Viscosity Improvers (VI) co łaczy się równiez z HTHS i wysoką stabilnoscią na ścinanie przy siłach mechanicznych.
Chcesz powiedzieć, że całą różnica dotycząca CCS wynika z trwałości VII ? W AFL VI jest bardzo przekonujący, HTHS wysoki, więc może istotnie całą różnica w dłuższym okresie eksploatacji, w którym VII w olejach 507 muszą wykazać się odpornością na ścinanie, a więc co do zasady mieć niższą masę cząsteczkową ?
Chyba muszę pogrzebać w literaturze nt. własności fizyko - chemicznych popularnych klas VII. Jest tego trochę - PMA, HSD, SPE, a nawet OCP
była: OI 1,9 TDI 170 tys km w dwa lata z hakiem
potem: OII FL 1,9 TDI 17 tys km od 23.04 do 29.07
teraz: Passat B5 1,9 TDI - mimo wszystko wolę Octavki
chyba pierwsze auto jakim jechalem, nie za kierownica a wogole, bo ojciec mial taka jak bylem maly, potem zniszczala u dziadka na podworku bo kupil skode 100, ech te Embiczki piekne
Komentarz