ma może ktos doświadczenia (porównanie) wkładów filtrów powietrza ww marek.
Wiadomo, że K&N są OK. Pytanie tylko, czy Pipercross jest 2,5 raza tańszy, bo jest gorszy, czy dlatego, że nie nazywa się K&N. Jakby ktoś miał też porównanie ile syfu przedostaje się przez nie do dolotu w stosunku do serii, to byłbym wdzięczy.
P.S. Nie śmiać się, to nie do BSE :P
Zobacz stronę mojego dziecka - podziel się 1% - http://piotrzwolinski.pl/
O II Tour Combi 1.6
Mitsu Carisma 4G93 GDI
Znam kilka osób jeżdżących na Pipercross'ie aktualnie, wcześniej jeżdzących na K&N'ie i mówią że wielkiej różnicy nie odczuli, a jeśli już to naprawde znikoma
Fakt Pipercross jest tańszy, ale firma też swoje robi
Poza tym, sama wkładka nie da "czistu kuni" bo dolot to odrębna część, na którą warto poświęcić troche uwagi
Pozdrawiam
Auto-shop4x4
Klinika4x4.com
NOWE OPONY WSZYSTKICH MAREK! Okazyjne ceny! info PW.
E tam czista, to ja mam po zamontowaniu 15 boxów z alledrogo(20 kuni psychiatrycznych sztuka), tylko więcej juz nie wyciągnę, bo mi komp wyswietla błąd ilosci rezystorów na czujniku temperatury :szeroki_usmiech
A tak na poważnie, to wiem o co chodzi. W dolocie dużo nie poprawię, bo miśkowy jest całkiem OK (nawet pomyśleli skąd wziąć zimne powietrze). Ew pomyślę nad poprawieniem samego wlotu. Na razie plan jest taki, żeby doprowadzić motorownie do stanu tip top i poprawić to co, da się za niewielką kasę zrobić. Dlatego pytam o te filtry. W starym miśku mam K&N, ale to jeszcze z czasów, kiedy mi tych 2,5 stówy nie było szkoda..
Dzięki za odpowiedź.
Zobacz stronę mojego dziecka - podziel się 1% - http://piotrzwolinski.pl/
O II Tour Combi 1.6
Mitsu Carisma 4G93 GDI
Widze że się zrozumieliśmy
Nie montuj przypadkiem chipów dodawanych do Laysów, lepsze są te z Chrunchipsa :szeroki_usmiech
Generalnie można tylko poprawić dojście zimnego powietrza
Auto-shop4x4
Klinika4x4.com
NOWE OPONY WSZYSTKICH MAREK! Okazyjne ceny! info PW.
Generalnie można tylko poprawić dojście zimnego powietrza
Tu tez za dużo nie wymyślę, bo ori dolot ciągnie szczeliną pomiędzy lampą a maską. Jedyne co wymyśliłem, to zrobienie tego wlotu szerszego, ew przeniesienie w okolice halogenu (tylko, że już widziałem jeden silnik, co wody pociągnął ). Psucie tego jakimiś stożkami jest totalnie pozbawione sensu.
Zobacz stronę mojego dziecka - podziel się 1% - http://piotrzwolinski.pl/
O II Tour Combi 1.6
Mitsu Carisma 4G93 GDI
ja mam u siebie K&N oprócz tego że przy każdej wymianie oleju nie wymieniam filtra powietrza tylko mechanik czyści K&N( co jest tańsze niż nowy filtr) nie odczułem nic w osiągach spalaniu itd.
Komentarz