Problem z laptopem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Kpawel17
    Drive
    • 2010
    • 43

    Problem z laptopem

    Witam. Mam Octavię 1.6 102KM z roku 2009. Przebieg 35 kkm.
    Według instrukcji auta do silnika używa się SAE 5W30 (VW 504 00/507 00).
    Pierwszą wymianę oleju w serwisie w systemie Long Life (30 kkm lub 2 lata) zrobiono już po 22kkm 4 miesiące przed upływem 2 lat z powodu pogorszenia się parametrów oleju. Po wymianie na silniku powieszono karteczkę, na której wpisano olej 5W40 (zapłaciłem za droższy 5W30).

    Następne wymiany przeprowadzę sam. Czy mogę stosować olej SAE 5W40? Który z tych olei lepiej służy temu silnikowi? Czy serwis wlał 5W40 tylko z oszczędności czy jest to po prostu właściwy olej do tego samochodu?

    Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam :wink:
    kpawel17
  • delanopl
    Elegance
    • 2009
    • 831

    #2
    Problem z laptopem

    Laptop Acer Extensa 5635 Z, uszkodziła mi się w nim matryca- dziś założyłem nówke, ale po odpaleniu kompa nie widać nic poza podświetleniem LED matrycy, zero reakcji. Po podłączeniu pod monitor zewn. działa wporządku :evil: Co może być przyczyną :?: Taśma :?:

    Komentarz

    • alfee
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 2583

      #3
      delanopl, A skąd wiesz, że to matryca się uszkodziła a nie inwerter?
      Alfee
      Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
      Kawasaki ER5 :-)

      Komentarz

      • delanopl
        Elegance
        • 2009
        • 831

        #4
        bo pękła alfee, i się rozlała :evil:

        Komentarz

        • alfee
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 2583

          #5
          a to dość wyraźne objawy uszkodzenia matrycy rzeczywiście
          Chociaż inwerter też mógł oberwać. Podobno w Acerach często właśnie inwertery zaliczają awarie.
          chociaż mój jak narazie bez problemów już 5 rok
          Alfee
          Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
          Kawasaki ER5 :-)

          Komentarz

          • delanopl
            Elegance
            • 2009
            • 831

            #6

            Tu chyba jest nowy inwerter :?: już sam nie wiem co kombinować, może matryca uszkodzona przyszła nowa :?:

            Komentarz

            • ROBAL_26
              RS
              • 2010
              • 2324
              • Octavia I combi (1U5)
              • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

              #7
              delanopl, sprawdź czy dobrze docisnąłeś wtyczki(ę) taś(y) od (do) matrycy.
              Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

              ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

              https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

              Komentarz

              • delanopl
                Elegance
                • 2009
                • 831

                #8
                ROBAL_26, sprawdziłem właśnie wg Twojej rady , dalej lipa

                Komentarz

                • ROBAL_26
                  RS
                  • 2010
                  • 2324
                  • Octavia I combi (1U5)
                  • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                  #9
                  delanopl, to chyba nie pozostaje ci nic innego ja złożenie go do kupy i zanieść do fachowca ale nie wspominaj nic o tym iż wymieniałeś matrycę bo będzie miał powód do naciągnięcia ciebie na kasę a tak to zobaczysz co powie ,jak matryca to odeślesz na gwarancji a jak co inne to już inna bajka. ok

                  pozdro :szeroki_usmiech
                  Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                  ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                  https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                  Komentarz

                  Pracuję...