Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Zniżki OC

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zniżki OC

    Hej, mam pytanie.
    Z mojej winy doszło do lekkiej obcierki na rondzie. To moje pierwsze zdarzenie od 20 lat i nie mam doświadczenia w tych kwestiach. Niestety została wezwana policja przez poszkodowanego chociaż miał tylko lekkie zarysowanie na błotniku. Auto to jakiś stary merc okular, myślę że nie dostanie więcej jak 600pln od ubezpieczenia.
    Wiecie może ile poleci mi za to zniżek?
    w necie piszą 10-30%. Pytałem agenta u którego wykupuje polisy to twierdzi ze zabierają całe 60%.
    Macie jakieś doświadczenie w tej materii?
    Ostatnio edytowany przez Przemm81; 48613.

  • #2
    Bez paniki, przeczytaj dokładnie OWU Twojego ubezpieczenia, ale standardowo np. w ubezpieczalni na P powinieneś przejść za jedną szkodę o jeden poziom bonus/malus czyli o 10% i chyba czas zmienić agenta ubezpieczeniowego, który tego nie ogarnia.

    Kwota wypłaconego odszkodowania nie ma znaczenia, sztuka to sztuka. Nie ważne czy skosiłeś Ferrari na 600 000 szkody czy starego Merca na 600 zł. Szkoda tylko mandatu, bo przy takiej przycierce to zbędny zachód i koszt większy niż zwyżka OC.
    Ostatnio edytowany przez Puchacz; 18.
    Ja tu tylko sprzątam...

    Komentarz


    • #3
      Ub mam w warcie, płaciłem w maju 580zł. Agent troche mnie zaskoczył, że kasują całe zniżki.
      Mandat 220zł, udało się ogarnąć najmniejszy z możliwych.
      Sytuacja trochę stresowa, zmęczenie, pośpiech, powrót od lekarza, cała wyprawa się nie układała od początku...

      Komentarz


      • #4
        I jak się rozwiązała sytuacja ? Pytałeś się ubezpieczyciela?
        Agent nie ma racji, no chyba, ze przesłyszałeś sie i mówil Ci o towarzystwie ubezpieczeniowym, w jakim obecnie masz ubezpieczenie. Rózne towarzystwa ubezpieczeniowe to rózne ustalenia oraz roznego rodzaju zniżki. Najlepiej będzie po prostu przeczytać jak jest u Ciebie