jakoś nieprzyjemnie się zrobiło, wszystko takie osrane :szeroki_usmiech
1,4TSI miażdży
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
Zorr - tym Pugiem SW 1.4HDi przejechałem do dziś 170k km więc wiem jak tym jeździć i wyprzedzać.
Puga 1.1 miałem na zastępstwie przez dwa tygodnie - wierz mi - to auto WOGÓLE nie chce jechać, nawet ciągane po czerwonym polu obrotomierza. A sytuacja była bezpieczna - prosta prawie na 1,5km , pusto z przeciwka przez cały czas, wyprzedzałem Tira, prędkość początkowa - 85km/h. Trasa mi znana - jeździłem już nią od dwóch lat 3-4 razy w miesiącu. I się spociłem podczas manewru, bo kwa wyprzedzić tego Tira jakoś nie mogłem....
Mijasz się też z prawdą co do odczuć w jeździe dieslem i benzyną. Sąsiad ma Mitsu Lancer 2.0 (z USA) ~145KM. Jeżdżąc z nim co kawałem muszę sprawdzać licznik bo mam wrażenie że toto nie jedzie.
Z kolei on ze mną (O1 ~150/340) co kawałek ma minę "ale po co tak ciśniesz".
Tyle ode mnie.
Komentarz
-
-
Ale to wszystko zalezy tez od wykonczenia auta. Auta z ameryki wiadomo, ze maja gorszej jakosci tworzywa. Bardziej po prostu slychac i czuc predkosc w przypadku Lancera niz w O1. Ostatnio jechalem z znajomym aurisem 1.4 diesel na A2 i przy 180km/h co chwile mialem wrazenie, ze odlatujemy. Nastepnego dnia jechalem swoja RS i przy 190km/h stara trasa do lodzi pocinalem i czasami to co wskazuje licznik mnie ograniczlo a nie dyskomfort w samochodzie i odczucia podczas jazdy. Fakt, troche na ziemie sprowadzila mnie pewna "hopka" bo myslalem, ze zostawilem zderzak i podwozie za soba.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Mihaułany: Dzisiaj 11:59
szkoda napisał/a:
sesik napisał/a:
szkoda napisał/a:
sesik napisał/a:
szkoda napisał/a:
LUKI napisał/a:
jak wy tak się onanizujecie na 1.4TSI czy 1.6TDI to co ma robić koleś który pomyka na co dzień Audi RS3 Sportback 2.5TFSI 340HP, Audi RS6 v10 580HP, albo jakąś inną mocną furą?
prawdopodobnie robi to samo
Też się cieszy, że objechał 1.4TSI lub 1.6TDI ?
zwłaszcza 1,4\1,6
no cóż, są po prostu różne kategorie wagowe, co nie sesiku?
Na szczęście mam przewagę masy nad większością kierowców
no ja też
Też należę do tego klubu
I ja, i ja też :lol:
tak sobie czytam i....... kurwa, czy nie moze być tak, że każdy jest zadowolony z tego czym jeździ i nie broni drugiemu być zadowolonym z tego czym on jeździ? Tylko zawsze znajdą się jacyś, co to będę udowadniać wyższość jednego dupowozu nad drugim dupowozem przy czym oba dupowozy ledwo co jadą na tle innych dupowozów.
Jak ktos jest kozak, to kreska prawdę mu powie. Wyścigi z przeciwnikami nieświadomymi tego, że biorą w nich udział, albo zwyczajnie lejacymi na nerwowe klekotanie obok się nie liczą.Zobacz stronę mojego dziecka - podziel się 1% - http://piotrzwolinski.pl/
O II Tour Combi 1.6
Mitsu Carisma 4G93 GDI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zwolinczy nie moze być tak, że każdy jest zadowolony z tego czym jeździ i nie broni drugiemu być zadowolonym z tego czym on jeździsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez soszek81Zorr - tym Pugiem SW 1.4HDi przejechałem do dziś 170k km więc wiem jak tym jeździć i wyprzedzać.
Puga 1.1 miałem na zastępstwie przez dwa tygodnie - wierz mi - to auto WOGÓLE nie chce jechać, nawet ciągane po czerwonym polu obrotomierza. A sytuacja była bezpieczna - prosta prawie na 1,5km , pusto z przeciwka przez cały czas, wyprzedzałem Tira, prędkość początkowa - 85km/h. Trasa mi znana - jeździłem już nią od dwóch lat 3-4 razy w miesiącu. I się spociłem podczas manewru, bo kwa wyprzedzić tego Tira jakoś nie mogłem....
Mam drugie auto benzyna 1.4 87KM i po przesiadce z 1.8TSI praktycznie nie jestem w stanie wyprzedzić TIRa bo się boję. Kiedyś jak jeździłem tylko 1.4 to nie było problemów z wyprzedzaniem TIRów, teraz przyzwyczaiłem się do doładowanego mocnego silnika, mam wrażenie że tamten stoi w miejscu.
Zamieszczone przez soszek81Mijasz się też z prawdą co do odczuć w jeździe dieslem i benzyną. Sąsiad ma Mitsu Lancer 2.0 (z USA) ~145KM. Jeżdżąc z nim co kawałem muszę sprawdzać licznik bo mam wrażenie że toto nie jedzie.
Z kolei on ze mną (O1 ~150/340) co kawałek ma minę "ale po co tak ciśniesz".
Wystarczy że będziesz dynamicznie jechał doładowanym dieslem w zakresie 2000-2500obr a wolnossącej benzynie o podobnej mocy będzie bardzo ciężko nadążyć za Tobą, ponieważ będzie musiał cały czas wkręcać na wysokie obroty.Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ZorrWystarczy że będziesz dynamicznie jechał doładowanym dieslem w zakresie 2000-2500obr a wolnossącej benzynie o podobnej mocy będzie bardzo ciężko nadążyć za Tobą, ponieważ będzie musiał cały czas wkręcać na wysokie obroty.
Benzyną w codziennym użytkowaniu rzadko kiedy się jeździ powyżej 3500rpm (przynajmniej ja) dlatego, żeby pogonić diesla i ma się na budziku np. 2500rpm trzeba zrobić redukcję i wtedy można się mierzyć. Poprostu benzyna ma inną charakterystykę i żyje w innym przedziale obrotów w stosunku do ropniaka. Jak zauważył piramida w podobnych warunkach 2.0TDI@230KM vs. 1.8TSI@230KM praktycznie remis z minimalnym wskazaniem na TSI które łapie niewielką przewagę do 100km/h i potem już ją tylko utrzymujeO2 Scout 1.8 TSI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Zorrdieslem w zakresie 2000-2500obr
Zamieszczone przez aryJak zauważył piramida w podobnych warunkach 2.0TDI@230KM vs. 1.8TSI@230KM praktycznie remis z minimalnym wskazaniem na TSI które łapie niewielką przewagę do 100km/h i potem już ją tylko utrzymujeO rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez loruZorr napisał/a:
dieslem w zakresie 2000-2500obr
strasznie krótki ten zakres, ja bym powiedział że do 3500Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez aryale to przecież nie wina benzyny, że z mniejszej pojemności generuje tyle samo kucyków :wink:O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez loruZamieszczone przez Zorrdieslem w zakresie 2000-2500obr
(na papierze przynajmniej)Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
loru, mi chodziło o przykład kiedy diesel ciśnie na niskich obrotach a benzyna wolnossąca próbuje jechać za dieslem też korzystając z niskich obrotów.
Jak diesel ciśnie do wysokich obrotów to benzyna też może cisnąć do wysokich, wtedy już nie ma takiej przepaści.Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Zorrloru, mi chodziło o przykład kiedy diesel ciśnie na niskich obrotach a benzyna wolnossąca próbuje jechać za dieslem też korzystając z niskich obrotów.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez arySpróbujcie pojechać wolnossącym dieslem za turbobenzyną , albo nawet za wolnossącą
nie widzę przeszkód jak powiedział ślepy koń :lol:
a jeżeli "dyskusja" zajmie się teraz tym czy można porównywac wolnossącą benzynę z doładowanym dieslem - natychmiast zostanie zamknięta :lol:
[ Dodano: Pią 02 Mar, 12 14:12 ]
Zamieszczone przez wojciech_Zamieszczone przez Golas27prawie tak idiotyczny temat jak "400m ......"saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez xtremesystemstakie zwykle normalne ruszanie i tsi wybiega przed wszystkie auta
tsi o jakiej pojemności ?O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
Komentarz