najtańsze konie to Seat Leon Cupra R 2,0 TSI 265 KM nie pamiętam dokładnie ale coś między 105 000 a 111 000. No ale to jest FWD które nie ma trakcji
Jak do ścigania to tylko 4x4, najszybszym autem w sensownych pieniądzach z 4x4 jest golf r20 270 KM. Po chipie mamy 310 KM i 440 Nm, lekko wybebeszyć i masakruje większość aut na drodze, koszt jakieś 124 000 zl.
myslałem o leonie i równiez mi sie on podoba tylko ten napęd zapomniałem jeszcze wspomnieć o M3:
Auta o których powaznie mysle to:
Audi A3 lub S3
Audi S4
Leon Cupra
Oczywiscie octa tsi :szeroki_usmiech
Bmw M3 lub 335i lub 335d
Bmw X5
byc moze własnie golf r20
Z tych aut ktore wymieniles bralbym 335i 400/580 mozna uzyskac dosc praktyczne no i cichociemne :wink:
A i praca i dzwiek R6
A z innych moje marzenie Audi TTRS 2.5R5 spokojnie robisz 440/600,dzwiek legendarne 5 cylindrow :diabelski_usmiech
tak sobie buszuje po sieci i troche jest tych autek :P rs4,rs6,m5 itd :slinka jak na razie wszytkie te auta pozostają w kwestii marzen, po spłaceniu wszystkich leasingów i kredytów bedzie mozna zabrac sie konktretnie za poszukiwania odpowiedniego modelu ale na razie musi poczciwa octavka jeszcze dupsko powozić tak ze dwa-trzy lata :szeroki_usmiech
piramida, czyli będzie jeszcze dłubana bo nie sądzę że dwa lata wytrzymasz bez modzenia :szeroki_usmiech
chetnie bym podłubał ale juz nic więcej sie nie wymysli :P teraz zrobiłem kilkanascie km po krakowie i dalej mi sie miska cieszy jak wciskam gaz, w nocy jazda po krakowie daje duzo frajdy nawet tak biedną octavką jak moja :diabelski_usmiech
Eee tam potrzebujesz tylko inspiracji, zawsze jest coś do podłubania i poprawienia, jak nie stylistyka, to z mechaniki: zawias, heble, itp. itd. :szeroki_usmiech
Eee tam potrzebujesz tylko inspiracji, zawsze jest coś do podłubania i poprawienia, jak nie stylistyka, to z mechaniki: zawias, heble, itp. itd. :szeroki_usmiech
juz wystarczająco poszło kasy i dalsze kombinowanie nie ma sensu aczkolwiek moze wymienie przewody hamulcowe na stalowe
bmki nie jeżdżą niestety, mój kumpel ma golfa 2 2,0TSI 270 KM seryjnego. Na 1/4 mili na dwóch imprezach objechał bmw e46 M3 zrobione na 360 KM, bmw e39 M5 400 KM, e34 M5 315 KM, z audiczek objechał stare S6 (to po 98r, wszelkiej maści golfy vr6 turbo i civicki vtec turbo. Ma dobrze ułożony silnik i dzięki DSG kręci przyspieszenia na poziomie 4,9 s do 100. Jak rusza z lunch controla to tylko Nissan GTR i Audi RS4 wybebeszone dało mu radę.
Myślę więc że golf r to najprostsza opcja :]
Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk
bmki nie jeżdżą niestety, mój kumpel ma golfa 2 2,0TSI 270 KM seryjnego. Na 1/4 mili na dwóch imprezach objechał bmw e46 M3 zrobione na 360 KM, bmw e39 M5 400 KM, e34 M5 315 KM, z audiczek objechał stare S6 (to po 98r, wszelkiej maści golfy vr6 turbo i civicki vtec turbo. Ma dobrze ułożony silnik i dzięki DSG kręci przyspieszenia na poziomie 4,9 s do 100. Jak rusza z lunch controla to tylko Nissan GTR i Audi RS4 wybebeszone dało mu radę.
Myślę więc że golf r to najprostsza opcja :]
:smokedevil seryjnym golfem z dsg taki zament robi?
[ Dodano: Sob 20 Lis, 10 14:11 ]
nie wiecie przypadkiem jakie czasy robią A3/S3 robione na około 400PS?
bmki nie jeżdżą niestety, mój kumpel ma golfa 2 2,0TSI 270 KM seryjnego. Na 1/4 mili na dwóch imprezach objechał bmw e46 M3 zrobione na 360 KM, bmw e39 M5 400 KM, e34 M5 315 KM, z audiczek objechał stare S6 (to po 98r, wszelkiej maści golfy vr6 turbo i civicki vtec turbo. Ma dobrze ułożony silnik i dzięki DSG kręci przyspieszenia na poziomie 4,9 s do 100. Jak rusza z lunch controla to tylko Nissan GTR i Audi RS4 wybebeszone dało mu radę.
Myślę więc że golf r to najprostsza opcja :]
:smokedevil seryjnym golfem z dsg taki zament robi?
[ Dodano: Sob 20 Lis, 10 14:11 ]
nie wiecie przypadkiem jakie czasy robią A3/S3 robione na około 400PS?[/quote
420 konne A3 z CS robilo na cwiartke ok 12.2.
A ten Golf R o ktorym bylo wyzej ile mogl miec? Wysokie 13 w nic innego nie uwierze.
taki golf R20 i stage 3 w CS i moc około 350PS zadowolił by mnie w zupełnosci, do setki wtedy pewnie około 4.5 sec z dsg i mozna powalczyć np z serią M czy STI :diabelski_usmiech
Podobno nowa M3 ma miec motor z 335i,tylko mocno przerobiony przez MMotorsport.
3.0R6 Biturbo 450KM/550NM.
A po programie pewnie +500/+600,nie mowiac juz o grubszych modach :diabelski_usmiech
paweł2, o czyżby wrócili do tematu tego silnika, bo ostatnie 3.0 biturbo nie było zbyt udane - miało problemy z tego co pamiętam z dawkami paliwa i jakieś inne niespodzianki?
paweł2, o czyżby wrócili do tematu tego silnika, bo ostatnie 3.0 biturbo nie było zbyt udane - miało problemy z tego co pamiętam z dawkami paliwa i jakieś inne niespodzianki?
Jest 3.0R6Biturbo (N54),i nowe dzielo o tej samej pojemnosci z jedna turbinom 3.0R6 Twin Scroll(N55).
Jakies problemy byly ale chba juz wyeliminowane,ten motor ma bardzo dobra opinie,
wygrywa co roku plebiscyt na najlepszy silnik roku w swojej pojemnosci.
Komentarz