uisats, powodzenia, szerokiej drogi i niech się auto nie znudzi
takie auto szybko sie nie znudzi szczególnie zrobione na 360 koni :diabelski_usmiech
Miałem na myśli serie :szeroki_usmiech
serią to szkoda jeździć skoro w silniku drzemią takie zapasy mocy :wink: po samym programie na około 250-260 to auto już zaczyna fajnie jeździć a nie mówie o wymianie turbo, wydechu, IC, wtrysków
Niech jeździ bezawaryjnie jak najdłużej :diabelski_usmiech
Od 1997 roku Skoda. 97-99 Felicia 1.3 99-01 Octavia 1.9 TDI 90KM 01-08 Octavia 1.9 TDI 110KM 09-.. Superb 1.8 TSI & Octavia 1.6 Mint www.gprk.pl
Cześć,
Zastanawiam się nad kupnem autka z kratką i jej likwidacją. Szukałem na necie info, ale natknąłem się na jakieś sprzeczne doniesienia. Jedni piszą o koszcie niespełna 200 PLN, ale inni piszą o co najmniej kilkuset złotych.
Czy ktoś się orientuje ile to tak naprawdę kosztuje???
If we could convert bullshit into energy, we would be millionaires.
_______________________________________
a teraz doszła służbówka O III combi 2,0 150 KM
jadziesz do stacji diagnostycznej, przeprowadzasz badanie techniczne (nie wiem ile teraz to kosztuje, trzy lata temu chcieli ode mnie 300pln), dostajesz zaświadczenie że Twój pojazd spełnia wymogi samochodu osobowego, demontujesz wyposażenie (kratkę), idziesz do wydziału komunikacji, dostajesz nowy dowód rejestracyjny (znowu płacisz) i już z czystym sumieniem możesz parkować pod supermarkietem lub na osiedlu bo masz osobówkę, a nie auto ciężarowe
Swego czasu jak ściągałem kratkę to:
1. Musiałem jechać do gościa który ma odpowiednie papiery na montaż i demontaż kratek! (tak powiedzieli na stacji diagnostycznej - sam nie mogłem tego zrobić). Gość odkręca śruby, wyjmuje kratkę i wystawia Ci kwitek.
2. Stacja diagnostyczna i przegląd.
3. Urząd miasta i dostajesz nowy dowód.
Tak było z 5 lat temu. Teraz myślę że jest podobnie. Jedź na stację diagnostyczną tam wszystko Ci powiedzą.
ostatnio robiłem w zaprzyjaźnionym serwisie. musi być wpis w krs o możliwości dokonywania zmian konstrukcyjnych w pojazdach przez wystawiającego. najlepiej jak jak zakład ma na miejscu skp. u mnie koszt wyniósł 180 pln
www.k-mot.pl
Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
Autoholowanie.
Robert Kulma
Dodatkowo dopytaj jak to wygląda z tylną kanapą, jeżeli kratka byla robiona fabrycznie a nie w Poznaniu to będzie potem samochód 4 osobowy - brak pasów i zagłówka z tyłu, wiem że u siostry z tym były cyrki w fabce.
Dodatkowo dopytaj jak to wygląda z tylną kanapą, jeżeli kratka byla robiona fabrycznie a nie w Poznaniu to będzie potem samochód 4 osobowy - brak pasów i zagłówka z tyłu, wiem że u siostry z tym były cyrki w fabce.
jest zarejestrowana na 5 osób
If we could convert bullshit into energy, we would be millionaires.
_______________________________________
a teraz doszła służbówka O III combi 2,0 150 KM
Komentarz