Promocyjna wystawa VW BlueMotion w Londynie

Zwiń
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko

• Promocyjna wystawa VW BlueMotion w Londynie

phoneman, ale mówisz o którym radiu? Legend 2, Stabo 3003 czy Harry 3?
    Widziałem/słyszałem wszystkie na żywo i z tych trzech najbardziej pasuje mi ten tani szumofon marki M-Tech.
    Jest tylko jedno ale, a mianowicie moja luba :helm
    To, że mi M-Tech odpowiada, nie znaczy, że mojej lubej on pasuje, bo ilekroć jedziemy w trasę, to wieczorem słyszę, że od tych szumów to ją głowa boli, :blah i nawet etopiryna nie daje rady :wink:

Także może kiedyś na spocie posiedzę u chłopaków w autach, posłucham jak im szumofony grają i wybiorę coś po czym nie będzie potrzebna etopiryna :P

Promocyjna wystawa VW BlueMotion w Londynie

Pewnie niewielu się przyda, ale w Science Museum w Londynie jest organizowana wystawa VW w celu promocji technologii BlueMotion. Wystawa odbędzie się od 22-30 października. Wstęp wolny.

"Promotional exhibition by Volkswagen to promote BlueMotion technology and cars. The Exhibition will be running during October half term and will take place on the first floor. This exhibition is free and will be open to the general public during museum opening hours.

The exhibition will consist of a BlueMotion Scientist to entertain the children, giant Scalextric and game pods and simulators. Children will be given a good bag to take away with them.

On the final day of the exhibition, 30th Oct, there will be an awards ceremony in the exhibition space for invited guests only. Once the awards have finished the exhibition space will be re-set for the public.
    "

Jakby ktoś był w tym czasie w Londynie to dać mi znać na PW to się może uda spotkać
    Mój "Batmobil"

Komentarz

POWRÓT NA GÓRĘ
    Pracuję...
    X