Klucz pneumatyczny a kompresor

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kilof
    Classic
    • 2010
    • 6

    Klucz pneumatyczny a kompresor

    szkoda, to pewnie był luky8
  • enemik
    Rider
    • 2009
    • 397

    #2
    Klucz pneumatyczny a kompresor

    Panowie mam taki problem kupiłem sobie klucz pneumatyczny podłączyłem do kompresora troche danych kompresora Moc silnika: 2KM/1500W ydajność: 200L/min Obroty: 2850 obr./min. 8bar 50litrów wydajność rzeczywista 150l/min i pojawił sie problem klucz coprawda jeden z najtańszych ale do garażowych zastosowań wydawał sie wystarczający teraz dane klucza zapotrzebowanie 105l/min powietrza moment niby 380Nm ciśnienie robocze 6,2 bar ustawiam reduktorem kompresor nabity 8bar więc utrzyma się 6,2 bara na wyjściu przez dobra chwilę klucz niby ma rekulację 1-4 siła przykręcania i odkręcania próbowałem wszystkoich ustawień i co sie okazało że klucz nie jest wstanie odkecić śruby przykręconej kluczem dynamometrycznym o wartości 80Nm i tu moje pytanie czy taki klucz da sie jakoś wyregulować żeby odkręcił te 120Nm jak przeważnie przykcone są koła lub gdzie tkwi problem przewód pneumatyczny średnica wewnętrzna 10mm zewnętrzna mało ważna ale jak pamiętam chyba 12mm długość 12m

    (nie chodzi o komentarze najtańszy to do d...y " :mrgreen: ) kolega kiedyś też kupił najtańszy i bez najmniejszych problemów dawał rade w "domowym" użytkowaniu

    ps czy ktoś jest w stanie polecić jakiś klucz pneumatyczny lub chce się takiego pozbyć


    za wszelkie rady z góry dzięki
    _________________
    JEST O2FL kombi 1,8TSI
    BYŁA czerwona Fabia I kombi 1.4 16V 74kw/101km 2005r

    Komentarz

    • oizo
      Rider
      • 2010
      • 394
      • Octavia I combi (1U5)
      • AZJ 2.0 MPI 115 KM

      #3
      z tego co sie orientuje to na kluczu powinna byc regulacja
      Moja furka
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29517

      Komentarz

      • Damianjg
        Rider
        • 2008
        • 621

        #4
        Zamieszczone przez enemik
        ciśnienie robocze 6,2 bar ustawiam reduktorem kompresor nabity 8bar więc utrzyma się 6,2 bara
        nie używaj reduktora, puść na niego 8 atmosfer aa i wlej do niego olej bo mało kto o tym pamieta

        [ Dodano: Sro 10 Lis, 10 20:19 ]
        Zamieszczone przez oizo
        z tego co sie orientuje to na kluczu powinna byc regulacja
        W tych tanich nie ma jest tylko regulacja obrotów lewe-prawe

        Komentarz

        • enemik
          Rider
          • 2009
          • 397

          #5
          a właśnie zapomnialem napisać wlałem strzykawke oleju do urządzeń pneumatycznych

          właśnie jest imbus tylko ze przy śróbce napisane jest oil kręciłem ale wróciłem ddo położenia pierwotnego
          JEST O2FL kombi 1,8TSI
          BYŁA czerwona Fabia I kombi 1.4 16V 74kw/101km 2005r

          Komentarz

          • Damianjg
            Rider
            • 2008
            • 621

            #6
            wlałes olej, masz gruby przewód, i 8 atmoser - nie działa?? No szczeze ?? No to niestety ale to jest odp:
            Zamieszczone przez enemik
            nie chodzi o komentarze najtańszy to do d...y "

            Komentarz

            • enemik
              Rider
              • 2009
              • 397

              #7
              Zamieszczone przez Damianjg
              wlałes olej, masz gruby przewód, i 8 atmoser - nie działa?? No szczeze ?? No to niestety ale to jest odp:
              Zamieszczone przez enemik
              nie chodzi o komentarze najtańszy to do d...y "
              jeszcze dam 8 at i zobacz ejak bedzie to samo to sie go pozbędę

              właśnie tego się spodziewałem jak odrazu nie chciał odkręcić więc będę go reklamował napisane było 380 Nm wiec nie jest to spełnione czyli ściema a jakis taki przyzwoity za w miarę przystępna cene polecił byś ?
              JEST O2FL kombi 1,8TSI
              BYŁA czerwona Fabia I kombi 1.4 16V 74kw/101km 2005r

              Komentarz

              • Damianjg
                Rider
                • 2008
                • 621

                #8

                Wiem ze nie za tani ale wart tej ceny bo używam. Przy dokręcaniu urwałem śrubę 12 mm bez żadnego problemu
                Z tanich: http://allegro.pl/klucz-pneumatyczny...301204843.html

                Komentarz

                • enemik
                  Rider
                  • 2009
                  • 397

                  #9
                  ten pierwszy właśnie oglądałem tylko sie zastanawiam czy znowu kompresor nie bedzi eza słaby jakie musiały by być minimalne parametry kompresora czy starczyło by to co mam (1 post)
                  JEST O2FL kombi 1,8TSI
                  BYŁA czerwona Fabia I kombi 1.4 16V 74kw/101km 2005r

                  Komentarz

                  • Damianjg
                    Rider
                    • 2008
                    • 621

                    #10
                    Da rade mam taki sam, tylko przy dłuższej pracy będziesz musiał poczekać aż się nabije, ale dla jednej osoby wystarcza ( choć im większy tym lepszy)

                    Komentarz

                    • enemik
                      Rider
                      • 2009
                      • 397

                      #11
                      Zamieszczone przez Damianjg
                      Da rade mam taki sam, tylko przy dłuższej pracy będziesz musiał poczekać aż się nabije, ale dla jednej osoby wystarcza ( choć im większy tym lepszy)
                      jeszcze sprawdze na maxa ciśnienie dać na ten co mam a jak nie to poważnie rozważe zakup mocniejszego

                      dzieki wielkie za radę
                      JEST O2FL kombi 1,8TSI
                      BYŁA czerwona Fabia I kombi 1.4 16V 74kw/101km 2005r

                      Komentarz

                      • leszekmw
                        RS
                        • 2005
                        • 5356

                        #12
                        Zamieszczone przez enemik
                        a właśnie zapomnialem napisać wlałem strzykawke oleju do urządzeń pneumatycznych
                        Gdzie wlałeś :?: do klucza :?: strzykawkę :?: :diabelski_usmiech
                        no to troszkę Cię poniosło :lol: , nie wiem jakie sa dkoładne ilości oleju potrzebne do smarowania klucza ale są to zazwyczaj krople . ja do swoich kluczów wlewam pół malutkiej strzykawki raz na jakiś czas i to do przewodu . mogłeś skleić łopatki taka ilościa oleju i dlatego teraz nie pracuje jak trzeba. choć obstawiam za słaby kompresor , chyba że ten klucz faktycznie jakiś bardzo badziewny , daj jakieś namiary na niego.

                        Damianjg, jakieś straszne niutonometry w tym Yato , cena też wysoka jak za takie coś. bez większych problemów kupuje sie klucze Ingressola za 400 -500zł i w garażu posłużą 10 pokoleniom.
                        O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                        GVI 1.4TSI
                        LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                        tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                        Komentarz

                        • enemik
                          Rider
                          • 2009
                          • 397

                          #13
                          to była najmniejsza strzykawka jaka jest wlalem przed pierwszym użyciem do przewodu hmmm no klucz jak najbardziej badziewny stratus czy jakoś tak
                          JEST O2FL kombi 1,8TSI
                          BYŁA czerwona Fabia I kombi 1.4 16V 74kw/101km 2005r

                          Komentarz

                          • leszekmw
                            RS
                            • 2005
                            • 5356

                            #14
                            enemik, do przewodu przy kompresorze czy przy kluczu ? jak przy kompresorze to ok , weź go teraz włącz /pistolet/ na jakąś minutę żeby się olej rozprowadził .
                            sądzę że powinieneś skombinować sobie jakiś inny klucz , najlepiej markowy , do porównania. ja dałem mój stary klucz koledze który naprawia skutery i ma taki mały kompresor z allehro czy tesco . w zasadzie jakoś tam działa ale jak ma jakieś mocniejsze zakręcenia to przychodzi do mnie. sądzę ze te 380nm może być za mało , w dodatku przy małej sprawności kompresora.
                            O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                            GVI 1.4TSI
                            LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                            tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                            Komentarz

                            • enemik
                              Rider
                              • 2009
                              • 397

                              #15
                              dzieki za rady pomyślę nad zmianą na markowy

                              narazzie zmieniam kompresor bo ten już troche lat ma a mam okazję kupić używany w niezłym stanie 2 tłokowy
                              JEST O2FL kombi 1,8TSI
                              BYŁA czerwona Fabia I kombi 1.4 16V 74kw/101km 2005r

                              Komentarz

                              Pracuję...