ziutsane, octaviars1, to ten sam pewnie, był srebrny :wink:
400m czyli drogowe i nie tylko przygody równoległe - cd
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
Fajnie pomarzyć o supersamochodachJednak sam zakup to nie wszystko. Utrzymanie takiego cacka kosztuje krocie. Jak usłyszałem jaki jest koszt hamulców ceramicznych, to wyrwało mnie z butami...
Radio: C90r+XDP210EQ
Kable:Opt,Skyline,50 mm
Wzm:XES M1+FP 1.800
Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante
Komentarz
-
-
moglibyście wrócic do tematu :?: :zlosnik:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Wczoraj jadąc sobie spokojnie po południu Puławską z Piaseczna do Wawy widzę we wstecznym w oddali jak slalomem po 3 pasach przemieszcza się najnowszy Passat Variant. Na najbliższych światłach łapie mnie czerwone na pierwszej linii. Stoję na środkowym pasie. Passat dojeżdża prawym i też zajmuje pierwszą linię. Myślę sobie "ciekawe czy koleś wyrwie do przodu jakby do ćwiartki startował czy trochę ochłonął". Zielone ruszam w miarę normalnie nie wiedząc co zrobi, on jakby z 0,5 sekundy później. Nie zapiszczał ale nagle daje w palnik i wyprzedza mnie o pół maski. No to ja opieram prawą nogę na podłodze i podciągam na jedynce do 6k rpm :diabelski_usmiech, potem dwójka i wyraźnie mu odjeżdżam. Zapinając trójkę miałem przewagę już dobre dwie, trzy długości samochodu ale widzę, że na następnych światłach (dla nie zorientowanych jest ich tam dosyć gęsto) zapala się żółte i raczej nie załapię się na późne więc wciskam hebel, na tyle szybko, że elektronika zinterpretowała to jako hamowanie awaryje więc włącza kierunki :P
Oczywiście gościu z podrażnioną ambicją przeleciał na czerwonym i to nawet nie wczesnym bo paliło się już z dobre 2 sek. :shock:
Jak mnie mijał zauważyłem tylko, że to 2.0TDI 140KM więc szanse miał małe.
Na następnych światłach i tak go łapie czerwone ale już nie na pierwszej linii. Nie spiesząc się i tak do niego dojeżdżam, bo blokują go inne auta mimo, że znowu skakał od prawego do lewego pasa. I tak, aż do Pileckiego jechaliśmy prawie obok siebie ja grzecznie lewym, a on używając całej szerokości jezdni :lol:
Nie wiem po co się tak spinał, bo przy tym ruchu i tak niewiele mógł zdziałać, zyskał co najwyżej jeden, dwa samochodyO2 Scout 1.8 TSI
Komentarz
-
-
ary, co sie dziwisz, taka jazda po wawie to normalka :szeroki_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Wieczorne spotkanko wyścigowe i tak:
Ja (Civic MB2 1.4 90 KM) vs BMW e36 318i 1.8 115 KM na jedynce BMka z pół auta do przodu, dwójka jeszcze więcej, koniec trójki i miała długość przewagi.
Ja vs BMW e46 316 1.9 105 KM niemal identyczny przebieg tyle, że jechaliśmy z pasażerami i mój zachwiał nieco proporcje wagowe ;P
Ja vs Mercedes A klasa 170 CDI 1.7 95 KM. Mimo, że jechałem w 2 osoby a A klasa tylko kierowca to wygrałem o dobre 2 długości.
Ja vs Mazda MX-3 1.6 107 KM - wypas wyścig bo od startu do mety zderzak w zderzak idealnie :]
Ja vs BMW e32 730 3.0 188 KM Automat - jedynka jestem z pół długości z przodu, dwójka nadal z przodu, trójka tak przy 120 BMka powoli zaczynała podganiać ale nie przeszła mnie do mety.Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk
Komentarz
-
-
tez ostatnio pytam sie kumpla jaki ma motor on mowi ze 2.2 a ja ide do tylu i mowie to skad ten znaczek 2.0 wziales ?. Co do wyscigow to pomimo tego ze dzisiaj od 5 rano zroilem 1200 km glownie po autobahnie to tylko super 1.8t dal sie zmielic, jakas foka, a i chlopaki z golfa III bez oznaczen na klapie, probowalem podskoczyc do a5 chyba w jakiejs mocniejszej wersji bo pare rur z tylu ale chyba sie jej nie chcialo i nawet moje delikatne denerwowanie jej nic nie dalo.
Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730
Komentarz
-
-
Dziś wywlokłem się na miasto zobaczyć czy są jeszcze jacyś fighterzy czy każdego przygniata cena paliwa w naszym państwie i żal każdego spalonego litra za 5.82 :|
Jako,że w końcu się uporałem z zacinającym turbo trzeba było przeczyścić zawory po zimie
Początkowo na Wojska Polskiego zauważyłem szybko przemieszczającego się CRX'a.Niestety nie podjął walki pewnie by mnie zorał ale cóż,zrezygnowany przemieszczałem się dalej mamrocząc pod nosem że jednak jest tak jak wyżej napisałem.Rzuciłem okiem we wsteczne lusterko zauważyłem szybko zbliżające się xenony,mówię łoooo jest jakiś zawodnik.Okazał się nim kierownik A6 C6 na Berlińskich rejestracjach,początkowo gość przesadził na skrzyżowaniu gdzie jest fotoradar w kierunku Głębokiego.Ja przepisowo minąłem maszt i rura,myślę może go dojdę a oddalał się mocno.Na kolejnych światłach przy Głębokim został kolo zblokowany przez maruderów.Długo się kierownik nie zastanawiał i kosił maruderów jak leci ja za nim :twisted:
Zaczynają się zakręty i koleś już tak mocno nie fisiuje ja mając na pokładzie Eibachy i znając dobrze te zakręty siedzę mu na ogonie i w takiej sklejce dojeżdżamy do Pilichowa(wieś w Zachodniopomorskim 8) )a tam światła 8) Berliner pierwszy ja za nim
Pali się czerwone światło,przyglądam się A6 a ze zderzaka wystają dwie rury,myślę co tam może siedzieć za motor,nie wiem sprawdzę później :wink: ,zobaczymy jak to będzie wyglądało ze startu.
ZIELONE!!Ogień raz!!!4200 na blacie!!
DWA!!ciągle blisko C6
TRZY!!trochę odjechał,tak o długość :|
CZTERY 160kmh długość podobna
nadal czwórka zakręt w lewo widać kolo popuścił,zbliżam się do kufra
PIĘĆ dobujałem 4200obrt coś koło 200kmh na blacie i koniec obrotów się zbliża,więc trzeba odpuścić bo i tak więcej skrzynia nie pozwoli a tymczasem kolo w A6 odjechał sobie a ja mknąłem 160 przed siebie :cry: .
Szkoda że nie wybrał drugiej drogi w kierunku Polic poprzez zakręty było by ciekawiej :P
Zastanawia mnie tylko co siedziało w tej A6,zakładam że diesel bo gdyby to była benzyna czuć byłoby zapach spalonej beny a tu nic!!
Czas zrobić chipa aby graty zaczęły pracować jak należy :P
Komentarz
-
-
Track events-M3RS Cup-300/ /S-max 2.0T Powershift/MX5 ND ;-)
Komentarz
-
-
Skąd wniosek, że ludzie nie potrafią skręcać i hamować? Jedni potrafią inni ciut mniej... podobnie jak w każdym innym klubie. Nie neguję wartości treningów w Ułężu ale cały post zbyt bardzo wyraża i emanuje arogancją i poczuciem wyższości "rajdofcuf" z Subaru.... nie mówiąc już o tym, że znalazł by się inny dział na tego typu info... tutaj to jest zwykły spam. :wink:Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KrzyluDziś wywlokłem się na miasto zobaczyć czy są jeszcze jacyś fighterzy czy każdego przygniata cena paliwa w naszym państwie i żal każdego spalonego litra za 5.82 :|
Jako,że w końcu się uporałem z zacinającym turbo trzeba było przeczyścić zawory po zimie
Początkowo na Wojska Polskiego zauważyłem szybko przemieszczającego się CRX'a.Niestety nie podjął walki pewnie by mnie zorał ale cóż,zrezygnowany przemieszczałem się dalej mamrocząc pod nosem że jednak jest tak jak wyżej napisałem.Rzuciłem okiem we wsteczne lusterko zauważyłem szybko zbliżające się xenony,mówię łoooo jest jakiś zawodnik.Okazał się nim kierownik A6 C6 na Berlińskich rejestracjach,początkowo gość przesadził na skrzyżowaniu gdzie jest fotoradar w kierunku Głębokiego.Ja przepisowo minąłem maszt i rura,myślę może go dojdę a oddalał się mocno.Na kolejnych światłach przy Głębokim został kolo zblokowany przez maruderów.Długo się kierownik nie zastanawiał i kosił maruderów jak leci ja za nim :twisted:
Zaczynają się zakręty i koleś już tak mocno nie fisiuje ja mając na pokładzie Eibachy i znając dobrze te zakręty siedzę mu na ogonie i w takiej sklejce dojeżdżamy do Pilichowa(wieś w Zachodniopomorskim 8) )a tam światła 8) Berliner pierwszy ja za nim
Pali się czerwone światło,przyglądam się A6 a ze zderzaka wystają dwie rury,myślę co tam może siedzieć za motor,nie wiem sprawdzę później :wink: ,zobaczymy jak to będzie wyglądało ze startu.
ZIELONE!!Ogień raz!!!4200 na blacie!!
DWA!!ciągle blisko C6
TRZY!!trochę odjechał,tak o długość :|
CZTERY 160kmh długość podobna
nadal czwórka zakręt w lewo widać kolo popuścił,zbliżam się do kufra
PIĘĆ dobujałem 4200obrt coś koło 200kmh na blacie i koniec obrotów się zbliża,więc trzeba odpuścić bo i tak więcej skrzynia nie pozwoli a tymczasem kolo w A6 odjechał sobie a ja mknąłem 160 przed siebie :cry: .
Szkoda że nie wybrał drugiej drogi w kierunku Polic poprzez zakręty było by ciekawiej :P
Zastanawia mnie tylko co siedziało w tej A6,zakładam że diesel bo gdyby to była benzyna czuć byłoby zapach spalonej beny a tu nic!!
Czas zrobić chipa aby graty zaczęły pracować jak należy :PORIGINAL GERMAN AUDI A6 C7 AVANT 3.0 TDI 313KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...168233#1168233
ORIGINAL GERMAN AUDI QUATTRO 2.2 200KM- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...460025#1460025
ORIGINAL CZECH SKODA FABIA MONTE CARLO 1.2 TSI 105KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=906416#906416
Komentarz
-
Komentarz