miguello, oczywiście czytałem ten post, ale to tylko jedna wypowiedź, jestem ciekaw, czy inni koledzy może też mieli doświadczenie z takim zestawem
VW Touran
Zwiń
X
-
Osobiscie jestem za 1,6 mulkiem rewelacyja stara jednostkai 1,9 tez dobra jednostka tdi ale te dwa silniki praktycznie nie dostepne na rynku
Ogolnie autko ok napakowane w bajery elektroniczne jak wszystkie auta nowa lubi czasem wyciac numer
DObre slowa tez slyszalem od kolegow z vw o silnikach 2,0 tdi 140km.
Komentarz
-
-
Kuba do Tourana to IMO tylko diesel, ewentualnie mocna benzyna, ale to ze swiadomością, że swoje łyknie :idea:
vany są cięższe, widzę, że montują tam teraz 1,2TSI, ale jestem pewien, że nie za fajnie się tym jeździ.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
W razie jak już dojdzie do zakupu na pewno nie będzie to najnowszy Turek ale przedział wiekowy to tak obstawiam 06/07 i tak jak Pawełku mówisz raczej będę celował w jakąś mocną benzinke jak by nie było jest tańsza przy zakupie a po "dziwce" widzę że, było błędem kupienie dieselka gdyż robię bardzo mało kilometrów... (sprowadziłem ją miała 89000 km a teraz ma chyba 125000 jak na 3 lata to hmmm... :szeroki_usmiech )Pozdrawiam Kuba vel GRUBEER.
Gejsza 6
Komentarz
-
-
koleżka pracujący w serwisie wspominał o problemach z 6 - tym biegiem w silnikach 1.9 i 2.0 TDIniedługo będę sprzedawał sowjego 2.0 TDI z 2008 r. w wersji cross :diabelski_usmiech jak coś to pisz na pw bo już powoli się zaczyna formować kolejka :szeroki_usmiech takie to fajne autko 8)
"Uczciwy człowiek szuka prawdy, kłamca jest patologicznie wszechwiedzący"
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez keraj998niedługo będę sprzedawał sowjego 2.0 TDI z 2008 r. w wersji crossByła Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
keraj998, podeślij mi fotosiki jakieś tego cudalekki opis i hmmm wstępną kwotę którą byś był zainteresowany
Zamieszczone przez vince123Kuba a co z gejsza się stanielacze
lacze pójdzie w obce ręce
lacze
lacze
lacze uwielbiam ten samochodzik ale... troszkę mi się skomplikowało w rodzinie (na razie nic nie powiem) :? ale no niestety trzeba będzie oddać komuś ale będzie też zadowolony z tej bez awaryjnej "dziwki" tak jak ja jestem.
Pozdrawiam Kuba vel GRUBEER.
Gejsza 6
Komentarz
-
-
GRUBEER, nie musisz - przejscie z Kombi w duzego Vana w tej samej kasie praktycznie to tylko jedno moze oznaczac
_________________
[ Dodano: Pią 29 Paź, 10 23:29 ]
Zamieszczone przez robak013Pod względem wyglądu na 7- os to tylko Ford Smax
i jak tak przeglądam to w porównywalnych cenach Vw vs Smax to Smax ma lepsze wyposażenie...Pozdrawiam Kuba vel GRUBEER.
Gejsza 6
Komentarz
-
-
GRUBEER, smax ma fajny wygląd, dobrać do niego jakiś ładny kolor... . jeździłem nim parę dni temu , kolega ma z silnikiem diesla , tylko nie wiem jakim , , w każdym badź razie słabo jechał roche , chyba 140KM. to na co zwracałem uwagę to głośność ponieważ czytałem że jest nie najcichszy. i to niestety prawda , tak do 120 jest w miare , potem szum z uszczelek coraz większy . silnik też niestety słabo wyciszony i słyszalny dokuczliwie przy większych obrotach , poza tym jakiś taki nieprzyjemny dźwięk. ogólnie jakby nie te rzeczy to by mi się podobał , fajny kufer.O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Dzięki wielkie za wszelkie infozgryz w głowie jest i to spory
delikatnie mówiąc :P obydwa modele mają plusy i minusy.... i to jest najgorsze w tym wszystkim na pewno nie zwracam uwagi na powiedzonka typu 'fort gu...no wort..." bo w każdej marce może się trafić słaby konkretny egzemplarz
, z racji na fajny design, wykonanie, wyposażenie, no i przestrzeń w samochodzie, zawieszenie, prowadzenie tu ford wygrywa ale.... silniki i skrzynie biegów tylko tu ile osób tyle opinii
na pewno musi być bez DPF'a zmora wszystkich marek i tak samo jest zarówno w Fordzie jak i w VW ale tutaj też już jest rozwiązanie :twisted: rach ciach i po bólu.
Nie wiem jeszcze nic mam mega kwadratową glowę... :evil:Pozdrawiam Kuba vel GRUBEER.
Gejsza 6
Komentarz
-
-
zapomniałem dodac ze jeździłem dieslem , a jak wczoraj zagladałem do konfiguratora forda to tdi z dpf wszystkie są. co do trwałości silników na pewno jest w porządku, nie patrz na to co piszą i mówią "fachowcy" , zazwyczaj kupuja auta z piątej ręki a wiadomo że fordy bardzo często są kupowane do flot i wtedy faktycznie może coś się wysrać jak auto przelatało 300 tyś w 4 lata. w grupie vw też to się zdarza , teraz klient w a6 2,0 tdi140KM.wymieniał wtryski po 220 tyś ori podobno.
osobiście musiał bym się dokładnie przyjrzeć , ale jeżeli chodzi o wielkość bagażnika to chyba smax wygrywa.O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Kolego, ja mogę co nieco Ci powiedzieć na temat S-Maxa, co prawda sam mam C-Maxa 2.0TDCI ale trochę interesuję się S-Maxem i zebrałem sporo obiektywnych opinii. No i silnik diesla jest dokładnie taki sam(tyle że u mnie w C-Maxie ma oficjalnie 136KM a w S-Maxie 140KM).
Tak w skrócie:
- silnik 2.0TDCI jest bardzo udany, jest to konstrukcja koncernu PSA(HDI). Nie ma tych problemów które miał motor 2.0TDCI Forda w Mondeo MKIII.
- rozrząd wymienia się w silniku co 180-240tys km w zależności od warunków eksploatacji(180 - głównie w mieście, 240 - w trasie) - dane PSA. Ford to ujednolicił i wprowadził wymianę co 200k km lub 10lat. Rozrząd jest i na pasku i na łańcuchu. Nie znane są przypadki zerwania paska, a wiele osób wymieniało rozrząd po 220-240k km i wyglądał podobno bardzo przyzwoicie.
- Były wersje 2.0TDCI bez DPF(aktualnie już chyba nie ma). Wiadomo, że lepiej szukać wersji bez DPF, ale nawet jeżeli trafi się dobry egzemplarz z DPF to nie ma co się zastanawiać - DPF w tym aucie nie sprawia wielu problemów, a jakby co to można usunąć.
- Silnik jest bardzo przyjemy w użytkowaniu - wcześniej miałem Passata B5FL 1.9TDI 130KM i silnik 2.0TDCI bije go na głowę - jest dużo elastyczniejszy, lepiej reaguje na niskie jak i na wysokie obroty, jeździ się dużo "płynniej". Jest cichszy, chociaż rzeczywiście przy dużych prędkościach wychodzi na jaw, że wygłuszenie kabiny nie jest najlepsze - ale do 150km/h jest bardzo przyzwoicie.
2.0TDCI pali mi mniej od 1.9TDI 130KM w mieście o 0,5l/100km ale w trasie potrafi spalić więcej, tzn:
- przy powolnej jeździe w trasie spali mniej od TDI
- przy umiarkowanej(do 150km/h) spala ok. 0,5l/100km więcej niż TDI
- przy bardzo szybkiej jeździe(powyżej 150km/h) pali już zdecydowanie więcej od TDI
Skrzynia jest precyzyjna(6-bieg), sprzęgło i dwumasa trwałe(na poziomie B5FL 1.9TDI 130KM), wtryski nie są awaryjne.
Do wad należą: padający EGR(raz na 100-150tys km trzeba go wymienić - koszt ok 800-1100zł + robocizna), kiepski dostęp do świec żarowych(ale nie przepalają się nagminnie). W aucie potrafią też zaskrzypieć uszczelki drzwi.
Bardzo dużą zaletą auta jest jego zawieszenie - trwałość bardzo ok, no i to genialne prowadzenie, zupełnie nie czuć rozmiarów auta, a każdy zakręt pokonuje się z uśmiechem na twarzy.
to tak na szybko, jakbyś miał jeszcze jakieś pytania to pisz...
PS. Wiele osób odradza diesle Forda... i ma rację, ale na szczęście Ford poszedł po rozum do głowy i bierze udane jednostki od PSA(szczególnie 2.0d, bo 1.6d też nie jest taki idealny).
Komentarz
-
-
Lelon, Dziękia wiesz coś może na temat automatu(skrzynia automatyczna) w fordach a co do DPF'a to jest to bardzo awaryjna część w marce Ford
nawet nasz kolega wspomniał mi o tym :twisted: ale.... :twisted: da się już je wycinać bez konsekwencji
no zobaczymy jeszcze jest trochę czasu więc bez ciśnienia będę powoli szukał i rozglądał się :szeroki_usmiech
Pozdrawiam Kuba vel GRUBEER.
Gejsza 6
Komentarz
-
Komentarz