Konserwacja Podwozia

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bierni2010
    Classic
    • 2010
    • 25

    Konserwacja Podwozia

    Nie ma to jak osobiście coś do ręki wziąść i ma się pewność za co się płaci, no ale internet super wygoda, najgorzej jest się nadziać na nieuczciwych, warto wkleić te stronki na inne fora może ktoś jeszcze miał z nimi styczność :shock:
  • felix1984
    Drive
    • 2008
    • 42

    #2
    Konserwacja Podwozia

    witajcie tak sobie siedze deszcz pada pomyslalem o moim aucie i moze by tak konserwacje zrobic podwozia lacznie elementami metalowymi , co prawda nie ma zadnych ognisk rdzy czysciutko , slyszalem ze podobno octavii sie nie konserwuje bo wystarcza zabespieczenie fabryczne ale auto ma juz prawie 9 lat fakt przjechane malo bo 60,000 myłem je co roku po zimie , a tak naprawde nim praktycznie nie jezdzilem moze 2 lata jak zima była, napiszcie czy jest sens sie w to bawic , moze ktos robil cos takiego ( ile wyniosly koszty robociny chyba ze ktos samemu robil to koszty materiałów ) pozdrawiam
    dobry kierowca

    Komentarz

    • Marcello01
      Rider
      • 2009
      • 491
      • Octavia I (1U2)
      • AGP 1.9 SDI 68 KM

      #3
      felix1984, olej to mam 99 rok 250 tysi i nic tam się nie dzieje a zabezpieczenie fabryczne jest mistrzostwo świata ostatnio porównywałem w Nissanie Premiera 01 rok to Czesi zrobili kawał dobrej roboty w porównaniu do Japońców
      https://www.facebook.com/tapicerekpranie

      Komentarz

      • t_kucyk
        Ambiente
        • 2010
        • 147
        • Volkswagen

        #4
        Re: Konserwacja Podwozia

        U mnie zaczyna wychodzić powierzchniowa rdza na przodzie progów - wcześniej nie było chlapaczy dlatego.

        Oprócz tego standardowo - przednia maska i wkrótce ponownie tylna klapa nad tablicą rejestracyjną.

        Reszta auta wolna od rdzy - a na to gdzie może Ci zardzewieć konserwacja nie pomoże.

        Komentarz

        • felix1984
          Drive
          • 2008
          • 42

          #5
          hm no tak tez myslalem ze jest dobrze zabezpieczone a co mysliscie zeby to robic samemu ? jakies pomysly ?
          dobry kierowca

          Komentarz

          • Bartek.K
            Rider
            • 2012
            • 396

            #6
            U mnie sa do zrobienia progi,bo od używana lewarka odchodzi bitex oraz kilka oznak rudej pokazało się w okolicy wydechu oraz na rantach gdzie są gumowe zaślepki w podłodze. Wszystko wyczyszcze z rdzy do gołej blachy pomaluje podkładem i na to bitex albo autosmar. Na upartego jak bys chciał to możesz całe podwodzie przelecieć bitexem albo innym cudem a w profile zamknięte fluidol. Ale w skodze profile zamknięte są dobrze zabezpieczone ,wiec chyba nie ma takiej potrzeby. No ewentualnie można fluidolem drzwi potraktować.
            Nie ma rzeczy niemożliwych,są tylko trudne do wykonania.

            Komentarz

            • t_kucyk
              Ambiente
              • 2010
              • 147
              • Volkswagen

              #7
              Zamieszczone przez felix1984
              hm no tak tez myslalem ze jest dobrze zabezpieczone a co mysliscie zeby to robic samemu ? jakies pomysly ?
              Zdejmij plastikową nakładkę nad tablicą rejestracyjną i zobacz czy nie chowa się tam rdza.
              Jeśli jest czysto - warto pomyśleć o jakiejś podkładce żeby lakier nie pękał w punkcie styku krawędzi nakładki i lakieru. Załóż sobie chlapacze przód - i ciesz się nie rdzewiejącym autem

              A co do rdzy - to nigdy nie wiadomo.
              Przykład - mój były Superb 1.8T Classic z 2003 - zero rdzy - auto bezwypadkowe.
              Superb 2005 Platinum - bezwypadkowy (auto znane od I właściciela) dziury w błotnikach przód i tył - Skoda naprawiła w ramach gwarancji perforacyjnej.

              Komentarz

              Pracuję...