Transport po Europie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Lesiu34
    Ambiente
    • 2010
    • 159
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    Transport po Europie

    Tony065, nie wiem jeszcze. Zestaw Sachsa mogę sobie kupić w każdej chwili, więc to nie problem. I tak przez cały przyszły tydzień tego nie zrobię więc mam jeszcze czas.
    Każdy zachwala swoje, ale żeby się nie okazało, że później zamiast oszczędzić to jeszcze dopłacę i to sporo. VR6 odpada ze względu na powszechną opinię o głośnym działaniu na jałowym. Jedynie co biorę w tej chwili pod uwagę to sprzęgło G60 Sachsa nówkę. Problemem pozostaje to koło. Na pewno nie dam za nie 200 zł bo to już mija się z celem. Z tego co poczytałem to też w sumie jest loteria na jakie kółko trafisz, a ja niestety nie jestem w stanie tak na prawdę go ocenić przy zakupie.

    btw. Tak sobie pomyślałem, że jeśli faktycznie VR6 ma wersję z 4 sprężynami tak jak pisze Kimoch to faktycznie u niego może nie występować problem z hałasem na jałowym biegu tak jak to opisują na innych forach?
  • Mihau
    RS
    • 2009
    • 7460
    • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

    #2
    Transport po Europie

    Mam takie pytanie.
    Mam do wykonania projekt na uczelnie. Chodzi o "zaprojektowanie życia" załogi jedno i dwu osobowej przez okres 30 dni na trasie Lublin - Barcelona. I teraz pytanie. Czy w Niemczech, Francji i Hiszpanii są jakieś obostrzenia dotyczące poruszania się zestawu ciągnik siodłowy + naczepa? Np. godziny w jakich może się poruszać czy coś? Miesiąc to listopad jeżeli to ważne. Może są na forum osoby mające firmy spedycyjne/transportowe? Za wszelką pomoc serdecznie dziękuje.

    ps. w necie szukałem ale znalazłem tylko odnośnie osobówek
    O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

    Komentarz

    • avocado
      Ambiente
      • 2010
      • 182

      #3
      opłaty dla zestawów za autostrady w Niemczech: tollcollect, Hiszpania i Francja bramki.
      Mogą łapać zakazdy weekendowe/wakacyjne w lipcu.
      Więcej moze tu http://etransport.pl/zakaz_ruchu,francja,56.html
      Załoga 1 osobowa 9h jazdy (mozliwosc przedluzenia 2x w tygodniu do 10h) i 15h czas pracy.
      Załoga 2 osobowa x2

      Komentarz

      • 4x4BKF
        L&K
        • 2010
        • 1279

        #4
        Jak chcesz sobie ułatwić życie to zaprojektuj frachty zahaczające o weekend/święta tak, żebyś wiózł wtedy ADR. Sporo zakazów Cię omija.
        Jeszcze więcej ominiesz jak będziesz miał transport specjalizowany czyli np. substancje chemiczne wożone luzem lub po prostu spożywkę short term na izo lub ice.
        Najwiecej wiadomości znajdziesz na portalach spedycyjnych.
        4x4

        Komentarz

        • pawulon1971
          Ambiente
          • 2010
          • 196

          #5
          4x4 z tego co pamiętam ze szkoleń to ADR mają wyjątkowe zaostrzenia odnośnie przewozów materiałów niebezpiecznych z wyjątkiem ładunków które zapewniają stałą , ciągłą prace jakiegos zakładu ale i wtedy musisz jechac tranzytem bez zatrzymywania i zjazdów do miast , miasta musisz omijać jak jest to mozliwe , tylko teraz pojęcie ADR jest bardzo szerokie bo i paliwa płynne i gazy a nawet nawozy i siano z trawy jest zaliczane do materiałów ADR, i dlatego są różne zaostrzenia . Co innego spożywka , a już w szczególności towar szybko psujący się nie ma zakazów i tniesz nawet w święta .
          Paweł

          Komentarz

          • fan
            Elegance
            • 2009
            • 760

            #6
            Wszystko zależy co wieziesz,inaczej jest jak wieziesz łatwopsujące się towary np:"spożywke"a inaczej jak np:meble.Ogólnie:W Niemczech zakaz jazdy jest w niedziele i święta od 00:00 do 22:00 w wakacje jest inaczej.We Francji zakaz ruchu od 22:00 w soboty oraz w przeddzień świąt,w Niedziele i święta do godz 22.00.W Hiszpanii wszystko jest ustalane na bieżąco i zależy od drogi i terminu.Z czasami jazdy i pracy kierowców też jest różnie,inaczej jest jak jadą w pojedyńczej a inaczej jak w podwójnej obsadzie(najlepiej podjedz do najbliższego ITD to dostaniesz książeczke z "czasami"i będziesz wszystko wiedział lub nie bo nie jest to takie proste i oczywiste jak pisał avocado).Co do opłat za autostrady to np w Niemczech opłata zależy od normy spalin jaką spełnia pojazd tzn czy jest np EURO 2 czy np EURO 5.Podobnie jest w Polsce,gdzie opłata za droge zależy od normy spalin i jest liczona za km.We Francji za autostrady płacisz na bramkach,w Hiszpani tez,ale można jechać "nacjonalką"(nasza krajówka)wzdłóż wybrzeża.Nie wiem jak dokładnie masz napisać w tej pracy,ale raczej musisz pogadać z kimś kto takie trasy lub podobne przejechał już pare razy.Teoretycznie za dużo szukania.
            Respect All,Fear No One!

            Komentarz

            • Mihau
              RS
              • 2009
              • 7460
              • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

              #7
              avocado, AETR i WE 561/2006 to ja znam.
              Chodzi tylko o jakieś zakazy, itp.

              Dziękuje wszystkim za info i linki.
              O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

              Komentarz

              Pracuję...