Ja rozbujałem swoją Toyotkę do licznikowych 180km/h - dalej już się bałem, bo zaczęli mi zjeżdzać z prawego pasa... Ale mam wrażenie, że bez problemu dojechałaby do około 200-210, bo do 160km/h doszła dość odważnie, potem już nieco wolniej, ale wciąż nabierała prędkości...
Co ciekawe: kilkanaście lat temu rozbujałem Poloneza Caro 1.6GLI takze do licznikowych 180km/h
Tak się zastanawiam, czy zawirusowanie zwiększa Vmax? Z wirusem, czy bez i tak odcięcie ogranicza Vmax (tak mi się przynajmniej wydaje) :?:
W pracy mamy służbowe O2 1.9 TDI i Vmax też oscyluje w granicach licznikowych 200 (bez programu).
obecna OI, choć mam ją już 3 rok nie sprawdzana...
poprzednie auto Megane II 1.9dCi 120KM, 4 chłopa, jakieś graty w bagażniku i GPS pokazał 214km/h, więcej się nie dało, spalanie coś ok. 12l
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
tadfi, chip na pewno zwiększa vmax, bo masz większy potencjał na silniku. Nasze auta nie mają odcięcia na prędkość, no chyba że byś pałował koło 5 tysięcy obrotów non stop,to po to żebyś silnika nie "zajebał",to niezależnie od prędkości, tylko obrotów, ale do tylu nie dojdziesz na 5 biegu i tak z tym silnikiem, poprostu potencjał się kończy, biegu i power pod maską, to żadne odcięcie. Co do prędkości to niektórzy producenci typu bmw ,w mocniejszych maszynach mają umowę , że jest blokada elektroniczna na 250 km/h. W Skodzinach tego nie ma, bez obaw.
U mnie SI awx (5 biegów) , 169 km (chip), na autostradzie licznikowe 223 km/h na płaskim, lekkie z górki doszedł do 230 km/h. Z ostrzejszej górki udało mi się kiedyś dociągnąć do 235 km/h, ale tu już ewidentnie bieg się kończy.
1. 81r Reno 25 Bacara 3l nówka sztuka trasa z nad Boden see-Hamburg 240 km/h
2. 85r własny Pasek B2 1.8 na trasie Wa-wa Essen 195 km/h
3. 95r j.w tylko B3 2l na trasie Wa-wa- Amsterdam 210 km/h
4. 96r j.w tylko VR6 na trasie z nad Boden see 275 km/h (odblokawany ECU) dalej już mały cykorek
5. 97r Łada Samara 1.3 np. trasa wa-wa - Hanower 180 km/h
6. 08r Mazda 626 2l obwodnica Radzymina 200 km/h (na gazie )
7. 11r Adela 1.8t na trasie do Odessy zamknięta szafka (dwoje dorosłych i dwie panienki 14 i 11 lat plus zawalony bagażnik)
8. 11r koniec sierpnia obwodnica Garwolina ( wynik w podpisie )
1. 81r Reno 25 Bacara 3l nówka sztuka trasa z nad Boden see-Hamburg 240 km/h
2. 85r własny Pasek B2 1.8 na trasie Wa-wa Essen 195 km/h
3. 95r j.w tylko B3 2l na trasie Wa-wa- Amsterdam 210 km/h
4. 96r j.w tylko VR6 na trasie z nad Boden see 275 km/h (odblokawany ECU) dalej już mały cykorek
5. 97r Łada Samara 1.3 np. trasa wa-wa - Hanower 180 km/h
6. 08r Mazda 626 2l obwodnica Radzymina 200 km/h (na gazie )
7. 11r Adela 1.8t na trasie do Odessy zamknięta szafka (dwoje dorosłych i dwie panienki 14 i 11 lat plus zawalony bagażnik)
8. 11r koniec sierpnia obwodnica Garwolina ( wynik w podpisie )
Księgowa Ci te zapiski prowadzi? :diabelski_usmiech
Było: 117,5KM / 238,9 Nm
Jest: 144 KM / 301,4 Nm by CompSport -> MOJA SKODA <-
troche było
peugot partner 1.6HDI 155km/h ponad 130km z gazem w podłodze raz doszło do 160 ale to z wyraźnej górki
vw crafter maxi 2.5TDI ok 150km/h ale tu już niepewnie się czułem
vw polo 1.4 licznikowe 185km/h
vw passat 1.9TDI 190km/h ale tu jakiś ogranicznik był
skoda GPS 208km/h
jeszcze był vw multivan ~180KM + DSG ok 200km/h tylko nie pamiętam czy on nie dał rady czy ja
4. 96r j.w tylko VR6 na trasie z nad Boden see 275 km/h (odblokawany ECU) dalej już mały cykorek
:shock: To mnie zadziwiłeś. Ja kiedyś swoim Passatem B4 VR6 syncro licznikowe 220km/h wykręciłem. Przy Twoim osiągnięciu mój wynik najwyżej mierny.
Scoutem narazie nie było możliwości maxa sprawdzić. Do licznikowych 210km/h się rozpędziłem i trzeba było odpuścić
Renault 5, 1,2 zagazowana, 140 z dużej górki. Na prostej 120 to był szczyt możliwości.
Peugeot 205, 1,1 165 licznikowe, ten samochód to rakieta.
Daewoo Lanos 1,5 zaganowany 175 na prostej, kiedyś 190 z dużej górki i chciał iść dalej, ale odpuściłem, bo czaszki w oczach.
Octavka 1,9 po dłubnięciu, 215 licznikowe.
co ciekawe sprawdzalem w vcds z kolega i ma blokade na 190km/h. wiec nie wiadomo czy octavie niektore tez nie maja
edit
dodam jeszcze kilka danych
spalanie chwilowe przy vmax (190) 10,5-11L / 100km
rpm - 3500 na 5 biegu (brak niestety 6tki i stad pewnie smycz w ecu)
temp oleju-123 st - tego nalanego w fabryce. przy motulu jeszcze nie sprawdzalem ale na pewno jest chlodniejszy bo widze to przy normalnej jezdzie
ostatnio zatosowalem troche niebezpieczna technike jazdy ale bardzo skuteczna.spalanie przy vmax spadlo o 9 L
drafting
jechalem rowno kilka metrow za vecta b. nie dosc ze go doganialem to jeszcze spalanie bylo nizsze . jak chcialem go wyprzedzic i sie wychylalem to wyprzedzalem go na pol maski i koniec
dalej nie szlo
szalency
bez zadnych problemow z pelnym bagaznikiem na A2 185 ale to byla normalna jazda do Polski do domu(kosztowala mnie 20E nie zauwazylem radarow za zakretem :? )
Komentarz