Wszystko to co jest odłączane w chwili zapłonu ( odciążanie, tzw. styk X, czyli linia 75a ). Ten bezpiecznik idzie na styk przekaźnika ( styk X ) i dalej na bezpieczniki wewnątrz kabiny 40, 41 , 42, 49 ( tak na szybko to dmuchawa nawiewu, wycieraczka tylnej szyby, pompka spryskiwacza, włącznik świateł ).
Wasze zdanie o bmw seria 3 rocznik 2000-2003
Zwiń
X
-
Re: Wasze zdanie o bmw seria 3 rocznik 2000-2003
Zamieszczone przez mechollJak w temacie. Plusy i minusy, na co uważać. Wersja benzynowa 1.8 lub 2.0 moc 140KM
Nie odsyłajcie na forum bmw. Na razie chcę zaczerpnąć wiedzy od Was.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
dokładnie tak :!:
minimum to 2.5motor
no chyba, że M3 :twisted:kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
miałem wcześniej OI, jechałem e46 touring jako kierowca 320d (2004 chyba rok) - tylko nie wiem ile to miało 136 albo 150 są?. Moje wrażenie:
- z zewnątrz ładne auto,
- w środku niestety plastiki nie zrobiły na mnie wrażenia, trzeszczały
- co do miejsca to w OI jest na moje oko więcej z przodu ciut (jest chyba szerzej), z tyłu podobnie może być, natomiast bagażnik w OI dużo większy.
- silnik,,,,hm wydaje mi się że asz (130 ps 1.9 tdi) w OI zbierał się lepiej, był elastyczniejszy i przyjemniej pracował według mnie dla ucha w środku auta, ten jakoś tak plastikowo.
Pisze to nie z miłości do skody, tylko takie odczucie miałem po przejażdzce tym bmw.
Do OII w ogóle nie ma co porównywać według mnie.chyba że mowa o następnej generacji 3jek
Komentarz
-
-
A jak usterkowość i ewentualne koszta napraw, eksploatacji. Niechcący miałem okazje jechać bmw serii 3 chyba 99r silnik 2.8 i powiem, ze jak na tak leciwe autko w środku żaden plastik nie trzeszczał i ogólnie samochodzik wydal się cichy i przyjemny. Cos mi świta pozbycie się mojej OII tylko nie mogę znaleźć godnego następcy choć mam nadzieje, ze obejdzie się bez tak drastycznych środków jak sprzedaż lub zamiana
Komentarz
-
-
adamusiek jaki motor masz w e46? touring? który rok? podrzuć jakąś fotkę!kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Miałem okazję jeździć przez jakiś czas e46 2.8 coupe.
Wg mnie miejsca było całkiem sporo i dość wygodne auto.
A miejsce w OI było ewidentnie mniej. Chyba , że coupe jest to zupelnie co innego niż sedan?
Wg mnie nie było tragedii ale nie zamieniłbym się na OII.
Tamto dużo paliło przy dynamicznej jeździe , części drogie.
Przez dwa lata użytkowania pojazdu przez znajomego kilka rzeczy się posypało ,
- urwana linka od otwierania maski (podobno tak mają)
- poleciały xenony (pierwsza diagnoza to przetwornice) ale okazało się , że to zupełnie coś innego już nie pamiętam co
- Czujniki poduszek leciały systematycznie raz na dwa miesiące
- problem z kontrolą trakcji (wywalało błąd nie wiadomo dlaczego) Komputer pokazywał czyjnik abs'u z tyłu a był sprawny :shock:
- lało się z maglownicy, po numerze części i vin znaleźli podobno 3 pasujące , w rzeczywistości żadna nie pasowała
- niemiłosiernie sypał się zawias , ale tu moż być problemem to , że jeździała na 18"
Ogólnie wrażenia z jazdy były całkiem spoko ale to jest BMW - będziesz miał wydatki.
Zastanów się czy wartoByła O2 RS 190 km / 436 Nm
Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm
Komentarz
-
-
No nie wiem jak Wy sprawdzacie to miejsce, ale jak ja kiedyś (mając jeszcze O1) poprzekładałem foteliki z O1 do e46, to z tyłu było na nie wyraźnie mniej miejsca, a i pasażerowie z przodu musieli się przysunąć w przód i wtedy było ciaśniej (mniej miejsca na nogi) niż w O1...
Może jak jeżdzą tylko dorośli to faktycznie e46 jest wieksze, ale dla moich potrzeb wydawało sie zdecydowanie mniej pojemne...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez adamusiekpiramida, porównujesz do O2 :?:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez adamusiekAgamek12, ja mam 2 foteliki i jestem zadowolony z miejsca z tyłu, a i z przodu masz zachowany komfort podróży
Co nie zmienia faktu, że e46 mi się podoba i gdybym nie potrzebował duzego auta i kiedyś w końcu przestałbym czytać różne statystyki bezawaryjności i raporty o kosztach części lub opinie ludzi, którzy "mają wujków, którego znajomy na brata, który słyszał od sąsiada, że...", to może bym kupił takie auto...
Komentarz
-
-
Ja mam porównanie e46 vs octavia 2
Zawieszenie : standardowe w e46 łoi to ze skody, skoda na zwykłym zawieszeniu w porównaniu do bmw to ponton
Wyciszenie: tu skoda tez nie ma się czym pochwalić
Silnik, ciężko porównać w e46 diesel w 02 benzyna. Ale skrzynia chodzi precyzyjniej w bmw
hamulce również na korzyść bmw
plastiki, jakoś materiałów. Lepsza w BMW, trwałość porównywalna. Ani w bmw ani w 02 nic nie skrzypi i nie skrzypiało. Skrzypiące bmw to bym zaczął szukać śladów pod większym dzwonie.
Ceny części zdecydowanie na korzyść Skody
Wielkość wewnątrz, z przodu na korzyść BMW, z tyłu i bagażnik na korzyść skody
Do bagażnika skody wejdą 2 bagażniki bmw :lol:
Skoda lepiej trzyma cenę od bmw :lol: to chyba zasługa naszego rynku .
W skodzie prześwit jest większy, a samo zawieszenie pomimo że mniej precyzyjne i gorzej trzymające to wydaje się lepiej znosić Polskie drogi.
Myślę że rozsądkiem wybiera się Skoda, a dla przyjemności z jazdy BMW.
Silnik jeżeli mówisz o benzynie to 2.0 L nazwany 318i. W roczniki o ktorym piszesz miał 143 ps. Szukaj auta po lifcie, sporo poprawiono. Sam silnik o ile nie klekocze jak diesel( valvetronic czasami się sypnie ) to jest bezawaryjną jednostką o wystarczającej mocy do poruszania sie tym autem po PL.
Ps fajnie sie czyta takie tematy, i ocenienia modelu po doświadczeniach z 1 nie wiadomo jaką sztuką. Tak jak tutaj jest temat o wadach w o2 na ponad 100 stron, tak na bmw - sport jest temat o wadach e46. I okazuje się że większość to po prostu kwestia wyeksploatowania aut.
Komentarz
-
-
mecholl, jak BMW się nie będzie psuło, to co Cię będą obchodzić ceny części...? Do Toyoty też są drogie, ale jeśli auto się nie psuje, to po co się przejmować?
Trzeba mieć fantazję! Kup to e46 i się nie przejmuj cenami i opiniami. Tylko pamiętaj o tym, że 6-cylindrówka da wiecej radoćci niż 4-cylindrówka (no, moze poza stacją benzynową)
Komentarz
-
Komentarz