Skfarek, drugiego też :wink:
dynamiczne auto do 10 tys
Zwiń
X
-
dynamiczne auto do 10 tys
Witam,
poszukuje zrywnego autka do 10 tys. Na poczatku miała byc octavia ale nie jestem w stanie jednak uzbierac tyle kasy na auto. Co mnie interesuje to diesel najlepiej 110km lub benzyna+lpg. Auto do pracy (trasa 50km w jedna strone) z czego około 30km to droga expresowa. Jeśli chodzi o wyposazenie to wystarczy mi tylko wspomaganie kierownicy ( nie potrzebuje klimy i innych bajerów) byle silnik pozwalał na dynamiczna jazde.
-
-
polo 6n gti
corsa b gsikliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez LUKIpolo 6n gti
corsa b gsisuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Z tych co wymienione na pewno nie biore pod uwage polo 6n gti ,corsa b gsi, czy tą astre bo to beda jakies zameczone padaki z dziwacznym silnikiem. Szukam czegoś zwawego i w miare sprawdzonego a nie czegos czego nie ma na polskim rynku. Sami pomyślcie gdzie ja znajde np jakąs corse gsi jak nawet tego zbytnio na allegro nie ma. a przejezdzac z konca polski na drugi koniec za auto do 10 tys nie mam zamiaru.
z tych co podaliści jak narazie tez obstawiam za seatem ibiza 1.9 110km pomimo tego ze sie nie znam tylko tyle co wyszukałem i wyczatałem w necie.
Z racji ze jestem z woj. wielkopolskiego zamierzam odwiedzic giełde poznanska i okoliczne komisy w gnieznie i jeszcze pare innych.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaZamieszczone przez LUKIpolo 6n gti
corsa b gsi
piramida widze że mamy to samo wyobrazenie zrywnego autka za 10kpln
Taka Astra GSI 150KM na tamte czasy była na prawdę dynamicznym autem
Koledze podpowiem - kolega sobie poszuka Xsare VTS - jak kolega trafi na zadbany egzemplarz to kolega będzie zadowolony.
Jedyny minus to utrata wartości w tempie geometrycznym.
Na ale auto za to koszowac będzie tyle co Maru123 wydał w 2 tygodnie na swoją Toyotę4x4
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez atmedZ racji ze jestem z woj. wielkopolskiegokliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez 4x4BKFTaka Astra GSI 150KM na tamte czasy była na prawdę dynamicznym autem
kiedyś to było moje marzenie
IMO za 10 tysięcy nie da się kupić dobrego auta "dynamicznego", można kupić jakąś bazę do tego...
[ Dodano: Nie 10 Lip, 11 20:57 ]
no i może warto zdefiniować co to znaczy "dynamiczne" :idea:
[ Dodano: Nie 10 Lip, 11 20:59 ]
Zamieszczone przez 4x4BKFkolega sobie poszuka Xsare VTSsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez atmedclio 1.6 107km w benzynie
Clio II ph II wazy niecałą tonę więc przy tych mocach silników bedziesz miał niezły fan z jazdy Dodatkowo w Cliówkach masz bardzo bogate wyposazenie tak z zakresu bezpieczenstwa biernego (ABS, EBV, EBA i 4 poduchy to standard) jak i komfortu ( przy tych wersjach silnikowych el. szyby i lusterka, komp pokładowy, klima, formowe radio sterowane przy kierownicy czy alumy to niemal norma). No i wkońcu Clio II to chyba jedyna renówka z która nie ma żadnych problemów.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez atmedchce zrywne auto ale nie jakiegosc demona szybkokosci i co pali w granicach rozskadku
zrywne jak dlamnie to:
do setki ponizej 10 sekund
vmax powyzej 190km/h
moje typy jak narazie to :
izbiza1.9 110km w dislu
clio 1.6 107km w benzynie
Komentarz
-
-
Colt CZT
DANE TECHNICZNE
silnik / pojemność benzyna / 1499 cm³
rodzaj nadwozia HTB/3
liczba cylindrów 4RP
średnica cylindra / skok tłoka 75,0 / 84,8 mm
stopień sprężania 9
układ rozrządu DOHC
liczba zaworów na cylinder 4
rodzaj zasilania W/T
moc maksymalna 110 KW / (150 KM) / 6000 obr/min
moment obrotowy 210 Nm / 3500 obr/min
zawieszenie przód / tył MP/OS
skrzynia biegów -/5 biegowa
prędkość maksymalna 210 km/h
przyspieszenie 0-100 km/h 8 s
średnie zużycie paliwa 6,1 l/100km
dług. / szer. / wys. 3810x1695x1520 mm
rozstaw osi 2500 mm
rozstaw kół przednich / tylnych 1460/1445 mm
masa własna / dopuszczalna 1070/1460 kg
bagażnik w standardzie 268 l
pojemność zbiornika paliwa 47 l
standardowe ogumienie 2Q5/45R16O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez loruColt CZTTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez loruZamieszczone przez MisiekWAWprzeczytaj tytuł to znajdziesz budżet 1Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
A może jakiś Golf mk3 VR6 lub Vento? Fakt, za 10kzł to "igły" się nie znajdzie, nie będzie to też wóz oszczędny... Ale jak się trafi z sekwencją i w dobrym stanie, to osiągi i dźwięk silnika usatysfakcjonują kupca...
No i wspomniana Xsara 167KM też potrafi zrobić niezłą robotę... Tylko że ja po doświadczeniach ojca z tym modelem (ale 1.4i) bałbym się komuś polecić taki wóz...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Agamek12A może jakiś Golf mk3 VR6
Niestety pozostaje skojarzenie z dresiarzami którzy często ujeżdżają takie pojazdy.
Komentarz
-
Komentarz