nie ważne, ja też do 120kkm nie dociągnąłem nerwowo, zmieniłem przy 100 :lol:
Ja wymieniłem przy 118kkm i był w wizualnie niezłym stanie łącznie z rolkami i kosztowało mnie to 900zł , a ile będzie kosztował nowy łańcuch wraz z wymianą też po 118 kkm?? :wink: Oczywiście pytanie nie do szkody tylko osób chełpiących się posiadaniem bezawaryjnym i bezobsługowym rozrządem. Pasek rozrządu do 1.6MPI kosztuje pewnie z 200zł.
Panowie drodzy. Od ok. 1,5 roku szukałem Scouta. Bardzo mały wybór na rynku wtórnym, na pierwotnym z racji tego, że to mój drugi pojazd nie szukałem.
Po roku czasu już sobie odpusciłem i zdecydowałem, że jak nic ciekawego nie wchodzi to odpuszczam priorytet marki i modelu, a pozostaję przy wymogu kombi i 4x4.
Tym sposobem dzisiaj wieczorem zjechało do mnie na plac Volvo XC70 09r, diesel.
Czarny (chciałem srebrny) wersja Summum czyli niemal top, xenony, dwa komplety opon, automat, półskóra, przebieg 56kkm, odkupiony z salonu Volvo z okolic Val d'Iserre
Zapłaciłem za niego 10.350euro+ moje koszty transportu (ca. 2200pln). Czyli po opłatach wyniesie mnie ok. 53kpln.
Zeby kupić godnego Scouta musiałbym wygrzmocić ok. 70-75kpln - i tez nie było w czym wybierac, a mając taką gotówkę w kieszeni, to mozna jak w ulęgałkach przebierac wśród wozów takich jak A4-A6 quattro, Passtat B6 4-motion, wspomniane XC czy też Outback/Legacy.
Morał płynie z tego taki, że bywają paradoksy cenowe
4x4BKF, autko zacne miałem okazję w takim posadzić 4 litery, dołączam się do prośby o fotki. Co do cen napraw Volvo to jedno, oczekiwanie na części to masakra, na swoim przykładzie: stłuczka w V50 12.06, planowana dostawa części (nic szczególnego: lampa, zderzak, błotnik, nadkole) na 16.07. Ale jeśli ma się zaufanego mechanika, który zna się na takim w miarę skomplikowanym aucie ASO można sobie odpuścić Także wielkie gratulacje, szerokości i czekamy na fotki
Wynika to niestety z faktu iż Scout jest rzadko kupowany a i dodatkowo wielu właścicieli trzyma dłużej niż 3 lata. Nic tak nie obniża ceny jak wysyp aut a taki wysyp najczęściej jest jeśli auto często jest brane w lizing a to ze Scoutem jest marginesem.
Z naprawą XC70 lekko nie jest nie jest to koszt Allroda ale nie ma tam pneumatycznych amortyzatorów itp. Dlatego ja zdecydowałem się że ze swoim marzeniem jeszcze trochę poczekam (bo dla mnie to Allroad ) i kupiłem jego pierwowzór czyli A6 C4 Quattro
I tak też mam 4x4, diesla i kombi w jednym. a prześwit niewiele mniejszy
gratuluje i potwierdzam obserwacje - w cenie skody mozna miec auto inne, czesto wcale nie gorsze, a zeby bylo zabawniej - czesto po prostu lepsze :-)
Szerokosci :-)
Mi się wydaje, że Scoutów na rynku wtórnym przybędzie ostatnio będą w zimie w Austrii czy Szwajcarii, zauważyłem że trochę ich przybyło wśród tamtejszych górali, czyli pewnie 4,5 letnie będą do wyciągnięcia za niedługo.
Mój szwageir jeździ XC. W rodzienie (po ojcu). Auto z 2001 ma nalatane ponad 400 tyś.
Ogólnie auto jest zajefajne, na awarie nie narzeka.
Raz walnęła mu skrzynia (automat) i wtedy zabolało....
Gratulacje!
Powiedz, jak rozgląałeś się za autem to z subaru outback było coś ciekawego? Chyba ostatnio zaczynam na niego chorować hehe
Była: O1 2003 .19 TDI ASV
Jest Vectra 1.9CDTI 2008
Powiedz, jak rozgląałeś się za autem to z subaru outback było coś ciekawego? Chyba ostatnio zaczynam na niego chorować hehe
Sąsiad ostatnio sprzedał Suzuki Vitarę i kupił Subaru Outback-a: identyczne, jak to http://allegro.pl/show_item.php?item=2460667408 (nie wiem tylko, jaki rocznik).
Gdyby nie doświadczenia kumpla z Subaru Imprezą WRX (chodzi o koszt napraw / części, gdy coś się sypnie), to już bym żałował, że mam Octavię... A tak - górę bierze jednak rozsądek i wyliczenia :wink:
Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne. MOJA FURKA
No właśnie coś takiego mi się spodobało, ale apetyt studzą koszty eksploatacji, bo przyzwyczajenie do kosztów octavi może mnie narazić na szok :lol:
Powoli chyba zacznę się za czymś rozglądać bo octavia ma już 9 lat. Tylko że skubana tak się zachowuje że ciągle ją lubię. Tania w utrzymaniu, nie psuje się, nie kradną I jeszcze mechanik mi mówi, ze wszystko w niej zrobione na cacy i nie wezmę za nią tyle ile jest warta :twisted: Jak na razie mam kilka typów na które spoglądam łaskawym okiem ale nic z tego nie wynika
Była: O1 2003 .19 TDI ASV
Jest Vectra 1.9CDTI 2008
Komentarz