Pidziek, trochę się źle się wyraziłem. Głównie interesuje mnie odgłosy pracy silnika na każdym oleju po odpaleniu w zimę i praca na rozgrzanym silniku, wkręcanie się silnika na obroty. A czy on nadaje się do DPF-ów czy nie, czy się go wymienia co 30 czy 15 znaczenia nie ma bo wymieniam co 15kkm. Jeździłem na Motulu 5w30 VW 507.00 i silnik w zimę chodził głośno, szczególnie zimą, następnie zrobiłem z 75kkm na Castrolu Edgu 5w40 VW505.01 i było dużo lepiej niż na Motulu. Od dwóch wymian jeżdżę na LM TT4600 5w30 VW505.01 gdzie olej trzyma parametry przez 15kkm (tzn. silnik jednakowo hałasuje przez 15kkm). Silnik na Edge w porównaniu z TT4600 po 7 kkm zaczynał wyraźnie głośniej pracować. Dlatego dla mnie parametrem ważnym jest jak silnik pracuje na danym oleju, a czy on spełnia normę VW507.00 czy 505.01 czy 506.01 to mi to w zasadzie obojętnie.
urodzeni 1 stycznia
Zwiń
X
-
urodzeni 1 stycznia
Dlaczego jest Was tak dużo urodzonych 1 stycznia? :shock: :szeroki_usmiech->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
-
Komentarz