Przymierzam się do ewentualnej przesiadki na Superb'a i mam w związku z tym pytanko, od kiedy to autko produkowane jest w nowej nudzie?
If we could convert bullshit into energy, we would be millionaires.
_______________________________________
a teraz doszła służbówka O III combi 2,0 150 KM
If we could convert bullshit into energy, we would be millionaires.
_______________________________________
a teraz doszła służbówka O III combi 2,0 150 KM
Nie , az tak wysoko nie mierzę
Będzie to zapewne 1.8 TSI Ambition (z paroma dodatkami) lub Family z paroma dodatkami.
Szczerze mówiąc może bym sie zdecydował odrazu na Family, ale nikt mi nie jest w stanie wyjasnić na czym polega ta różnica w 1.8 TSI z Family (152 KM), a zwykłym (160 KM) i tu mniej najbardziej boli.
Silnik 1.8 TSI 112kW (152KM) jest dedykowany do modeli akcyjnych, w tym przypadku Family, nie można go zamówić w standardowej ofercie.
Oba silniki mają identyczną pojemność, taką samą średnicę tłoka i skok.
Mają również ten sam moment obrotowy 250 Nm, ale osiąganą w innym przedziale obrotów:
- 1.8 TSI 160 KM: 1500-4500
- 1.8 TSI 152 KM: 1500-4200
Identyczne mają również:
- spalanie (miasto/poza miastem/cykl mieszany): 9,4/5,9/7,2
- emisję CO2 (cykl mieszany): 169 g/km
Różnią się (1.8 TSI 160 KM vs. 1.8 TSI 152 KM):
- mocą: 118kW (160KM) osiąganą w przedziale obrotów 4500-6200 vs. 1.8 TSI 112kW (152KM) osiąganą w przedziale obrotów 4300-6200
- prędkością max: 220 vs. 216
- przyspieszeniem 0-100 km/h: 8,6 vs. 8,9
Jeżeli chodzi o dane techniczne to dotyczą one silników z manualną skrzynia biegów oraz napędem 4x2.
Producent dokonał stosownych modernizacji związanych z napędem rozrządu.
Do Superba to od 1.8 tsi lub 2.0 tdi 170km w górę, tylko przy tym to bedzie fajnie jeździło a przy tym nie spali duzo jak na taki gabaryt. jesli chodzi o wyposarzenie to ambient moze byc optymalną wersją jak ktoś nie potrzebuje mega wypasu, a juz tam są te słynne bixenony, które moim zdaniem są jedną z fajniejszych rzeczy w tym aucie - jazda w nocy to bajka miałem okazje jechac własnie z takimi swiatełkami w nocy.
a kombi czy liftback?
OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
Pytasz mnie ? Jesli tak , to ja chcę sedana/liftbacka.
[ Dodano: Pon 13 Lut, 12 17:26 ]
Zamieszczone przez witachu
ambient moze byc optymalną wersją jak ktoś nie potrzebuje mega wypasu
Ale tam jest juz praktycznie cały wypas. Ja myślałem żeby do Ambition dołożyć czujki odleglości w przednim zderzaku, wielofunkcyjną kierownicę, alumy 17" Tryfid i podgrzewaną przednia szybę.
Big, ciebie rowniez, ale kolege aro_40 również. ale to pytanie tak czysto z ciekawości bo tu juz kwestia gustu wchodzi w gre a o tym jak wiadomo się nie dyskutuje mnie osobiscie i to i to sie podoba w zalezności od tego w jakim jest kolorze
Zamieszczone przez Big
Ale tam jest juz praktycznie cały wypas
otóż to dla kogoś kto nie szuka mocnego wypasu tj Elegance lub L&K to dobra opcja, juz z dobrze skonfigurowanym wyposarzeniem dotego dochodzi fajne prowadzenie ale w sensie komfort podruzowania nie jakies sportowe ambicje co nie znaczy ze buja sie w zakrętach poprostu dobry kompromis. miejsca w srodku w brud, bagaz tez jest gdzie schowac
OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
witachu, jak patrzę na specyfikacje wersji Elegance to poza czujkami odległości w przednim zderzaku, 17" alumami i wielofunkcyjną kierownicą - te rzeczy i tak chce domówić do Ambition, to jeszcze tylko Bolero by mi się przydało (ale to kupię pewnie i przez to forum po odebraniu auta). Reszta wyposażenia, to rzeczy dla pasażerow tylniej kanapy, czyli zasłonki tylnich szyb, podgrzewanie zewnętrzych miejsc tylniej kanapy czy uchwyt na puszki w tylnim podlokietniku lub podświetlenie nóg dla pasażerow tylniej kanapy. Jako że ani ja, ani żona, nie jeździmy z tyłu to to wyposażenie jest mi po prostu totalnie zbędne.
Nurtują mnie tylko fotele przednie z wersji Elegance, bo one są szersze na wys. ramion.
Big, co do foteli to nie wiem bo elegancem nie jezdzilem tylko słabszą wersją i złego słowa nie moge powiedziec o fotelach. a mały tez nie jestem bo 195cm wzrostu i bez bulu żandego robiłem trasy po 400-500 km
do tego DSG + lopatki i jazda jak się patrzy mozna nawet pokusić się o 4x4 tylko nie wiem czy juz wystepuje z DSG oprócz v6
OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
Do Superba to od 1.8 tsi lub 2.0 tdi 170km w górę, tylko przy tym to bedzie fajnie jeździło a przy tym nie spali duzo jak na taki gabaryt.
ale ponoć VW ma problemy z silnikami 2.0 tdi
If we could convert bullshit into energy, we would be millionaires.
_______________________________________
a teraz doszła służbówka O III combi 2,0 150 KM
kurde powinni w tych autach zapodawać stare 3.0 v6 jakieś , albo 2.8 v6, żadnych turbin dupereli, tsi , fsi i wodotrysków. Najlepiej na gaziku fabrycznym jak w Octavii lendi renzo i zapi.......... z przyjemnym dzwiękiem pod butem i z logicznym spalaniem
Ale po co? lepiej zarobić na filtrach, pękających wężach pod ciśnieniem, padających turbinach itp....się czasem zastanawiam dokąd ta motoryzacja zmierza :cry:
ale to chyba bardziej chodzi o te wersje 140 km przy najmniej tak mi się wydaje, pewny na 100% nie jestem. ale jak się nie lata kołó 40 tys km na rok to moim zdaniem lepiej benzynke
Zamieszczone przez sew1981
się czasem zastanawiam dokąd ta motoryzacja zmierza
chwyt marketingowy i po części nabijanie ludzi w butelke mniejsze spalanie, mniejsza emisja CO2 do srodowiska ekologia itd itp poza tym z czego te koncerny samochodowe by sie utrzymały gdyby nie serwis tych awarii w samochodach, bo z samej sprzedaży raczej mało prawdopodobne. dlatego nawet te marki które uchodziły za niezawodne itd wypuszczają buble jakich mało :P
OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
abstinent, to spróbuj do tego dobry gaz włożyć żeby się nie kaszanił.....wątpliwe, że to będzie wszystko grało na dużych przebiegach. FSI i gaz raczej średnio to widzę.
Komentarz