Ja sie waham :P
Zchecial bym obadal ile moja starucha ma na 1/4 mili, ale mam jakas usterkie, chyba znow poduszka od skrzyni stuka i nie wiem jak z czasem bede stal, ale rozwazam, moze sie uda :roll:
sesik, to Ty tak trakcję traciłeś na początku? :shock: Ja teraz ćwiczę starty bez palenia gumy na początku Troszkę czasu się zyskuje jak leci się na pełnej trakcji :lol:
sesik, to Ty tak trakcję traciłeś na początku? :shock: Ja teraz ćwiczę starty bez palenia gumy na początku Troszkę czasu się zyskuje jak leci się na pełnej trakcji :lol:
Trakcja była i to nawet za dużo, choćby to że kończyłem na 5 biegu a nie na 4 jak zawsze :diabelski_usmiech
Ja teraz ćwiczę starty bez palenia gumy na początku
spróbuj to zrobić na gt2260 mając pod nogą ponad 500Nm 8)
Zamieszczone przez arturo_freestyl
czemu DGW miota nim jak szatan ?
to było ze szczęścia do tego ex-żona patrzyła i córka więc nie mogłem się powstrzymać ops:
Zamieszczone przez sesik
Trakcja była i to nawet za dużo, choćby to że kończyłem na 5 biegu a nie na 4 jak zawsze :diabelski_usmiech
lotnisko w Olsztynie jest specyficzne. Trakcja "na podeszwę" czuć że jest super ale dziwne że 60ft wychodzi masakrycznie źle, prędkość na mecie jest jakaś cholernie duża a czas przejazdu do bani.
Osobiście nigdy jeszcze nie musiałem wrzucać 6 biegu. Tu musiałem, około 50m jechać na ostatnim biegu bo na 5-ce dociągnąłbym chyba do 6000obr/min. przy pukającym się w czoło wskaźniku EGT.
Zamieszczone przez sesik
Tak wygląda przegrana z DGW, Ci co będą w Olsztynie niech się przyzwyczają :diabelski_usmiech
Ale o co chodzi, przecież ja Ci auto robię to jak może być szybsze od mojej :lol:
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
lotnisko w Olsztynie jest specyficzne. Trakcja "na podeszwę" czuć że jest super ale dziwne że 60ft wychodzi masakrycznie źle, prędkość na mecie jest jakaś cholernie duża a czas przejazdu do bani.
nie zawsze tak jest, sam nie wiem czemu ale w olsztynie kilka lat temu zrobiłem 14,2 jak miałem 204KM i prędkość końcowa około 160km/h na obecnym setupie robiąc 13,7 wleciałem na metę w okolicach 200km/h gdzie po raz pierwszy miałem 4 z gazem a robiąc 13,3 wleciałem na metę z prędkością w okolicy 175km/h bez gazu na 4 biegu , kazda nawierzchnia i lotnisko rządzi się swoimi zasadami ale z tego co pamiętam Olsztyn był jedna z najlepszych
lotnisko w Olsztynie jest specyficzne. Trakcja "na podeszwę" czuć że jest super ale dziwne że 60ft wychodzi masakrycznie źle, prędkość na mecie jest jakaś cholernie duża a czas przejazdu do bani.
nie zawsze tak jest, sam nie wiem czemu ale w olsztynie kilka lat temu zrobiłem 14,2 jak miałem 204KM i prędkość końcowa około 160km/h na obecnym setupie robiąc 13,7 wleciałem na metę w okolicach 200km/h gdzie po raz pierwszy miałem 4 z gazem a robiąc 13,3 wleciałem na metę z prędkością w okolicy 175km/h bez gazu na 4 biegu , kazda nawierzchnia i lotnisko rządzi się swoimi zasadami ale z tego co pamiętam Olsztyn był jedna z najlepszych
wszystko zalezy od trakcji i startu i pierwszych 60stóp
Octavia FWD 370KM/460Nm + NX ET 14,607 - Bemowo 2011 ET 13,482 - Ryki 2012 ET 13,014 - Ełk 2013 ET 12,939 - Ryki 2015 0-200km/h - 13,2s 2 v-ce Mistrz Polski FWD TURBO PROFI 2015 1/4Mili
dobrygrzeswawa, jedziesz na ryki 24.07 ? bo jako jedyny octa jestem zapisany...
jak czas pozwoli to raczej będę. Przy dobrych warunkach można tam zrobić życiówkę a po Olsztynie wiem że 12-tka jest o włos
Zamieszczone przez arturo_freestyl
rumianko napisał/a:
dobrygrzeswawa napisał/a:
lotnisko w Olsztynie jest specyficzne. Trakcja "na podeszwę" czuć że jest super ale dziwne że 60ft wychodzi masakrycznie źle, prędkość na mecie jest jakaś cholernie duża a czas przejazdu do bani.
nie zawsze tak jest, sam nie wiem czemu ale w olsztynie kilka lat temu zrobiłem 14,2 jak miałem 204KM i prędkość końcowa około 160km/h na obecnym setupie robiąc 13,7 wleciałem na metę w okolicach 200km/h gdzie po raz pierwszy miałem 4 z gazem a robiąc 13,3 wleciałem na metę z prędkością w okolicy 175km/h bez gazu na 4 biegu , kazda nawierzchnia i lotnisko rządzi się swoimi zasadami ale z tego co pamiętam Olsztyn był jedna z najlepszych
wszystko zalezy od trakcji i startu i pierwszych 60stóp
no właśnie. Teraz nie tylko ja miałem takie odczucia że z coś jest nie tak. Większość ekip miała ten sam problem tzn. bardzo słabe 60ft co wskazywałoby na brak trakcji (może nie dopasowanie opon, ciśnienia...). W Sosnowcu przy całkowitym braku przyczepności (jak spadł deszcz można było na butach jeździć jak na lodzie) robiłem 60tf lepsze jak w Olsztynie :shock: Być może też różnica w sprzęcie pomiarowym...
[ Dodano: Sro 06 Lip, 11 00:18 ]
Zauważam pewną zależność:
im gorsze 60ft tym wyższa prędkość na mecie :shock:
Może ktoś to wyjaśni naukowo bo łopatologicznie nie mogę do tego dojść
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
moze chodzi o to ze im gorsza trakcja tym szybciej wrzucacie wyzszy bieg, dlatego konczy sie to na wiekszej predkosci. Chodz sam jakos nie moge sobie tego wytlumaczyc wszystkiego :roll:
A propos Olsztyna -wiadomo, że startujący to się pojawiają wcześniej ale Ci co będą jako widzowie, umawiamy się gdzieś ekipą OCP i zajeżdżamy razem na parking czy każdy indywidualnie?
No szkoda że nie wiedziałem że na moto pikniku będziecie mieszkam 500 metrów od lotniska.
Choć w tym dniu miałem wyjazd może coś bym wymyślił żeby się choć na chwile spotkać.
[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz