Przeróbka Octavi I na II

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Przeróbka Octavi I na II

    Zamieszczone przez lj
    Gdzie najlepsze miejsce?
    Jeżali nie poprawili RF Gain-a, to w koszu na śmieci :diabelski_usmiech

  • #2
    Przeróbka Octavi I na II

    Witam
    Właśnie jestem po zakupie Octavi I w hatchback'u (grudzień 2006r) i teraz mam pytanie:
    Co trzeba wymienić, żeby przerobić Octavie I na II (interesuje mnie głównie zewnętrzny wygląd), dodam że w aucie muszę wymienić maskę, zderzak, jeden błotnik, wzmocnienie, jedną lampę (bo są uszkodzone - reszta ok)
    Czy w ogóle jest sens przeróbki z punktu finansowego i innych?
    Z tego co się już zorientowałem do przeróbki potrzebne są: błotniki, maska, wzmocnienie (z okularami?), nadkola, zderzak P i T, lampy, co jeszcze trzeba, co jeszcze można?
    Z góry dzięki za informację

    Komentarz

    • Big
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 6389

      #3
      krs_oct, piszesz że kupiłeś O I a w profilu masz wpisane że masz Octavie II 8)
      Zamieszczone przez krs_oct
      Czy w ogóle jest sens przeróbki z punktu finansowego i innych?
      Absolutnie nieopłacalne.
      Zamieszczone przez krs_oct
      Co trzeba wymienić, żeby przerobić Octavie I na II
      Płytę podłogową, bo O I i OII to 2 totalnie rózne samochody które łaczy tylko ... nazwa modelu
      Pozatym nie wiem co miała by ci dać taka przeróbka ??? wyglądało by to, o ile wogóle byłoby możliwe, iście komicznie.
      Czarny Elegance

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez Big
        piszesz że kupiłeś O I a w profilu masz wpisane że masz Octavie II 8)
        Już poprawione

        Zamieszczone przez Big
        Zamieszczone przez krs_oct
        Co trzeba wymienić, żeby przerobić Octavie I na II
        Płytę podłogową, bo O I i OII to 2 totalnie rózne samochody które łaczy tylko ... nazwa modelu
        Pozatym nie wiem co miała by ci dać taka przeróbka ??? wyglądało by to, o ile wogóle byłoby możliwe, iście komicznie.
        bo przód II bardziej mi się podoba

        Komentarz

        • Super_Be
          Rider
          • 2010
          • 308

          #5
          Zamieszczone przez krs_oct
          bo przód II bardziej mi się podoba
          Czyli pewnie masz O2 sprzed FL i chcesz mieć przód po FL? Bo przerobić O1 na O2, to tak jak np. Opla Vectrę na Insignię :lol: . Chociaż w sumie Polak potrafi... 8)
          :
          : Beżowa Turbokrowa MORE Power :twisted:
          :
          : Było 177KM/264Nm powered by Skoda Auto
          : Jest 218KM/309Nm powered by Rogalotti
          :

          Komentarz

          • Łosiu1988
            Elegance
            • 2009
            • 864
            • Octavia II combi (1Z5)
            • AKL 1.6 MPI 101 KM
            • BZB 1.8 TSI 160 KM

            #6
            krs_oct, skoro masz do wymiany maskę, błotnik, lampę, wzmocnienie, zderzak, bo masz uszkodzone te elementy, to do przeróbki tylko musisz drugą lampę dokupić i drugi błotnik, więc moim zdaniem te same pieniądze praktycznie co byś zapłacił za te elementy sprzed liftingu co innego jakbyś miał całe auto dobre i chciałbyś się bawić w taką przeróbkę, wtedy to za dużo elementów do wymiany i jak dla mnie tak samo nie opłacalne by to było :P
            Moja czarna bestia: http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...5%9B%C2%81osiu

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez Super_Be
              Zamieszczone przez krs_oct
              bo przód II bardziej mi się podoba
              Czyli pewnie masz O2 sprzed FL i chcesz mieć przód po FL? Bo przerobić O1 na O2, to tak jak np. Opla Vectrę na Insignię :lol: . Chociaż w sumie Polak potrafi... 8)
              W kwestii Octavi nie znam się, bo nigdy nie interesowałem się tym modelem, kupiłem i zobaczymy jak będzie mi się tym jeździć
              A czym się różni Octavia przed FL i po FL

              Komentarz

              • Łosiu1988
                Elegance
                • 2009
                • 864
                • Octavia II combi (1Z5)
                • AKL 1.6 MPI 101 KM
                • BZB 1.8 TSI 160 KM

                #8
                krs_oct, Octavia I jak to napisałeś to taka co ja mam :P Octavia II przed liftem tak wygląda: http://www.autogaleria.pl/fotografie...d=4028&test=44
                a po liftingu tak: http://www.all4men.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=1757

                jest duża różnica
                Moja czarna bestia: http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...5%9B%C2%81osiu

                Komentarz

                • str33t
                  Rider
                  • 2010
                  • 625

                  #9
                  Przerobić OI na OII? Mocne... :szeroki_usmiech No, ale jak dali rade w Polsce zrobić z Uno A3, to pewnie i to da się zrobić :diabelski_usmiech

                  Nie wiem, czy się da, ale raczej będzie to nieopłacalne. Może pomyśl nad frontem RS (kolega wyżej: Łosiu1988, właśnie ma przedni zderzak RS) do swojej jedynki? Mniej do roboty, ładniej wygląda i nie trzeba aż tak kombinować...

                  Komentarz

                  • Łosiu1988
                    Elegance
                    • 2009
                    • 864
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • AKL 1.6 MPI 101 KM
                    • BZB 1.8 TSI 160 KM

                    #10
                    str33t, kolega ma raczej OII przed liftem i takie małe zamieszanie tu zrobił z tą OI :P hehe
                    Moja czarna bestia: http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...5%9B%C2%81osiu

                    Komentarz

                    • djczas
                      RS
                      • 2005
                      • 9612

                      #11
                      a może spróbuj według tego poradnika internetowego

                      [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=50A9wjJ40Dk[/youtube] :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech

                      Komentarz

                      • Vojtek1,9tdi
                        Rider
                        • 2010
                        • 264

                        #12
                        1 :haha: :haha: :haha: :haha: Leże :
                        Skoda Octavia 1,9TDI 110PS Ambiente

                        Komentarz

                        • diablojarek
                          RS
                          • 2010
                          • 2685
                          • Octavia I combi (1U5)
                          • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                          #13
                          tak czytam i czytam i sam juz nie wiem czy on ma OI czy OII
                          ale jeśli jedynkę to owszem da sie przerobić na OII bo jak mówią koledzy : Polak Potrafi tyle że szkoda kasy i efekt zaden, tym bardziej ze zrobisz przód z OII a reszta z OI ?? drzwi, tył , bryła auta ...... wszystko jest inne więc to jest dobry pomysł ale na fotoradary : jak ci pstrykną zdjecie to będą szukać OII a tu niespodzianka , jadąc za toba nawet im do głowy nie przyjdzie stworzyć takie cudo , 1/4 auta OII a 3/4 OI :szeroki_usmiech tak więc jeśli masz OI to lepiej zainwestuj w pakier RS OI / tył, przód ,ewentualnie lotka z tyłu/ i o wiele lepiej i taniej na tym wyjdziesz bo przeróbka o której wspominasz - wogóle nieopłacalna

                          [ Dodano: Sro 17 Sie, 11 18:36 ]
                          pakier* pakiet
                          DACAR SERWIS
                          DACAR.team
                          OCTAVIA I

                          Komentarz

                          • piramida
                            RS
                            • 2009
                            • 12222
                            • Superb III (3V3)

                            #14
                            krs_oct, wiesz czy w końcu jezdzisz? Jeżeli O1 i chcesz z tego zrobić O2 to powodzenia w modach :shock: :drive:
                            superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                            poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                            Komentarz

                            • Big
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2007
                              • 6389

                              #15
                              Parę lat temu w Lublinie jeździł Mercedes w124 przerobiony na okularnika (tylko przód). Wzbudzal uśmiech politowania u ludzi, bo naprawdę wyglądało to wręcz komicznie 8)
                              Także nie proponuję przerabiania O I na O II, bo nie wyjdzie to na zdrowie ani włascicielowi ani autu
                              Czarny Elegance

                              Komentarz

                              • delanopl
                                Elegance
                                • 2009
                                • 831

                                #16
                                Big, to był cyrk na kółkach dosłownie i w przenośni :szeroki_usmiech

                                Komentarz

                                Pracuję...