Dylemat "tuning" turbo do 1.6

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kkk13
    Classic
    • 2006
    • 30

    Dylemat "tuning" turbo do 1.6

    __atomek__, nie ma się co cieszyć zobaczymy jak wyjdzie
  • Bonus
    Ambiente
    • 2005
    • 249

    #2
    Dylemat "tuning" turbo do 1.6

    zastnawiam sie czy nie oddać do tuningu 1.6, samochód mama od nowego mam pewnosc jego pochodznia i stanu czego napewno nie miał bym sprzedjąc ten kupując 1.8T, podobnie z zamiankom silnika, kosztów dołorzenia literki T nei znam ale pewnei spore moze profesionalnie poniżej 10000zł by sie udało
    jak myslicie? ani jedno ani drugie sie nei opłaca bo w takim samym stanie poniżej 100000km przbiegu 1.8T nie kupie za wartośc poniżej 20000zł które warte jest obecnei moje 1.6, bo poprostu takich smaochodów nikt nei sprzedaje

    Komentarz

    • Techno200
      Elegance
      S_OCP Member
      • 2005
      • 782
      • Tesla

      #3
      daj sobie luz z uturbianiem 1.6, lepiej zobic swapa na 1.8t lub wogle, sprzedac bryke i kupic druga. 10tys to moze byc nawet za malo, nie licze czasu i trudnosci ze znalezniem dobrego mechanika i efekt koncowy moze rozczarowac, a jak sprzedaz stary samochod i dolozysz kaski (tak jak piszesz okolo 10k) to bedziesz mial fabryczne 1.8t, nie bedziesz sie martwil ze cos ci sie wysra w trasie bo jakas rurka pierdyknie i moze starczy na jakis tunning jeszcze. nie warto rzezbic w gownie.

      tak czy siak takie zabawy kosztuja
      Old Octavia 1.9 AHF - New Leon 2.0 BKD - New Passat 2.0 HGW ;-) Pontiac Trans Am 7.5

      Spoty Lublin - kazda pierwsza sroda miesiaca. Zapraszamy

      Komentarz

      • Bonus
        Ambiente
        • 2005
        • 249

        #4
        Zamieszczone przez Techno200
        daj sobie luz z uturbianiem 1.6, lepiej zobic swapa na 1.8t lub wogle, sprzedac bryke i kupic druga. 10tys to moze byc nawet za malo, nie licze czasu i trudnosci ze znalezniem dobrego mechanika i efekt koncowy moze rozczarowac, a jak sprzedaz stary samochod i dolozysz kaski (tak jak piszesz okolo 10k) to bedziesz mial fabryczne 1.8t, nie bedziesz sie martwil ze cos ci sie wysra w trasie bo jakas rurka pierdyknie i moze starczy na jakis tunning jeszcze. nie warto rzezbic w gownie.

        tak czy siak takie zabawy kosztuja
        no teraz przeanalizuj to fianasowao ile kosztuje swap na 1.8t, czy bedzie sprawny czy wyciagneity ze złoma ze go trzba jeszcz inwestowac grubo, gdzie znajde smaochód w dokładnie takim samym stanie jak mój z 1.8t gdy sprzedam ten moge pewnie znalexc spawany z dwóch za wartosc mojego plus 10000zł, bo powiedzenie że to sie nei opłaca nei podajac kwot jest tyle warte co moje gdybanie

        Komentarz

        • Techno200
          Elegance
          S_OCP Member
          • 2005
          • 782
          • Tesla

          #5
          Bonus:

          zrobisz jak zechcesz. 1,8t to 1,8t. jezdzi tego tysiace, to dobry silnik. sorry nie wiem ile jezdzi 1,6 na turbo i wogle jak to jezdzi. nikt nie powiedzual ze bedzie latwo.

          dobre turbo - 2000zl
          intercooler z rurami - 2500-3000
          robota - ??
          inne pierdolety (komputer itp)- ???
          strojenie - ???

          10k pojdzie jak nic

          za 20k masz juz wybor 1,8t spokojnie cos znajdziesz
          Old Octavia 1.9 AHF - New Leon 2.0 BKD - New Passat 2.0 HGW ;-) Pontiac Trans Am 7.5

          Spoty Lublin - kazda pierwsza sroda miesiaca. Zapraszamy

          Komentarz

          • Jabar1975
            RS
            • 2006
            • 3331

            #6
            Mam pytanie w jakim jezyku napisane jest to:
            Zamieszczone przez Bonus
            zastnawiam sie czy nie oddać do tuningu 1.6, samochód mama od nowego mam pewnosc jego pochodznia i stanu czego napewno nie miał bym sprzedjąc ten kupując 1.8T, podobnie z zamiankom silnika, kosztów dołorzenia literki T nei znam ale pewnei spore moze profesionalnie poniżej 10000zł by sie udało
            jak myslicie? ani jedno ani drugie sie nei opłaca bo w takim samym stanie poniżej 100000km przbiegu 1.8T nie kupie za wartośc poniżej 20000zł które warte jest obecnei moje 1.6, bo poprostu takich smaochodów nikt nei sprzedaje
            :?: :?: :?: :?:
            po polsku nie pisze, po polsku nie czyta - jeden o wymianie auta, drugi o swapie...
            nasza droga: www.wpzs.pl

            Komentarz

            • markowski
              Ambiente
              • 2006
              • 224

              #7
              raz na pol roku ktos zaklada taki watek i zaczynaja sie pojawiac jakies dziwaczne odpowiedzi -kolego Bonus jestes zarejestrowany od 2005 roku wiec powinienes je kojarzyc, jezeli nie to sprobuj je odszukac i przeczytaj.

              Poza tym sugeruje czytanie postow przed ich umieszczeniem, tego nie da sie normalnie czytac - ilosc literowek, bledow ort/stylistycznych porazajaca (takie modne slowo)
              pozdrawiam
              Markowski
              OI AXR 06 185@377

              Komentarz

              • Bonus
                Ambiente
                • 2005
                • 249

                #8
                Zamieszczone przez Jabar1975
                Mam pytanie w jakim jezyku napisane jest to:
                Zamieszczone przez Bonus
                zastnawiam sie czy nie oddać do tuningu 1.6, samochód mama od nowego mam pewnosc jego pochodznia i stanu czego napewno nie miał bym sprzedjąc ten kupując 1.8T, podobnie z zamiankom silnika, kosztów dołorzenia literki T nei znam ale pewnei spore moze profesionalnie poniżej 10000zł by sie udało
                jak myslicie? ani jedno ani drugie sie nei opłaca bo w takim samym stanie poniżej 100000km przbiegu 1.8T nie kupie za wartośc poniżej 20000zł które warte jest obecnei moje 1.6, bo poprostu takich smaochodów nikt nei sprzedaje
                :?: :?: :?: :?:
                po polsku nie pisze, po polsku nie czyta - jeden o wymianie auta, drugi o swapie...
                lepiej czapiać sie czyjegoś pisanie niż porawaić swoje co?

                Komentarz

                • szkoda
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 22543

                  #9
                  Zamieszczone przez markowski
                  raz na pol roku ktos zaklada taki watek i zaczynaja sie pojawiac jakies dziwaczne odpowiedzi -kolego Bonus jestes zarejestrowany od 2005 roku wiec powinienes je kojarzyc, jezeli nie to sprobuj je odszukac i przeczytaj.
                  saport techniczny baj DGW
                  była BKD+DSG '05 120kkm
                  była BXE '08 190kkm
                  no i nie ma :-)

                  Komentarz

                  Pracuję...