Nexus6, dzięki, wszystko już jasne :wink:
LG 50PV350
Zwiń
X
-
LG 50PV350
Krótko i na temat:
stary TV (CRT, 29 cali, samsung, 10 lat) szlag trafił parę dni temu - na szczęście nie było u mnie w tym roku "Kevina samego w domu" na święta.
TV służy do oglądania bajek z dvd/divx przez mojego szkraba i mjakmiłość przez drugą połówkę. Oczywisćie czasem jakiś film, planuję dokupić wraz ze zmianą tv jakiś podstawowy pakiet n-ki.
Nie interesuje mnie internet w tv czy 3D
ALe jestem zielony (no, oprócz kilku dni spędzonych w sieci i na forach) jeśli chodzi o tv - poszukiwania zacząłęm od zera - bez negatywnego nastawienia do lcd, plazm, ledów czy jakiejkolwiek marki.
TV musi
być duży - najlepiej 50 cali - odległość oglądania - 4 m
mieć dobry stosunek ceny do jakości obrazu
jednak nie być zbyt drogi
Żona chciałaby kupić takie coś
ale jestem przekonany, że to
powinno w zupełności wystarczyć.
I nie chcę Was koledzu zadręczać pytaniami w stylu: "co mam kupić?", bo jak widzicie, cokolwiek kupię będę zadowlony, bo nie mam zbyt dużych wymagan - osobiście spędzam przed tv jakieś 2 godziny w tygodniu - a w sklepie jeszcze nie byłem, żeby na żywo zobaczyć różnice między led a plazmą.
Chcę zapytać natomiast, czy któryś z Was ma moze plazmę, a najcętniej właśnie
LG50PV350
i jak się spisuje na codzień - czy jest smużenie, powidoki, wypalenia logo stacji tv?
Jak na złość nikt ze znajomych nei ma tv nowszego niż 2-3 lata a i tak są to głównie lcd
W sieci stare komentarze na temat plazm są niepochlebne, czym nowsze tym lepsze, do wręcz ekstatycznych opinii na temat plazm z roku 2011 -oczywiście tych najlepszych :wink:
Jak to jest z tymi plazmami - pytanie do użytkowników.
TV będzie stał plecami do okna, pokój dość jasny, ale w razie czego założę roletę na okno, chciałbym, żeby wytrzymał jakieś 4-5 lat - bo obecnie pewnie technologia galopuje - i za 5 lat trzeba będzie myśleć o dopasowaniu się do nowych trendów.
Dziękuję z góry za Wasze opinie.była: OI 1,9 TDI 170 tys km w dwa lata z hakiem