Witam,
Panowie mam pytanie i ciekawostkę zarazem dla właścicieli aut z silnikami TDI 170km.
W ubiegłym tygodniu padła mi cewka w pompowtrysku 03G130073M Siemensa. Zamówiłem używany działający i wszystko jest OK. Nowy taki w serwisie to koszt kilku tysięcy, regenerowany fabrycznie to 2 tyś, używka to około 1 tyś. Jak by nie podejść do tematu wydatek spory.
Przeczytałem dzisiaj na forum VW, że VW od początku maja prowadzi akcję wymiany tych pompowtrysków dla Passatów nie starszych niż 7 lat - warunek: auto musi przyjechać do nich na lawecie i musi być usterka cewki na pompowtrysku. Podobno jest to jakaś wada fabryczna cewki, która się przepala - VW wymienia te pompowtryski za free.
Czy ktoś coś wie na temat takiej akcji w Skodzie?
Jutro będę dzwonił do ASO ale obawiam się, że zostanę spławiony bez względu czy taka akcja jest czy nie. Zaznaczam: nie jest to akcja serwisowa, podobno VW indywidualnie rozpatruje każdy przypadek i nikomu nie odmówiono wymiany, czasami VW każe pokryć np 25% ceny naprawy jeżeli auto ma bardzo duży przebieg.
Te pompowtryski to utrapienie dla grupy VW. Nowe (regenerowane) o końcówce TX podobno problem wadliwej cewki mają wyeliminowany.
Panowie mam pytanie i ciekawostkę zarazem dla właścicieli aut z silnikami TDI 170km.
W ubiegłym tygodniu padła mi cewka w pompowtrysku 03G130073M Siemensa. Zamówiłem używany działający i wszystko jest OK. Nowy taki w serwisie to koszt kilku tysięcy, regenerowany fabrycznie to 2 tyś, używka to około 1 tyś. Jak by nie podejść do tematu wydatek spory.
Przeczytałem dzisiaj na forum VW, że VW od początku maja prowadzi akcję wymiany tych pompowtrysków dla Passatów nie starszych niż 7 lat - warunek: auto musi przyjechać do nich na lawecie i musi być usterka cewki na pompowtrysku. Podobno jest to jakaś wada fabryczna cewki, która się przepala - VW wymienia te pompowtryski za free.
Czy ktoś coś wie na temat takiej akcji w Skodzie?
Jutro będę dzwonił do ASO ale obawiam się, że zostanę spławiony bez względu czy taka akcja jest czy nie. Zaznaczam: nie jest to akcja serwisowa, podobno VW indywidualnie rozpatruje każdy przypadek i nikomu nie odmówiono wymiany, czasami VW każe pokryć np 25% ceny naprawy jeżeli auto ma bardzo duży przebieg.
Te pompowtryski to utrapienie dla grupy VW. Nowe (regenerowane) o końcówce TX podobno problem wadliwej cewki mają wyeliminowany.
Komentarz