Zamieszczone przez CHRIS3355
Uwaga, teoria spiskowa!
Zwiń
X
-
pcbs, a pokaż mi inny silnik nowej generacji który jest "następcą" starego i działa chociaż po części podobnie jak stary, oczywiście pomijając kwestie EUROX, kultury pracy i osiągów - mówimy tylko o bezawaryjności.
btw.
Porównaj sobie ile trwało 20 lat temu przejście od koncepcji samochodu do produkcji i wydania na "pożarcie" użytkownikom a ile to trwa dziś - nie ma takiej opcji żeby coś konkretnie sprawdzili i na etapie testów wyeliminowali większe błędu konstrukcyjne.VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz
-
-
pomijasz kwestie normy euro najważniejszą zresztą bo miedzy innymi ta norma prowadzi do coraz bardziej zaawansowanych technicznie samochodów. I w wielu przypadkach przez te całe normy auta są takie a nie inne :diabelski_usmiech dla mnie np lepiej jak sie psują bo mam robotehttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
JEST
megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
octavia 2 2.0TDI BKD
Komentarz
-
-
wybacz ale pracuje na servisie mam do czynienia z normami euro 5 euro 6 i wiem co sie w nich psuje
[ Dodano: Pią 11 Sty, 13 20:50 ]
nie rozkminiam postu ;Phttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
JEST
megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
octavia 2 2.0TDI BKD
Komentarz
-
-
pcbs, no ale w czym problem, jezeli robisz rocznie 30kkm i kupujesz nowe auto to chyba nie będziesz nim jeździć przez 10lat co by dociągnąć do tych 300kkm? A nawet jak by tak było to po 8 latach wymieniasz silnik na nowy używany za 5kzł i jeździsz dalej, nei wiem co za problem co poniektórzy mają z tymi silnikami, wysra się coś w silniku to sie naprawi lub wymieni, nie wiem co to za tabu, silnik jak silnik też sie zużywa a że szybciej niż kiedyś to co z tego?superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
pcbs,
NIe wiem o co Ci chodzi bo w Golfie IV żony w TDI ( AGR ) pomimo przebiegu 170 000 km wysrała się turbina i jeszcze tysiąc innych spraw a samochód kupili my od emeryta z wermachtu :szeroki_usmiech
A i jak ten silnik jeśli jakieś euro spełnia to tylko wg przelicznika na niedzielnej giełdzie
Ot co
Komentarz
-
-
hubert78, bo może miał 470 000 km, a nie blatowe politycznie poprawnie wśród handlarzy około 170 000 :wink:
lub ten emeryt jeżdząc tylko do kościółka 2 km w jedną stronę w niedziele zajechał turbinkę pewnie przez nie dogrzewanie :wink:
porównywanie awaryjności agra do tsi to trochę....powiedzmy lekko nie na miejscu może masz felerny egzemplarz, albo zajechany. Oczywiście autor postu też oczywiście takowe felerne tsi może mieć, czasem błędy w produkcji się zdarzają ponadprogramowe :wink:
Komentarz
-
Komentarz