V 90 KM 1996r 3 drzwi - Ogólnie przyjemne jeżeli chodzi o wykonanie i bezawaryjność, silnik mimo że mały to kręci się do 7500 obr :-D
15. Honda Civic 1.4 16V 90 KM 1998r 5 drzwi - Niby to samo ale inna skrzynia, nastawiona na v max a nie na przyspieszenie tak jak w 3d, przy okazji mniej pali
16. Toyota Starlet 1.3 12V 75 KM 1993r - moje pierwsze auto, miałem ją aż 5 lat, setki kresek i ani jednej usterki. Masa tylko 720 kilo co dawało jak na stare czasy całkiem spoko osiągi, minusem oczywiście ja kw każdej toyocie miękkie zawieszenie
17. Skoda Octavia I Combi 1.8T 20V 194 KM i 303 Nm 2001r - pierwsza Skoda i jednocześnie auto które zadziwiło wielu swoim potencjałem, Na krematorium 10 lat temu nie jedno sportowe auto pogoniła ;-)
18. Skoda Octavia I Liftback 1.8T 20V 210 KM i 329 Nm 2007r - Najsłynniejsza, totalnie bezawaryjna, szybka, oszczędna bo LPG, dziś już takich aut nie robią
19. Skoda Felicia Combi 1.9D 64 KM 1999r - Paradoksalnie dużo miejsca w środku, seryjna rozpórka kielichów, twardsze spręzyny w wersji Combi więc dobrze latała po zakrętach, tylko mocy mało.
20. Skoda Felicia Combi 1.6 MPI 75 KM 1998r - Lekka buda, silnik 1.6 z Golfa 3 więc nawet sprawnie to się odpychało, niestety cała buda zgnita więc poszła do żyda.
21. Seat Leon 1.9 TDI 140 KM i 306 Nm 2005r - Plus to małe spalanie, jeżdżąc z gazem w podłodze po mieście max 6,5 litra ropy, przyjemne auto ale brak 6 biegu.