hallo, zapomnieliście o 2.0 8V benzyna.
do znawców tuningu 2.0 tfsi i 3.2fsi
Zwiń
X
-
do znawców tuningu 2.0 tfsi i 3.2fsi
Mentalnie przygotowuje sie do nowego projektu który mi chodzi po głowie gdzies od pół roku mianowicie następne moje auto które bede chciał zakupić to bedzie na bank benzyna, jeszcze nie wiem czy octa, moze audi A3/S3, cupra lub nowy superb.
Oczywiscie po zakupie auta pasuje cos pomodzić :szeroki_usmiech i tutaj pojawia sie pytanie co bedzie lepsze do modów 2.0 tfsi czy 3.2 wolnossąca benzyna która głównie występuje w golfie i audi?
Zaznacze ze interesują mnie moce około 350PS ewentualnie więcej:diabelski_usmiech
Wiem ze uturbienie silnika 3.2 to są koszty około 30tys a co za tym idzie moce około 450-480PS natomiast nie wiem jakie są koszta modyfikacji silnika 2.0 tfsi powiedzmy stage3 moc około 350PS lub stage5 dla 200konnych jednostek moc równiez około 350PS
Z jednej strony chodzi za mną powiedzmy małe A3/S3 a z drugie taki superb 2.0tsi powiedzmy zrobiony na 300-350PS
jezeli wejdzie do sprzedazy seria 4x4.
Dochodzi jeszcze kwestia spalania, czy taki v6 3.2 bedzie duzo więcej spalał wachy niz 2.0?
Licze sie z tym ze spalanie w 2.0 tak zmodzonym aucie będzie na poziomie min 15l w miescie 8)
I jeszcze jedno czy jest sens pakowac sie w auto z oska w moce powyzej 300PS? :roll:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
-
-
oto moja propozycja http://allegro.pl/ford-focus-rs-2009...318571640.html...DIESEL KOPCI , DIESEL CZADZI , DIESEL NIGDY CIĘ NIE ZDRADZI... :-)
mala ewolucja BKD ->BMN 205KM/458Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=26088
Komentarz
-
-
no fajnie to jezdzi a po programie pewnie bedzie około 350PSZamieszczone przez PiotrekDKoto moja propozycja http://allegro.pl/ford-focus-rs-2009...318571640.html
Z ciekawosci posprawdzam jakie to ma czasy....
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Nexus6piramida, rozwiązaniem dla Ciebie byłoby Audi RS3
rs3 bedzie fajną sprawą na dzien dobry 350PS i 4.5 sec do setki, po dwóch latach cena takiego wozu bedzie oscylowac około 100tys bo więcej nie chce przeznaczyc na samochód nawet jaki by nie był albo s2 4x4 jak napisał kolega 350-400 juz robi robote w takim aucie :szeroki_usmiech
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
jeżeli ta oś to tylna oś, to tak. Do przedniego napędu to 200KM jest już za dużo. Sam powinieneś o tym wiedzieć :twisted: . A najlepiej 4x4, haldex czwartej generacji jest ok, ale nie wiem do jakich mocy on się nadajeZamieszczone przez piramidaczy jest sens pakowac sie w auto z oska w moce powyzej 300PS? :roll:
nie spodziewałbym się superba 2.0tsi 4x4Zamieszczone przez piramidasuperb 2.0tsi powiedzmy zrobiony na 300-350PS
jezeli wejdzie do sprzedazy seria 4x4.
Prędzej zrobią wersję ośka z manualną skrzynią.
O2FL RS | S2 | F2
Komentarz
-
-
spokojnie auto ogarnia sie przy 250 koniach z przednim napedzie, mówimy oczywiscie o suchej nawierzchni bo na mokrej niestety kazda oska nawet 100 konna wymięka :|
[ Dodano: Czw 18 Lis, 10 09:17 ]
jednak najbardziej chodzi mi po głowie audi sportback (piecio drzwiowy), taki 3.2 uturbiony na 450PS musi nie zle zapinać :diabelski_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
do jazdy na co dzień, wiesz róznie mozna to interpretować, wiadomo ze jak jest mokro to sie nie popie....ala ale z drugiej strony nie po to ma sie stado koni pod machą co by korzystać tylko na suchej nawierzchni :evil:Zamieszczone przez tomekno właśnie, a Ty chcesz samochód do codziennej jazdy, czy tylko do zabawy (gdy jest sucho) :?:
np cos takiego uturbić i robi sie grubo:diabelski_usmiech
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
do codziennej jazdy, to tylko 4x4. To czego mi brakuje w RSce to właśnie napędu. Na mokrym nawet przy 70km/h potrafi migać kontrolka. Przy ruszaniu nawet na suchym to nie można wcisnąć do końca, bo mieli, wali i miga. W 4x4 nawet na mokrym wciskasz do końca i ruszasz prawie jak na suchym.O2FL RS | S2 | F2
Komentarz
-
-
to po kij kupiłeś RSa :roll: :?: bez sensu takie gadanie, zrób sobie 300 i więcej koni, załóż szperę i wrócimy do rozmowy jak to się nie da jeździćZamieszczone przez tomekjeżeli ta oś to tylna oś, to tak. Do przedniego napędu to 200KM jest już za dużo. Sam powinieneś o tym wiedzieć :twisted:Zamieszczone przez piramidaczy jest sens pakowac sie w auto z oska w moce powyzej 300PS? :roll:
Da się, wystarczy nie traktować gazu jak przełącznika ON/OFF.Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
piramida, a O2FL Combi 4x4 1.8 TSI?
napisz do wheeltrade http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=29048&start=0 on ma 322KM z 2.0 TSI w ośce z DSG, może Ci napisze jak się tym jeździ i jaki to koszt
Komentarz
-
-
bo nie dało się w tej cenie kupić samochodu tej wielkości lub mniejszego o porównywalnych osiągach i wyposażeniu i dodatkowo 4x4. S3 było zdecydowanie za drogie i chyba nawet nie ma wersji ciężarowej.Zamieszczone przez MisiekWAWto po kij kupiłeś RSa :roll: :?: bez sensu takie gadanie, zrób sobie 300 i więcej koni, załóż szperę i wrócimy do rozmowy jak to się nie da jeździć
Bez sensu to jest kupić samochód i go rzeźbić jakimiś szperami jeżeli jest możliwość od razu kupić coś sensownego i nadającego się do jazdy codziennie.Jak jest potrzeba dynamiczniej ruszyć w mieście, to tak jest najwygodniej, więc po co się męczyć :?:Zamieszczone przez MisiekWAWDa się, wystarczy nie traktować gazu jak przełącznika ON/OFF.O2FL RS | S2 | F2
Komentarz
-
-
piramida, tutaj jeden z dowodów jak może wyglądać "banalny" Golf: http://www.najauto.pl/ogloszenie/618...lkswagen-golf/. Zwróć uwagę na film z linka w ogłoszeniu.
Podoba mi się idea z Audi Sportback, jeszcze jakby była to wersja quattro
Komentarz
-
-
Piszesz że 200KM w ośce to i tak za dużo to czemu sobie kupiłeś RSa a nie słabszej OII z silnikiem 1.4 czy 1.8.Zamieszczone przez tomekMisiekWAW napisał/a:
to po kij kupiłeś RSa :roll: :?: bez sensu takie gadanie, zrób sobie 300 i więcej koni, załóż szperę i wrócimy do rozmowy jak to się nie da jeździć
bo nie dało się w tej cenie kupić samochodu tej wielkości lub mniejszego o porównywalnych osiągach i wyposażeniu i dodatkowo 4x4. S3 było zdecydowanie za drogie i chyba nawet nie ma wersji ciężarowej.
Cholera czemu ja tak nie zrobiłem, szkoda że nie napisałeś tego 1.5 roku temu jak kupowałem rs :szeroki_usmiech Przecież mogłem od razu kupić audi rs6 i nie dłubać mojej biednej teresy ośki.Zamieszczone przez tomekBez sensu to jest kupić samochód i go rzeźbić jakimiś szperami jeżeli jest możliwość od razu kupić coś sensownego i nadającego się do jazdy codziennie.
Tak na marginesie to się spytam czy masz/jeździłeś kiedyś 300KM lub mocniejszą ośką ?
Czy swoją opinie bazujesz na tym co zaczytałeś w internecie ?Best ET = 13.666
Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
PerfectService by DGW
http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/
Komentarz
-
-
to trzeba było to zrobić :lol:Zamieszczone przez tomekBez sensu to jest kupić samochód i go rzeźbić jakimiś szperami jeżeli jest możliwość od razu kupić coś sensownego i nadającego się do jazdy codziennie.Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
a co te linki mają wspólnego z tematem tuningu TFSI i FSI :?: :szeroki_usmiechTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
tylko quattro w tamki przypadku, golf ładnie odchodzi ale na tym filmiku nie bardzo to widać, można również pooglądac filmiki golfa czy audi chłopaków z CSZamieszczone przez hotrainpiramida, tutaj jeden z dowodów jak może wyglądać "banalny" Golf: http://www.najauto.pl/ogloszenie/618...lkswagen-golf/. Zwróć uwagę na film z linka w ogłoszeniu.
Podoba mi się idea z Audi Sportback, jeszcze jakby była to wersja quattro
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
JanuszB
gdzieś wyczytałem, że nowy golf R, który wejdzie w 2013 ma mieć 300KM :wink:
wracając do Octavii RS, czy ktoś zakładał szperę?
Komentarz
-
Pewnie nie miałeś kasy na RS6 tak jak ja na S3.Zamieszczone przez sesikPrzecież mogłem od razu kupić audi rs6przeczytaj co napisałem o S3.Zamieszczone przez MisiekWAWto trzeba było to zrobić :lol:
Bo mimo wszystko lepiej mieć więcej mocy :?:Zamieszczone przez sesikPiszesz że 200KM w ośce to i tak za dużo to czemu sobie kupiłeś RSa a nie słabszej OII z silnikiem 1.4 czy 1.8.
Przednią nie - ale nie widzę potrzeby, skoro 200KM dla mnie już ma problemy z trakcją.Zamieszczone przez sesikTak na marginesie to się spytam czy masz/jeździłeś kiedyś 300KM lub mocniejszą ośką ?
Czy swoją opinie bazujesz na tym co zaczytałeś w internecie ?
Tylną - tak. I jako kierowca i pasażer. W tym przypadku jest o wiele lepiej.
4x4 - wymieniam czasami swój samochod na 4x4 260KM
Bez sensu ta dyskusja się robi. Nie twierdzę, że się przednim napędem nie da jeździć, ale dla mnie byłoby to w codziennym użytkowaniu męczące. piramida z tego co wnioskuję, to szuka samochodu używanego i ma większy wybór, więc jeżeli jest 4x4 to mu to sugeruję do takich mocy.
Ja miałem inne wymagania co do samochodu niż Piramida i z dostępnych na rynku pierwotnym RSka była najbliżej ideału w tym pułapie cenowym. Piramida szuka używki i ma kompletnie inny priorytet (>300KM) - wybór na rynku wtórnym wydaje się być większy. Ja wyraziłem swoje zdanie odpowiadając na poniższe pytanie i go nie zmienię:
Zamieszczone przez piramidaI jeszcze jedno czy jest sens pakowac sie w auto z oska w moce powyzej 300PS? :roll:O2FL RS | S2 | F2
Komentarz
-
-
imo pakowanie 300konnego silnika do Octavii jest troche bezsensu - to nie jest auto stworzone do szybkiej jazdy - mały rozstaw osi, dość wysoko umieszczony środek ciężkości i dający mało frajdy z jazdy (w porównaniu do RWD czy 4x4) napęd
nie wiem czemu, ale haldex kojarzy mi się trochę z tymi "miejskimi terenówkami" takie pseudo 4x4
w kwocie jaką podajesz można kupić naprawdę dobre szybkie auto, ale wszystko zależy od tego czego naprawdę chcesz, EVO IX czy zdłubana Octavia RS tudzież Audi S3
Komentarz
-
Komentarz