no ale ... dla jasności , jedna nitka górą juz skończona, drugą robią (tą od zachodu). a większość z Was od strony Widzewa dołem leci więć i tak bez impaktu skręca...
... ja dam rade ;-)
Od Piotrkowa do Nadarzyna jest ok 10 zwężek. Jak się trafi menda to pozostaje toczenie się się 60-ką.
Czas jazdy wydłużył mi się przez to o 0,5h.
W niektórych miejscach trzeba uważać bo zima nadgryzła nieco Gierkówkę.
Jechałem w obie strony przez Radom, Kielce i dobrze zrobiłem bo koleżanka wyjechała o tej samej porze, jechała przez Piotrków i przyjechała 2 godz. później. Wpakowała się w roboty drogowe i objazdy.
[ Dodano: Nie 20 Mar, 11 08:17 ]
Ale jakby nie te roboty to wolę jeździć przez Piotrków, szczególnie jak się jedzie na południe Krakowa to A4 się opłaca. W piątek jechałem przez Kraków w szczycie to mi sam Krak zajął 50 min.
Podłączę się pod temat.
W przyszłym tygodniu mam jechać do Krakowa. Tak się złożyło, że jeszcze w tamtą stronę nie jechałem.
I teraz pytanko? Gnać cały czas "1" do Dąbrowy i potem na Kraków. Czy może próbować powiatowymi (Od Radomska "784" potem "794" do Krakowa)
Chodzi mi o to by nie zastać jakiś wahadełek itp na "1" a czasem te powiatowe są lepszymi alternatywami od krajowych (w każdym razie w Kuj-Pom i Pomorskim
Panowie, podłącze się pod temat bo troche moja najbliższa trasa pokrywa się z tą tutaj zaprezentowaną. Będę jechał (najprawdopodobniej jutro (tj. 2kwietnia) z Warszawy do Pragi. Wg. map internetowych najrozsądniejsza trasą wydaje się Warszawa-Piotrków Trybunalski-Częstochowa-Bielskobiała-Cieszyn-Olomouc-Brno-Praga. Macie może jakieśinne porpozycje? W sumie najbardziej martwi mnie ten odcinek Warszawa-Piotrków, czy te remonty nadal tam są?
Ewentualnie może lepiej odbić w Piotrkowie Trybunalskim na Wieluń-Kluczbork-Opole-Kudowa Zdrój(?)-Hradec Kralove-Praga? Nie wiem tylko jak z jakością tych dróg, pierwszy wariant przemawia za tym że jednak sporo po autostradzie się jedzie a nie chciałbym trafić na jednopasmową bez pobocza z milionami wysepek po drodze :evil:
W okolicach Piotrkowa wciąż remonty. Ale to tylko 20 -30 km (nie pamiętam dokładnie) - ok 30 min jazdy. Przynajmniej mi ostatnio (miesiąc temu) tyle zajęło.
Była O1 kombi ALH++ 150/340
Obecnie Pyzio 206 1.4HDi+ ~90/200
IMO droga przez Radom, Kielce jak na polskie warunki jest rewelacyjna. Jest co prawda dość mocno obstawiona fotoradarami, ale i tak da się przejechać przyzwoitym tempem.
Moi koledzy od kilku miesięcy jeżdzą do Krakowa (z Warszawy) - taka praca - delegacja :-( I po kilku porównaniach wiedzą, że trasa przez Radom i Kielce jest szybsza... Ale i tak w poniedziałek rano (do Krakowa) i w piątek popołudniu (do Warszawy) jadą około 4h.
no i jak sytuacja wygląda na dziś?
ja zwykle katowicką, ale nie wiem jak to teraz wygląda, chyba jakies remonty itp?
ktorędy jechać?
Przez Kielce i w zasadzie patrząc na postęp prac do do kolejnego lata nic się się w tej materii nie zmieni.
Bo katowicka to w zasadzie masakra na całości.
Cała trasa to teraz jeden pas i żadnej prawie możliwości wyprzedzania. A dodajmy jeszcze tiry to już w zasadzie sajgon... a o mendę co jedzie 60 nie trudno.
Ostatnio w środę jechałem z Piotrkowa do Wawy... po 23 w dzień powszedni... droga zajęła 3 godziny.
Najgorsza jest sygnalizacja w Rawie, która mocno spowalnia ruch a jak jeszcze trafi się jakiś rozpadający i przeciążony tir to już zator gwarantowany.
Natomiast przez Kielce to IMHO bajka... wracałem w wakacyjną niedziele i zero problemów. Nawet korek w Raszynie się udało ominąć przez Piaseczno
W zeszły tygodniu jechałem 7 - na Radom i Kielce. Poza kilka fragmentami z remontami (przejezdne) droga dobra, tylko sporo fotoradarów na południu.
Katowicka jest w remoncie więc sobie odpuść
Była: O1 2003 .19 TDI ASV
Jest Vectra 1.9CDTI 2008
Komentarz