szkoda, to pewnie był luky8
Klucz pneumatyczny a kompresor
Zwiń
X
-
Klucz pneumatyczny a kompresor
Panowie mam taki problem kupiłem sobie klucz pneumatyczny podłączyłem do kompresora troche danych kompresora Moc silnika: 2KM/1500W ydajność: 200L/min Obroty: 2850 obr./min. 8bar 50litrów wydajność rzeczywista 150l/min i pojawił sie problem klucz coprawda jeden z najtańszych ale do garażowych zastosowań wydawał sie wystarczający teraz dane klucza zapotrzebowanie 105l/min powietrza moment niby 380Nm ciśnienie robocze 6,2 bar ustawiam reduktorem kompresor nabity 8bar więc utrzyma się 6,2 bara na wyjściu przez dobra chwilę klucz niby ma rekulację 1-4 siła przykręcania i odkręcania próbowałem wszystkoich ustawień i co sie okazało że klucz nie jest wstanie odkecić śruby przykręconej kluczem dynamometrycznym o wartości 80Nm i tu moje pytanie czy taki klucz da sie jakoś wyregulować żeby odkręcił te 120Nm jak przeważnie przykcone są koła lub gdzie tkwi problem przewód pneumatyczny średnica wewnętrzna 10mm zewnętrzna mało ważna ale jak pamiętam chyba 12mm długość 12m
(nie chodzi o komentarze najtańszy to do d...y " :mrgreen: ) kolega kiedyś też kupił najtańszy i bez najmniejszych problemów dawał rade w "domowym" użytkowaniu
ps czy ktoś jest w stanie polecić jakiś klucz pneumatyczny lub chce się takiego pozbyć
za wszelkie rady z góry dzięki
_________________JEST O2FL kombi 1,8TSI
BYŁA czerwona Fabia I kombi 1.4 16V 74kw/101km 2005r
-
-
Zamieszczone przez enemikciśnienie robocze 6,2 bar ustawiam reduktorem kompresor nabity 8bar więc utrzyma się 6,2 bara
[ Dodano: Sro 10 Lis, 10 20:19 ]
Zamieszczone przez oizoz tego co sie orientuje to na kluczu powinna byc regulacja
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Damianjgwlałes olej, masz gruby przewód, i 8 atmoser - nie działa?? No szczeze ?? No to niestety ale to jest odp:
Zamieszczone przez enemiknie chodzi o komentarze najtańszy to do d...y "
właśnie tego się spodziewałem jak odrazu nie chciał odkręcić więc będę go reklamował napisane było 380 Nm wiec nie jest to spełnione czyli ściema a jakis taki przyzwoity za w miarę przystępna cene polecił byś ?JEST O2FL kombi 1,8TSI
BYŁA czerwona Fabia I kombi 1.4 16V 74kw/101km 2005r
Komentarz
-
-
Wiem ze nie za tani ale wart tej ceny bo używam. Przy dokręcaniu urwałem śrubę 12 mm bez żadnego problemu
Z tanich: http://allegro.pl/klucz-pneumatyczny...301204843.html
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez DamianjgDa rade mam taki sam, tylko przy dłuższej pracy będziesz musiał poczekać aż się nabije, ale dla jednej osoby wystarcza ( choć im większy tym lepszy)
dzieki wielkie za radęJEST O2FL kombi 1,8TSI
BYŁA czerwona Fabia I kombi 1.4 16V 74kw/101km 2005r
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez enemika właśnie zapomnialem napisać wlałem strzykawke oleju do urządzeń pneumatycznych
no to troszkę Cię poniosło :lol: , nie wiem jakie sa dkoładne ilości oleju potrzebne do smarowania klucza ale są to zazwyczaj krople . ja do swoich kluczów wlewam pół malutkiej strzykawki raz na jakiś czas i to do przewodu . mogłeś skleić łopatki taka ilościa oleju i dlatego teraz nie pracuje jak trzeba. choć obstawiam za słaby kompresor , chyba że ten klucz faktycznie jakiś bardzo badziewny , daj jakieś namiary na niego.
Damianjg, jakieś straszne niutonometry w tym Yato , cena też wysoka jak za takie coś. bez większych problemów kupuje sie klucze Ingressola za 400 -500zł i w garażu posłużą 10 pokoleniom.O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
enemik, do przewodu przy kompresorze czy przy kluczu ? jak przy kompresorze to ok , weź go teraz włącz /pistolet/ na jakąś minutę żeby się olej rozprowadził .
sądzę że powinieneś skombinować sobie jakiś inny klucz , najlepiej markowy , do porównania. ja dałem mój stary klucz koledze który naprawia skutery i ma taki mały kompresor z allehro czy tesco . w zasadzie jakoś tam działa ale jak ma jakieś mocniejsze zakręcenia to przychodzi do mnie. sądzę ze te 380nm może być za mało , w dodatku przy małej sprawności kompresora.O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
Komentarz