u mnie magiczne 100 kkm pojawiło się na szafie tydzień temu..za jakieś 5 kkm wybieram się na "grubszy" przegląd...ale jak widzę te zdjęcia to aż sie boje co u mnie będzie......postaram się wsadzić fotki z mojego silnika...wtedy będziemy mieli porównanie
ja pierdziu, po 100 kkm panewki, walek, spręzyny - IMO dramat
w mojej 1.8T przez 93 kkm poszly raz tarcze, amorki B6 zalozone przy 10 kkm trzymaja dalej jak zloto, jedna cewka i z extrasow pompa wtornego obiegu powietrza ........
czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel
ja pierdziu, po 100 kkm panewki, walek, spręzyny - IMO dramat
w mojej 1.8T przez 93 kkm poszly raz tarcze, amorki B6 zalozone przy 10 kkm trzymaja dalej jak zloto, jedna cewka i z extrasow pompa wtornego obiegu powietrza ........
no to chyba git, zawsze lepi jak kto ma gorzy, ni :?: :szeroki_usmiech
zmienisz auto, dorównasz :wink:
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
ja pierdziu, po 100 kkm panewki, walek, spręzyny - IMO dramat
w mojej 1.8T przez 93 kkm poszly raz tarcze, amorki B6 zalozone przy 10 kkm trzymaja dalej jak zloto, jedna cewka i z extrasow pompa wtornego obiegu powietrza ........
no to chyba git, zawsze lepi jak kto ma gorzy, ni :?: :szeroki_usmiech
zmienisz auto, dorównasz :wink:
wessss mnie nie strasz bo zaraz wycofam moje zamowienie na o2
czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel
leff, no nie ma bata im nowsze tym gorsze, zresztą mówię to na podstawie moich własnych samochodów (może ktoś inny ma odmienne doświadczenia), nie przeskoczymy tego nawet jakbyśmy bardzo chcieli.
myślisz, że dlaczego wolałem słabszego 1,9 od 2,0?
2,0 już miałem
niestety problem jest taki, że potrafią spierdzielić nawet to co było całkiem niezłe :lol:
ale o tym już dyskutowaliśmy wielokrotnie więc, może inną razą.
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Szkoda a ja zapodam pytanko trochę innej kategorii, ile trzeba mieć kaski na takie naprawy jak u ciebie. Az strach się bać :shock: . Już mam do świnki wrzucać dla niuni na części :P
ale to może nie w tym wątku chyba że Szkodanie ma nic przeciw
nie mam, najwyżej posprzątam, wydziele itd.
Zamieszczone przez Damian19840
Szkoda a ja zapodam pytanko trochę innej kategorii, ile trzeba mieć kaski na takie naprawy jak u ciebie. Az strach się bać :shock: . Już mam do świnki wrzucać dla niuni na części :P
naprawy :?:
generalnie utrzymanie auta w dobrej kondycji kosztuje dużo kabony :lol:
na Twoje szczęście pojęcie "dobrej kondycji" jest pojęciem względnym, wiele rzeczy, które robiłem przy samochodzie większość robi przy przebiegu N razy większym :lol:
Zamieszczone przez PAOLO ESCO
te poprzycierane panewki o szklanki cholernie nieciekawie wyglądają i bardzo mnie to niepokoi jako użytkownika BXE :?
ja bym się nie przejmował, wiesz co może być, więc możesz się co najwyżej miło rozczarować a tak to Cię nic nie zaskoczy
Zamieszczone przez PAOLO ESCO
jak by to powiedział świętej pamięci borsuk... :szeroki_usmiech
taa, tak jak mówiłem zazwyczaj staram się o krok wyprzedzać awarie, oby się udawało ODPUKAĆ :!:
wtedy jest ok.
Zamieszczone przez PAOLO ESCO
szkoda jak by co udostępnię Tobie kilka namiarów, też będziesz zaaaadowolony :jaja
:twisted:
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
szkoda już dosyć na dzisiaj bo nie będę mógł zasnąć :? te zdjęcia Twoich panewek , wałka i szklanek mi się chyba będą śniły...no i ten silnik po "trefnym'' Mobilu
- szkoda zestresowałeś pewnie jakieś 30% forum dzisiaj...do jutra będzie to już lekko 50%. :Bojesie:
PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
no ja już się boję, zwłaszcza że kupiłem używkę no i nigdy się nie wie co tam siedzi i ile nalatane :Bojesie:
A tak z ciekawości to ile taka przyjemność zrobienia tego, co by później się nie owiesic i nie wyjść na :los
aczkolwiek te panewki i wałek mnie trochę martwią.......
ja napisze ,ze dla mnie to mały szok.Wszystko fajnie ale to zaledwie 100tyś.km Ja silnika BXE nie widze po 300-400tyś. a dla diesla powinien byc przebiegiem do zdobycia bez większych napraw.Fakt wymiana ta była na tzw."zaś" ale przy 200tyś to tam mała sraczka by była.Ktoś tu pisał ,ze przy stu tyś.km. z kawałkiem siadły szklanki teraz można powiedzieć ,że to nie była wina tej ostatniej wymiany oleju kupionego na allegro.
szkoda, mimo problemów gratuluję i życzę kolejnych kkm U mnie brakuje jakiś 3kkm do tej magicznej 100 i też już kompletny rozrząd czeka, także w końcu lutego pewnie przyatakuję Miszczunia :wink:
szkoda zestresowałeś pewnie jakieś 30% forum dzisiaj...do jutra będzie to już lekko 50%. :Bojesie:
nie to było moim zamiarem.
czytałem wypowiedzi, które brzmiały jak tajemna wiedza i szczerze mówiąc wydawało mi się, że to jakieś bzdety, więc nie ma to jak sprawdzić samemu w zaciszu warsztatowym
samemu nie całkiem swoimi rączkami
generalnie wydaje mi się, więcej - wiem to dobrze , że ludzie niezbyt chętnie piszą o jakichś fakapach, ja takich problemów nie mam i chyba lepiej wiedzieć o takim kłopocie wcześniej - może to kogoś uchroni przed rzeczywiście kosztowną naprawą po strzeleniu szklanki na przykład :idea:
[ Dodano: Wto 18 Sty, 11 23:48 ]
Zamieszczone przez shok
zaledwie 100tyś.km
niestety, mało.
Zamieszczone przez shok
Ja silnika BXE nie widze po 300-400tyś
ja tam widzę, ale teraz proszę przeczytajcie sobie, któryś z tematów "czy warto kupić O2 z dużym przebiegiem"
z drugiej strony -> ile było rozpierduch spowodowanych czymś takim :?:
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Wysłany: Dzisiaj 21:44 [O2] 100 tysięcy kilometrów z BXE
ja wogóle wypraszam sobie umieszczanie tak stresujących artykułów po godz 20.00 !!!
Najpierw mecz w ręczną a potem szkoda z BXE...ja wstaję rano o 5.20...jak mam teraz zasnąć? :tuk:
[ Dodano: Wto 18 Sty, 11 23:49 ]
Zamieszczone przez szkoda
ludzie niezbyt chętnie piszą o jakichś fakapach, ja takich problemów nie mam i chyba lepiej wiedzieć o takim problemie wcześniej - może to kogoś uchroni przed rzeczywiście kosztowną naprawą po strzeleniu szklanki na przykład
jasne , że się przyda
PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
buahahaha a ja myslałem ,że ze mną jest coś nie tak.Bo ja jak nastawiam budzić to żona zawsze się mnie pyta dlaczego nie nastawie na pełną godzine np.4.45 lub 5.00 jutro powiem żonie(dziś już śpi)- mężczyżni tak mają :lol:
ehhh te nowe samochody...zacząłem się zastanawiać czy dobrze zrobiłem kupując ta octavie :evil: poczciwy lanos nalatał zagazowany 245 tys i jeździ dalej bez remontu silnika!!! a tu takie cos...miejmy nadzieje że bedzie jednak dobrze :roll:
oczciwy lanos nalatał zagazowany 245 tys i jeździ dalej bez remontu silnika
bo taki właśnie lanos będzie jeździł do usranej śmierci, jak się nie ma co psuć... to się nie psuje
i dlatego jestem bardzo zadowolony, że ojciec jednak został przy BSE
Zamieszczone przez PAOLO ESCO
.i jaśli przyjąć że tylko kilka % może mieć takie usterki
tylko dlaczego, kurrrrrrrna, zawsze ja jestem w tym % :?: :?: :?: :szeroki_usmiech
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Rany, aż strach pomyśleć co jest u mnie przy 225 tysiącach... :shock: Chyba przy wymianie pompowtrysków zagłębię (tzn mechanik się zagłębi) trochę dalej... :|
Komentarz