Nie ma to jak osobiście coś do ręki wziąść i ma się pewność za co się płaci, no ale internet super wygoda, najgorzej jest się nadziać na nieuczciwych, warto wkleić te stronki na inne fora może ktoś jeszcze miał z nimi styczność :shock:
Konserwacja Podwozia
Zwiń
X
-
Konserwacja Podwozia
witajcie tak sobie siedze deszcz pada pomyslalem o moim aucie i moze by tak konserwacje zrobic podwozia lacznie elementami metalowymi , co prawda nie ma zadnych ognisk rdzy czysciutko , slyszalem ze podobno octavii sie nie konserwuje bo wystarcza zabespieczenie fabryczne ale auto ma juz prawie 9 lat fakt przjechane malo bo 60,000 myłem je co roku po zimie , a tak naprawde nim praktycznie nie jezdzilem moze 2 lata jak zima była, napiszcie czy jest sens sie w to bawic , moze ktos robil cos takiego ( ile wyniosly koszty robociny chyba ze ktos samemu robil to koszty materiałów ) pozdrawiamdobry kierowca
-
-
Re: Konserwacja Podwozia
U mnie zaczyna wychodzić powierzchniowa rdza na przodzie progów - wcześniej nie było chlapaczy dlatego.
Oprócz tego standardowo - przednia maska i wkrótce ponownie tylna klapa nad tablicą rejestracyjną.
Reszta auta wolna od rdzy - a na to gdzie może Ci zardzewieć konserwacja nie pomoże.
Komentarz
-
-
U mnie sa do zrobienia progi,bo od używana lewarka odchodzi bitex oraz kilka oznak rudej pokazało się w okolicy wydechu oraz na rantach gdzie są gumowe zaślepki w podłodze. Wszystko wyczyszcze z rdzy do gołej blachy pomaluje podkładem i na to bitex albo autosmar. Na upartego jak bys chciał to możesz całe podwodzie przelecieć bitexem albo innym cudem a w profile zamknięte fluidol. Ale w skodze profile zamknięte są dobrze zabezpieczone ,wiec chyba nie ma takiej potrzeby. No ewentualnie można fluidolem drzwi potraktować.Nie ma rzeczy niemożliwych,są tylko trudne do wykonania.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez felix1984hm no tak tez myslalem ze jest dobrze zabezpieczone a co mysliscie zeby to robic samemu ? jakies pomysly ?
Jeśli jest czysto - warto pomyśleć o jakiejś podkładce żeby lakier nie pękał w punkcie styku krawędzi nakładki i lakieru. Załóż sobie chlapacze przód - i ciesz się nie rdzewiejącym autem
A co do rdzy - to nigdy nie wiadomo.
Przykład - mój były Superb 1.8T Classic z 2003 - zero rdzy - auto bezwypadkowe.
Superb 2005 Platinum - bezwypadkowy (auto znane od I właściciela) dziury w błotnikach przód i tył - Skoda naprawiła w ramach gwarancji perforacyjnej.
Komentarz
-
Komentarz