Zamieszczone przez anijak
uuuuu, to grubsza robota się szykuje. Odwróciłeś trochę kolejność działań ale do tej stopki i tak już zmierzaliśmy w następnym kroku.
Zamieszczone przez anijak
Gdyby problemem były zakłócenia wewnętrzne pojazdu to wystąpiłyby efekty trzasków i pisków zależnych od prędkości obrotowej (w przypadku przenikania po zasilaniu) lub też problem dotyczyłby wszystkich egzemplarzy pojazdów złożonych z tych samych komponentów. Hipotezę tę jednak podważa fakt, iż zmieniałeś odbiornik na zupełnie inny a efekt jest ten sam (różne odbiorniki mają różne rozwiązania na eliminację tych wewnętrznych problemów).
Stąd też ja jednak jestem zdania, iż tutaj z jakiegoś powodu do odbiornika dociera słaby sygnał z toru antenowego. Akcja z drutem powinna dać nam odpowiedź czy tutaj właśnie leży problem.
Możliwe przyczyny dalsze:
1) źle zarobiona złączka na kablu antenowych
2) ta druga stopka również była wadliwa (wyjęli nową czy też z parapetu jedną ze zdjętych z innego pojazdu ? )
jak sprawdzisz na drucie w punkcie kiepskiego odbioru i będzie OK to zabierzemy się za mierzenie toru antenowego zwykłym miernikiem (głównie omomierzem i woltomierzem)
i jeszcze pytanie na wszelki wypadek: czy coś dokładałeś do samochodu oprócz tego co fabryka zainstalowała ?
Komentarz