Skończcie sie ośmieszać wyliczając uszczelki, maty pod maske i sterty dodatkowych oslon ... -10 to -10 bez względu na dołożone szmatki.
Czarne skrzynki w samochodach.
Zwiń
X
-
Prawda, człowiek wymyślił radar, to i antyradar, alarm z kodami, to i urządzenie do łamania kodów i zabezpieczeń... i tak dalej. Konstruktorzy myślą o wyposażeniu auta też w alkomat. Pewnie też znalazłoby się na to wyjście.Szczególnie Polak to potrafi. Czytałem,że rolnikowi zabronili sprzedawać mleko na targu, napisał wiec kartkę 'mleko dla kotów" i już wszystko sprzedawał na legalu. :lol:Człowiek po to ma samochód, aby wygodnie siedzieć stojąc w korkach.
Komentarz
-
-
Nowe pytanie w starym temacie. Być może coś nowego pojawiło się na rynku...
Czy jest jakaś aplikacja na telefon, która przy włączonym GPS zapisuje w trybie ciągłym prędkość auta, czas i ew. trasę ?
Tak mnie jakoś ostatnio naszło jak kolejna osoba z mojego otoczenia dostała mandat z fotoradaru SG gdzie pomiar wyniósł ...61km/h na dozwolonym 50km/h...
Może to taki zbieg okoliczności...A może Emil ma wiele racji...A może...celowe działanie niektórych gminnych "businessmanów"...
Być może nie byłoby głupie mieć jakiś dowód na swoją obronę przed sądem jeśli FAKTYCZNIE jesteśmy pewni, że zwalnialiśmy w zabudowanych bo wiadomo, że stoją...
Wiem, że to nie to samo co legalizowany tachograf ale... Lepsze to niż same słowa.OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
looker, to i tak nie będzie dowodem. Musiałbyś mieć co najmniej w pełni homologowany tachograf, albo inne urządzenie zatwierdzone przez Główny Urząd Miar do pomiaru prędkości oraz twarde dowody, że jechałeś tyle i tyle w danym miejscu i o danej porze ( zgodnej z danymi na fotce od SM. ).Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez westwi78Zamieszczone przez kowal 2002looker, to i tak nie będzie dowodem.
A jak są oceni tylko skalibrowany a nie homologowany/legalizowany rejestrator jazdy z modułem GPS vs. zdjęcie z homologowanego&kalibrowanego fotoradaru to chyba jasne.
Komentarz
-
-
a propos:
Ryszard A. Stefański, Prawo o ruchu drogowym, komentarz, 3. wydanie, Lex a Wolters Kluwer business napisał(a):
Przekroczenie prędkości może być udowodnione różnymi środkami, a nie tylko radarowymi miernikami prędkości. Błędny jest pogląd uznający, że przekroczenie prędkości musi być udokumentowane pomiarem radarowym, a wszelkie inne środki dowodowe, np. obserwacja policjanta, nie są w stanie potwierdzić rzeczywistej prędkości pędzącego pojazdu i nie mogą być wykorzystane w procesie dowodzenia (…) Pogląd ten opiera się na tzw. zasadzie legalnej oceny dowodów, podczas gdy kodeks postępowania karnego ( art. 7 ) i kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia ( art. 8 ), recypujący ten przepis, hołdują zasadzie swobodnej oceny dowodów, w myśl której organy postępowania kształtują swoje przekonanie na podstawie wszystkich przeprowadzonych dowodów, ocenianych swobodnie z uwzględnieniem zasad prawidłowego rozumowania oraz wskazań wiedzy i doświadczenia życiowego. Za tym poglądem nie przemawia też treść art. 129 ust. 2 pkt 9, który upoważnia policjanta do używania przyrządów kontrolno – pomiarowych, w tym m.in. do określania prędkości (…) Przepis ten przyznaje kompetencje, ale nie nakłada obowiązku ich używania. Słusznie wskazuje się w literaturze, że jeżeli kontrola ruchu drogowego tego wymaga, Policja może korzystać z urządzeń kontrolno – pomiarowych, np. w tym wypadku z urządzenia radarowego (…) Można więc przekroczenia prędkości dowodzić za pomocą każdego dowodu prawnie dopuszczalnego. Może nim być zarówno zeznanie świadka, jak i pomiar radarowy. Żaden z nich nie może być apriorycznie uznany za bardziej lub mniej wiarygodny czy wręcz niedopuszczalny. Oczywiście niewystarczające będą gołosłowne twierdzenia policjanta, że sprawca poruszał się z określoną prędkością, oparte tylko na doznaniach zmysłowych, ale walor dowodowy będzie miało takie jego stwierdzenie, uzasadnione np. tym, że określił ją na podstawie wskazania prędkościomierza radiowozu w momencie zrównania się z nim pojazdu sprawcy (…) Niewątpliwie nie może być dokonana ocena prędkości pojazdu „na oko”, gdyż – zgodnie ze wskazaniami wiedzy i doświadczenia życiowego – jest to niemożliwe. Można jednak stwierdzić, że przekraczała ona znacznie prędkość administracyjnie dopuszczalną.
Komentarz
-
Komentarz